olet ihastunut? :)
Millaiseen ihmiseen
11
1327
Vastaukset
- mieheen,
jolla on ainakin yksi kaulaliina.
- sanon jotta
sellane yks vaa nuari kaunis vaalia neito.
- alkaa
jo pikkuhiljaa ärsyttään........
- sittehä
alkaa kirjoitti:
sitä voi viälä hualeta jatkaa.
- ?UTELIAS?
alkaa kirjoitti:
..ottaen, mikä siinä ärsytti? Mua ei meinaan ärsyttäny yhtään.
- sama
?UTELIAS? kirjoitti:
..ottaen, mikä siinä ärsytti? Mua ei meinaan ärsyttäny yhtään.
laulu....jotain vaihtelua kaipais....
- ?UTELIAS?
sama kirjoitti:
laulu....jotain vaihtelua kaipais....
levyä hinkkaat sinäkin. Chattailet joka avaukseen mitään sanomattomia.
- on.......
?UTELIAS? kirjoitti:
levyä hinkkaat sinäkin. Chattailet joka avaukseen mitään sanomattomia.
näreet.... ;D
mieheen sinä Lempi sitten olet ihastut???
- prisman hississä
oli tossa oisko ollu nyt jotain kuukaus sitte tai jotain, niin sellanen vaalea mukavan olonen nätti nainen, jolla oli muistaakseni harmaa verkkariasu ja joku musiikki- tai puhelinhärveli korvassa. Katto hetken ja keikutti päätään ja hytkäytteli siinä niin sievästi (ilmeisesti musiikin tahtiin), että sitten ihastua pätkäytin siinä sitten heti samoin tein. Harmi, että hissimatka kesti vaan kerroksen verran ja sinne se sitten käveli pois prisman käytävälle. Toivuskelin siinä sitten ostoksia tekemään jonkun aikaa enkä sitten enää häntä ole sen koommin nähnyt. Iloinen ja upea ilmestys se kuitenkin oli.
- ihkutellut koko viikon
Olen ihastunut mieheen..
pari vuotta vanhempaan..
Hän on ollut minusta kiinnostunut jo kauemmin, jonka sain ONNEKSI tietää. :)
hän on siisti, mukava.. pitää samasta musiikista, käy klubeilla.. Tekee samantyyppistä työtä kuin minäkin.
Kiltti, kissanpoikanen son :)
voi voi voi voiiih..
en mä muistanutkaan milt tää tuntuu..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422685Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1122480Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791416