Eilen kun kuvasin videokameralla,katsoin jälkeenpäin filmit läpi.Toisen pikkukasetin lopussa kuvaamani jälkeen n.2 sekunnin ajan kuvassa näkyi kameraa,minä sen takana ja kun kuvasin,olin laittanut videokameran urkutuolin päälle,siihen kirjoja joiden päälle kameran,jotta kamera olisi korkeammalla.N.2 sekunnin ajan videokuvassa näkyi kamera,minä,kirjat tuolin päällä edestäpäin katsottuna ihan kuin toinen kamera olisi kuvannut hetken ajan siitä suunnasta jota kuvasin.Kuvasin tv:tä,koska tein "elokuvan"kuvasin elokuvaa ja puhuin filmille,tein siten elokuvan minusta ja poikaystävästäni Romeo ja Julia-elokuvasta.Kuvasin niin ettei tv:n reunat näy,eikä edes tekstitys,ja puhuin itse.Siinä lopussa oli tämä kohta,jossa hetkellisesti näkyi minä,kamera ja sohva takana.Tv on kirjahyllyllä,mutta toista videokameraa ei minulla ole.Mietin,kun painoin yhtä nappia kelatakseni pikkukasetin alkuu,mutta se ei ruvennut kelaamaan,ja laitoin sen videon sisälle ja se kelasi sitten alkuun.Jos se olikin "peilaustoiminto"eli kamera voi kuvata itseään suunnasta,jota päin kuvataan.Yllätyin,että sekin voi olla mahdollista.
yllätyin eilen kovasti
2
512
Vastaukset
- Ei suinkaan
kamera.
- angel.of.heaven
Tv heijasti kameran. Miten tehdään OMA DIAESITYS, johon saa valita siis musiikin. ELI kuinka tehdään MUSIIKKIVIDEO? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627