Mahtava voitto karsintojen tärkeimmässä 6 pisteen vierasottelussa, Ei voi karsinnat paremmin alkaa.
vielä Portugalilta pinna niin avot. Toivottavasti nyt sattuma antaa nyt Suomelle 2000 luvun peliesitysten mukaista menestystä.
SUOMI VOITTI
6
1103
Vastaukset
- Jermuli35
Joo, upeeta! Jos Portugalista tulis voitto (tai edes tasuri) ni näyttäis tosi hyvältä! Tästä on hyvä jatkaa...
- niin kauan
kuin Jari on kentällä, muuten tulee noutaja se on asia mikä on aivan varma, valitettavasti.
- playerrr
niin säkällä tai oli maksettu peli
- guru
, että silleen juntti.
- Katsojax
Mulla ei oo satelliittikanavii niin kysyisin kuka siinä matsissa äänestettiin ulos. eli ketkä jatkaa Suomen maajoukkueessa?
Sori, mull jäi toi BB vaihde päälle.. - non-brittish
Olen uskonut ja uskon yhä että Hodgson tekee suomalaista futishistoriaa viemällä maajoukkueemme arvokisoihin. Toivottavasti hyvät esitykset jatkuvat!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962230Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882110- 981822
- 4451772
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1131360- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72881Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842