Onko järkevää ostaa etukäteen london pass ja travel card tai jompikumpi??
Ollaan menossa kolmeks, periaatteessa neljäks päiväks to-su.
Jos se kannattaa ostaa niin mistä ootte ne tilannu netin kautta?
:)
Travel Card & London Pass
4
850
Vastaukset
- travel card
Ainakin Kilroy Travel myy neljän päivän Travel Cardeja, joka kannattanee hankkia jo Suomesta. Sen saa joko kahdelle tai kaikille kuudelle vyöhykkeelle. Itse huomasin, että kahden vyöhykkeen kortti on aivan riittävä ja sitäpaitsi kohtuuhintainen.
- Marjukka
Travel Card kannattaa ostaa etukäteen, itse ostin sen VisitBritainin sivuilta, ja kahdelle vyöhykkeelle riittää hyvin.
London Passia en sen sijaan hankkisi, ellei tosiaan ehdi ja jaksa juosta niissä kaikissa kohteissa. Tutustu rauhassa. Ja mieti vähän, missä aiot käydä. Monet museothan ovat Lontoossa kuitenkin ilmaisia. - Bussilla pääsee
Heippa!
Jos et tarvitse kortteja muuhun, kuin matkustamiseen paikasta toiseen, suosittelen
kovasti pelkän 3 pv:n bussikortin ostoa, siinä kun
ei tarvitse miettiä zoneja eikä muita, sen kun vähän miettii mihin on menossa vaan hyppää bussiin.
Lontoossa hyvin (melkein kaikki) moni nähtävyys on ilmainen, joten jos aivan varmasti tiedät museon maksulliseksi ja kortista on jotain hyötyä, sitten tietenkin....
Itse pärräilin Lontoossa kolme viikkoa pelkällä bussikortilla (7 pv/13 puntaa), kävin Camdenissa, Hamstead Healtissa, Greenwichissä, keskustassa eri puolilla kaupunkia Oxford Streetillä, Kings streetillä jne (sorry kirjoitusvirheet :)
Hauskaa Lontoon matkaa!- Entä Jos
Haluan käydä Towerissa, TowerBridgellä, LondonEyessä jne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289