Uusi virtalähde?

Hipro

Pelit jumittuu muutaman minuutin pelaamisen jälkeen, eikä auta muu ku pistää virrat pois koneesta. Muisti testit ajettu,eikä mitään virheitä löytyny. Kaikki ajurit myös päivitetty jne.. Nyt ku kattelin sisoft sandralla poweri jutskia ni 12v linja näyttäs olevan ihan normi käytössä 11.67 ja everest näyttää 12v linjan 11.97/12.03,eli tuo linja heittelee jatkuvasti 11.97/12.03 välillä, ei taida tuokaan olla hyvä juttu että heittelee nuin tuo? Ja kumpaa ohjelmaa tässä nyt uskoo?Oon kuullu että tuo 12v linja ei sais paljo olla alle 12.00v...virtalähde on hipro 400w.

5

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsaasd

      12V-linja saa heittelehtiä 5% suuntaan tai toiseeen.

      Softaan EI KANNATA KOSKAAN LUOTTAA.
      Jännitteet mitataan yleismittarilla.

      • Hipro

        Kumma juttu kaikki ei niin raskaat pelit kyllä toimii hyvin esim. call of duty ja lego star wars. Nyt alensin myös css:ssa kaikki asetukset lowille ja peli toimi hyvin.Mistähän tämä sitten voisi johtua,jos ei powerista?


      • Erkko!
        Hipro kirjoitti:

        Kumma juttu kaikki ei niin raskaat pelit kyllä toimii hyvin esim. call of duty ja lego star wars. Nyt alensin myös css:ssa kaikki asetukset lowille ja peli toimi hyvin.Mistähän tämä sitten voisi johtua,jos ei powerista?

        On aikaa viimeisest imuroinnista.

        Kaverini nimittäin tuli koneensa kanssa vloppuna käymään ja valitti, kun kaatuilee. Prosessorin siili oli aivan täynnä pölyä.


      • Hipro
        Erkko! kirjoitti:

        On aikaa viimeisest imuroinnista.

        Kaverini nimittäin tuli koneensa kanssa vloppuna käymään ja valitti, kun kaatuilee. Prosessorin siili oli aivan täynnä pölyä.

        Tarkastelin tässä vielä kaikkea mahdollista, ja aattelin vielä kerran testata muistit. No s&m ohjelmalla testasin muistit,sehän sitten löysi montakin virhettä. Näitäkin muistitestejä suoritellut jo monet kerrat,nyt sitten sattui löytämään virheitä,pitää illalla koittaa selvitellä mikä/mitkä muistikammat on kyseessä.


    • kari_krandi

      moiseen ongelmaan, silloin kyseessä oli kaksi vikaa, muistikampa oli viallinen ja näytönohjaimen tuuletin pyöri mutta aivan liian hitaasti. Ohjainta tutkittaessa löysimme tuulettimen pohjalta likaa sellaisen kerroksen että se jarrutti tuulettimen ropellia. Tuo vika oli muuten aika vaikea huomata kun se itse ropelli oli ihan puhdas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1750
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      75
      1367
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1298
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      189
      1283
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1063
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1061
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      886
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe