Elikkä saako kyseiseen K10 mallin micraan mistään tuunaus osia? itse en ole löytänyt ainuttakaan vaikka olen selannut pilvin pimein noita tuning-alan liikkeitä..
-Kiitos
Micra (k10) tuunaus
6
923
Vastaukset
- tuning jee
Olishan se jotain kun olis lippaa ja läppää ja karvanoppaa sekä takaluukusa lukis 1.0 GL (ISOLOHKO 1.2 on olemassa valmistajan oma korisarja; levikkeet ym.)
- Jep
Tottakai on :). Tai ainakin takaspoikka olis kiva micraan saada mutta kun vaan tietäis mistä..
- Herman83
eihän se ilman takaspoileria ja helmalevikkeitä mihinkään kulje =) Tulee heppoja heti lisää...
- Ex-Micrailija
http://www.micra.org.uk
Henk.koht. pitäisin kyllä K10 Micran vakiona tai hankkisin sen Super S -version. - Jeps
Jaa missä tuolla?
- Ex-Micrailija
tuning-yrityksiä K10:lle. Ideoita siis. Kannattaa varmaan etsiä esim. Corsalle tehtyjä spoilereita ja muokata niitä sitten Micraan sopivaksi. Siellä on keskustelupalsta/postituslista, jolla voi kysellä tuollaisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388