olet ihastunut? :)
Millaiseen ihmiseen
11
1330
Vastaukset
- mieheen,
jolla on ainakin yksi kaulaliina.
- sanon jotta
sellane yks vaa nuari kaunis vaalia neito.
- alkaa
jo pikkuhiljaa ärsyttään........
- sittehä
alkaa kirjoitti:
sitä voi viälä hualeta jatkaa.
- ?UTELIAS?
alkaa kirjoitti:
..ottaen, mikä siinä ärsytti? Mua ei meinaan ärsyttäny yhtään.
- sama
?UTELIAS? kirjoitti:
..ottaen, mikä siinä ärsytti? Mua ei meinaan ärsyttäny yhtään.
laulu....jotain vaihtelua kaipais....
- ?UTELIAS?
sama kirjoitti:
laulu....jotain vaihtelua kaipais....
levyä hinkkaat sinäkin. Chattailet joka avaukseen mitään sanomattomia.
- on.......
?UTELIAS? kirjoitti:
levyä hinkkaat sinäkin. Chattailet joka avaukseen mitään sanomattomia.
näreet.... ;D
mieheen sinä Lempi sitten olet ihastut???
- prisman hississä
oli tossa oisko ollu nyt jotain kuukaus sitte tai jotain, niin sellanen vaalea mukavan olonen nätti nainen, jolla oli muistaakseni harmaa verkkariasu ja joku musiikki- tai puhelinhärveli korvassa. Katto hetken ja keikutti päätään ja hytkäytteli siinä niin sievästi (ilmeisesti musiikin tahtiin), että sitten ihastua pätkäytin siinä sitten heti samoin tein. Harmi, että hissimatka kesti vaan kerroksen verran ja sinne se sitten käveli pois prisman käytävälle. Toivuskelin siinä sitten ostoksia tekemään jonkun aikaa enkä sitten enää häntä ole sen koommin nähnyt. Iloinen ja upea ilmestys se kuitenkin oli.
- ihkutellut koko viikon
Olen ihastunut mieheen..
pari vuotta vanhempaan..
Hän on ollut minusta kiinnostunut jo kauemmin, jonka sain ONNEKSI tietää. :)
hän on siisti, mukava.. pitää samasta musiikista, käy klubeilla.. Tekee samantyyppistä työtä kuin minäkin.
Kiltti, kissanpoikanen son :)
voi voi voi voiiih..
en mä muistanutkaan milt tää tuntuu..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923