Lisävalot T5:een ?

VW-Man

Transporter, johon voisi lisävalot laittaa. Mieluummin laittaisi apukaukovalot niihin puskurissa oleviin suorakulmaisiin syvennyksiin. Toki sumarit saisi sinne alas missä on ne pienet pyörylät, mutta kun niillä sumareilla ei yleensäkään tee yhtään mitään.

Ja ei, karjapuskureita en rupea laittelemaan eli se on laskuista pois.

Onko sopivan kokoista valaisinta kellään valmistajalla ?

2

4053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-Mosse

Jos meinaat lisävalot laittaa niihin koloihin puskurissa niin hukkaan menee rahasi. Ei niin alhaalla lisävalot tuo mitään muuta valokeilaan kuin kirkkautta suoraan nokan eteen - juuri siinä edessä sitä vähiten tarvitaan, sillä jos vasta siinä edessä jonkun kohteen näet pitkillä niin silloin on jo myöhäistä.
      Osta joku valorauta tai sitten tee purkuriin reiät ja laita lisävalot vähintään samalle korkeudelle kuin auton originaalit.

Tosin järkevitnä olisi vain vaihtaa alkuperäiset H4 umpiot Multivanin H7/H1 nelivaloihin. Valokeila paranee tuolla jo niin paljon, ettei lisävaloja välttämättä tarvitse. Itse ostin umpiot Saksan reissusta 170€/2kpl (taisivat olla marmoritiskillä 170€/kpl). Asennus vaati toki puskurin irroituksen, mutta ei se liian työläs ollut. Lisäksi vaatii pienen muutoksen valokatkaisijaan jotta pitkien kytkeytyessä ei sammutettaisi lyhyitä - H4:ssa näin pitää tehdä, mutta nelivaloissa ei tarvitse.

• zali

mulla on vanha transportteri, olen ajatellut laittaa pari valoa katolle. Sehän on luvallista,
        olen ymmärtänyt. Onko niistä todellista hyötyä?
        Minkälaiset niiden pitää olla? Rasittuuko laturi jotenkin liikaa?
        alhaalla puskurissa on jo kaksi valonheitintä,
        mutta niinkuin täällä mainittiin, eivät ne valaise kuin tien auton edestä, eikä siitä paljoa hyötyä ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5101
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2782
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2599
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2398
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1580
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1500
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1254
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      89
      1148
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1143
    Aihe