Travel Card & London Pass

september

Onko järkevää ostaa etukäteen london pass ja travel card tai jompikumpi??

Ollaan menossa kolmeks, periaatteessa neljäks päiväks to-su.

Jos se kannattaa ostaa niin mistä ootte ne tilannu netin kautta?

:)

4

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • travel card

Ainakin Kilroy Travel myy neljän päivän Travel Cardeja, joka kannattanee hankkia jo Suomesta. Sen saa joko kahdelle tai kaikille kuudelle vyöhykkeelle. Itse huomasin, että kahden vyöhykkeen kortti on aivan riittävä ja sitäpaitsi kohtuuhintainen.

• Marjukka

Travel Card kannattaa ostaa etukäteen, itse ostin sen VisitBritainin sivuilta, ja kahdelle vyöhykkeelle riittää hyvin.

London Passia en sen sijaan hankkisi, ellei tosiaan ehdi ja jaksa juosta niissä kaikissa kohteissa. Tutustu rauhassa. Ja mieti vähän, missä aiot käydä. Monet museothan ovat Lontoossa kuitenkin ilmaisia.

• Bussilla pääsee

Heippa!

Jos et tarvitse kortteja muuhun, kuin matkustamiseen paikasta toiseen, suosittelen
      kovasti pelkän 3 pv:n bussikortin ostoa, siinä kun
      ei tarvitse miettiä zoneja eikä muita, sen kun vähän miettii mihin on menossa vaan hyppää bussiin.

Lontoossa hyvin (melkein kaikki) moni nähtävyys on ilmainen, joten jos aivan varmasti tiedät museon maksulliseksi ja kortista on jotain hyötyä, sitten tietenkin....

Itse pärräilin Lontoossa kolme viikkoa pelkällä bussikortilla (7 pv/13 puntaa), kävin Camdenissa, Hamstead Healtissa, Greenwichissä, keskustassa eri puolilla kaupunkia Oxford Streetillä, Kings streetillä jne (sorry kirjoitusvirheet :)

Hauskaa Lontoon matkaa!

• Entä Jos

Haluan käydä Towerissa, TowerBridgellä, LondonEyessä jne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe