Halpoja lentoja Wieniin...

CoooCooo

Niin, elikkä...minun pitäisi löytää mahdollisimman halvat liput Helsingistä Wieniin ja takaisin. Ollaan lähdössä äitini kanssa sukulaisia moikkaamaan kahdeksi viikoksi Itävaltaan tuossa loka-marraskuussa ja aikaa ei enää kamalasti siihen lähtöön tavallaan ole, joten lentolippuja ei enää kamalan edullisella saa, mutta jos joku edes tietäisi jonkun halvan lentoyhtiön?

Kiitos paljon vastanneille!!!

5

1369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eu01

Ensin pieni salaisuus. Wienin ns. halpalentoyhtiöiden lentokenttä sijaitsee Bratislavassa (bussiyhteys kentältä Wienin keskustaan). Ja sinne pääsisit tosi halvalla, esim. Ryanairilla:
      ma, 30 Loka 06 Lento 1922           
      Lähtö Tampere (TMP) 16:55
      Saapuminen Frankfurt-Hahn (HHN) 18:25
      Aikuisten hinta 0.99 EUR verot 17,66 EUR
      ma, 30 Loka 06 Lento 4182              
      Lähtö Frankfurt-Hahn 19:55 (HHN)
      Saapuminen    Bratislava Vienna (BTS) 21:25
      Aikuisten hinta 0.99 EUR verot 13.94 EUR

Joten molempien lentojen yhteishinta 33.58 EUR (!!) http://www.bookryanair.com/skylights/cgi-bin/skylights.cgi?language=FI&culture=FI&mode=FARE

Takaisin esim. Air Berlinilla suoraan Wienin pääkentältä Helsinkiin
      VIE – HEL AB 8181 Mon. 13.11. 08:10 - 14:45
      49 EUR     Fare
      10 EUR     Taxes and charges       
      18 EUR     Fuel surcharge          
      = 77 EUR

Tarkista http://www.airberlin.com/site/abflugplan.php?LANG=eng

Valittuina päivinä menopaluu siis jotain 111 EUR.

• eu01

Löytyy tällä hetkellä myös suht. edullisia suoria lentoja (Austrian). Katso http://www.aua.com/fi/eng - hinnat alk. 216 euroa menopaluu.

• hmmm...
    • CoooCooo

paljon näistä viesteistä! Olen löytänyt Finnairilta 136 euron lippuja ja ostan luultavasti ne...aika halpoja.

• kotiin_

Liian halvalla myydään, persnettoa tulee.. hinnat normaalitasolle, kiitos että meillä on kotimainen yhtiö jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8630
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3698
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2215
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1213
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      856
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      774
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      69
      731
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe