Elikkä saako kyseiseen K10 mallin micraan mistään tuunaus osia? itse en ole löytänyt ainuttakaan vaikka olen selannut pilvin pimein noita tuning-alan liikkeitä..
-Kiitos
Micra (k10) tuunaus
6
949
Vastaukset
- tuning jee
Olishan se jotain kun olis lippaa ja läppää ja karvanoppaa sekä takaluukusa lukis 1.0 GL (ISOLOHKO 1.2 on olemassa valmistajan oma korisarja; levikkeet ym.)
- Jep
Tottakai on :). Tai ainakin takaspoikka olis kiva micraan saada mutta kun vaan tietäis mistä..
- Herman83
eihän se ilman takaspoileria ja helmalevikkeitä mihinkään kulje =) Tulee heppoja heti lisää...
- Ex-Micrailija
http://www.micra.org.uk
Henk.koht. pitäisin kyllä K10 Micran vakiona tai hankkisin sen Super S -version. - Jeps
Jaa missä tuolla?
- Ex-Micrailija
tuning-yrityksiä K10:lle. Ideoita siis. Kannattaa varmaan etsiä esim. Corsalle tehtyjä spoilereita ja muokata niitä sitten Micraan sopivaksi. Siellä on keskustelupalsta/postituslista, jolla voi kysellä tuollaisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199