Kauhupeli

mikä......

On huippu jännittävä kauhupeli jos Half-Life 2:sta ei lasketa, se on pelattu.
Peli jossa ei räiskitä yhtenään vaan jönnitys luodaan äänillä, ja tunnelmalla. Vain silloin tällöin täysin yllättäin hönkii jokin örkki niskaan.
Älkää lapset vatatko heitä kun yleensä pelottaa kaikki missä tuhaatpäin lahdataan raatoja.
Tällaiset pelit ei kiinnosta.

Ehdotuksia. MAinitaan nyt vielä että HL2 on hyvä.
Doom on paska. Ei doomin kaltasita putkijuoksua.

21

1152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaankin Silent Hill on jo tuttu nimi? Sarjan peleistä löytyy tunnelmaa vaikka muille jaettavaksi.

Lupaavalta vaikuttaa myös Penumbra, tosin en ole vielä itse ehtinyt kokeilla.
      http://frictionalgames.com/penumbra

• hyviä..

ovat justiin silent hillit varsinkin 2 ja 3, sitten project zero 1,2,3 joista kolmonen on paras sitten tulee 2.suositeltava on myös forbidden siren 2, 1 on huonompi ja paljon vaikeampi ja turhauttava juuri vaikeutensa takia.siinä muutamia hyviä kauhupelejä.

• vuodelta 96

Ja darkseed vuodelta 92(?)

• haluan sen kovasti

hei mistä ton harvesterin oikee löytäs??
        oon ettiny sitä frendin kans jo jonki aikaa,se on pakko saada..

• tuttu on

Enkä sitä jskanu juuri alkua pidemmälle pelata sen surkean ohjattavuuden vuoksi.
      Pelissä olisi erittäin toivottavaa mahdollisuus pelata ensimmäisestä persoonsta.

• että...

Peli pitäisi olla PC:lle ja mielellään uudempi, siis hyvälä krafiikala varustettu.

Yhtä lailla se voi olla seikkailukauhua kuin toimintaakin etc.

Olen kuullut jostakin Hero/Heroes pelistä jossa on dinosauruksia yms. En vain Googlella löydä mitään tietoa. Ehkpä nimi ei ole siten juuri mainitut.
      Eikä tämä ole välttämättä kauhua mutta kiinnostaa silti.

• sami.kalastaja

Genre jota ilmeisesti haet on Survival Horror. Tsekkaa http://www.dreamdawn.com/sh/ - runsaasti tuon lajityypin pelien arvioita. Oma suosikkini on huonosti arvosteluissa pärjännyt Cold Fear.

• linkistä
        sami.kalastaja kirjoitti:

Genre jota ilmeisesti haet on Survival Horror. Tsekkaa http://www.dreamdawn.com/sh/ - runsaasti tuon lajityypin pelien arvioita. Oma suosikkini on huonosti arvosteluissa pärjännyt Cold Fear.

Tuoltahan löytyy vaikka mitä näppärää.
        Aikaisemmin kirjoitin että Half-Life 2 /Episode one on hyviä pelejä. Toisaalta kyllä mutta aivan liikaa räsikintää ja tunnelma sekä horror jäävät minimiinsä.
        Ottaa päähän jatkuva räskiminen.
        Toivottavasti linkin peleistä löytyy vähemmän mättöä ja enmmän sitä muuta.

• Dead Space

Mites olis Dead Space ?

• Kege

Doomithan on oikeasti helvetin hyviä. En ymmärrä joukkohysteriaa tapaan "Doom III on paska Doom III on paska Doom III on paska" Ei se sitä ole! Sehän on vähän helkutin hyvä matsi!

• Kkos

Alone in the Dark

muuta et tarvitse

• dgs

Muumilaakson tarinoita osa 3 on ihan tarpeeksi pelottava sunlaiselle ipanalle.

• jokuvaa123
        dgs kirjoitti:

Muumilaakson tarinoita osa 3 on ihan tarpeeksi pelottava sunlaiselle ipanalle.

lol! nobot DOOM III ON PARAS!!! vittu joku ei tykkää doomist -.-

• Ruma akka!!!!!!!!!!!

Ruma akka ruma akka!!!!!

• Daniel<3Agrippa

En tiedä miten on mahdollista, että amnesiaa ei ole vielä ehdotettu, mutta siinä sinulle kauhu peli.
      Ja Half Life ei edes ole kauhupeli... FPS räiskintää...

• jinster

Clive Barker´s Undying
      Suffering Ties that Blind
      Vampire: The Masquerade – Bloodlines
      F.E.A.R.

Siinä jotain

• Gamor

Kuvailit juuri kysymyksessä pelin nimeltä: "Amnesia: The Dark Descent", että se kannattaa ehdottomasti tsekata.

• fear1

F.E.A.R

Sarjan ensimmäinen ja paras peli lähtis edukkaaseen hintaan greenmangaming sivuilta (2.25€) kun käyttää alennuskoodia GMG30-DPLIM-DN831

Kun teet vielä tunnuksesi tuosta ref-linkistä, niin saat 2€ ensimmäisestä ostosta!
      http://www.greenmangaming.com/?gmgr=qipokuwo

• peluri3

suosittelen amnesiaa tai euthanasiaa

• faggots

Kyllä siellä half lifessa vähän horroriakin ilmestyy. Amnesiaa ehdottais... hetkonen, aloitusviesti on kirjoitettu 2006, eikö kukaan katso näitä päivämääriä ennen kuin alkaa mitään kirjoittelemaan? Tuskin ketjun aloittaja edes muistaa kirjoittaneensa tälläisen? Turhaan nostatte näitä vanhoja ylös kun ei näillä vittu mitään tee.

• jatkoa2

Ja muuten amnesiaa ei edes ollut näköjään silloin vielä kun kysyjä kysyi tätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe