miksi EU...n

60+

eli meidän pitää maksaa (avustaa)Libanonin sodan tuhot,jotka aiheutti naapuri valtio?Jos vaikka minä menen ja kivitän naapuritalon ikkunat rikki,niineihän siinä ole epäilystäkään kuka korvaa.

8

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle-Aaretti

      Jumalan "valitsema sotaväki," joka pommittaa Libanonin tuusan nuuskaksi.

      Siksi sinä maksat rikkomasi ikkunat, koska olet syyllinen.

      Jumalan "valitsema sotaväkihän" ei ole koskaan mihinkään syyllinen, eikä maksuvelvollinen, kunnes häviää sotansa.

      • Hitlerin

        ajatuksissa aikoinaan olla vähän perää!?


      • Palstahäirikkö
        Hitlerin kirjoitti:

        ajatuksissa aikoinaan olla vähän perää!?

        ...vielä lopettaa toista maailmansotaa, juutalaiset, meinaan.


    • Huuha

      Niin kai siten on, että juutalaisia koskevat eri säännöt kuin muita. Selitystä, siis asialllista, tähän omituiseen systeemiin ei ole kukaan antanut. Tai voisiko olla niin, että YK maksaa viulut Libanonille eli kustannukset jaetaan YK maiden kesken. Poliitikot pitävät maksamistamme ihan itsestäänselvänä.

    • avustetaan ja

      esim.Kreikan tupakkaviljelmiä miljoonilla
      euroilla vuosittain tuetaan.

    • Tankavaari

      Mauno Koivisto sanoi, että on parempi hakea ystävät läheltä ja viholliset kaukaa. Kun katseli EU:n onnellisia ulkoministereitä Lappeenrannassa (kasvoilla ei huolen häivää), niin oliko heillä ketunhäntä kainalossa?

      Pidetäänkö sotatoimet EU:n ulkopuolella mihin hintaan hyvänsä?

    • kivaa mainosta

      kivaa mainosta ja esittää laupiasta kun voi
      auttaa, tietenkin Demarisydän on klobaali.
      Miljardit voi säästää kotitantereelta helposti,
      joten rahapula ei hevin tule.

    • Mitä saa Suomessa rangaistukseksi jos vetelee työkaveria nyrkillä näköön?

      2 minuuttia ja mahdollisesti ajetaan suihkuun.. Sotakenttää ja jääkiekkokaukaloa koskevat samat säännöt. Jos lyöty loukkaa itsensä - eihän lyöjä joudu maksamaan, koska se kuuluu pelin henkeen!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe