Onko järkevää ostaa etukäteen london pass ja travel card tai jompikumpi??
Ollaan menossa kolmeks, periaatteessa neljäks päiväks to-su.
Jos se kannattaa ostaa niin mistä ootte ne tilannu netin kautta?
:)
Travel Card & London Pass
4
861
Vastaukset
- travel card
Ainakin Kilroy Travel myy neljän päivän Travel Cardeja, joka kannattanee hankkia jo Suomesta. Sen saa joko kahdelle tai kaikille kuudelle vyöhykkeelle. Itse huomasin, että kahden vyöhykkeen kortti on aivan riittävä ja sitäpaitsi kohtuuhintainen.
- Marjukka
Travel Card kannattaa ostaa etukäteen, itse ostin sen VisitBritainin sivuilta, ja kahdelle vyöhykkeelle riittää hyvin.
London Passia en sen sijaan hankkisi, ellei tosiaan ehdi ja jaksa juosta niissä kaikissa kohteissa. Tutustu rauhassa. Ja mieti vähän, missä aiot käydä. Monet museothan ovat Lontoossa kuitenkin ilmaisia. - Bussilla pääsee
Heippa!
Jos et tarvitse kortteja muuhun, kuin matkustamiseen paikasta toiseen, suosittelen
kovasti pelkän 3 pv:n bussikortin ostoa, siinä kun
ei tarvitse miettiä zoneja eikä muita, sen kun vähän miettii mihin on menossa vaan hyppää bussiin.
Lontoossa hyvin (melkein kaikki) moni nähtävyys on ilmainen, joten jos aivan varmasti tiedät museon maksulliseksi ja kortista on jotain hyötyä, sitten tietenkin....
Itse pärräilin Lontoossa kolme viikkoa pelkällä bussikortilla (7 pv/13 puntaa), kävin Camdenissa, Hamstead Healtissa, Greenwichissä, keskustassa eri puolilla kaupunkia Oxford Streetillä, Kings streetillä jne (sorry kirjoitusvirheet :)
Hauskaa Lontoon matkaa!- Entä Jos
Haluan käydä Towerissa, TowerBridgellä, LondonEyessä jne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516304
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461023
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se46923Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845