Eilen kun kuvasin videokameralla,katsoin jälkeenpäin filmit läpi.Toisen pikkukasetin lopussa kuvaamani jälkeen n.2 sekunnin ajan kuvassa näkyi kameraa,minä sen takana ja kun kuvasin,olin laittanut videokameran urkutuolin päälle,siihen kirjoja joiden päälle kameran,jotta kamera olisi korkeammalla.N.2 sekunnin ajan videokuvassa näkyi kamera,minä,kirjat tuolin päällä edestäpäin katsottuna ihan kuin toinen kamera olisi kuvannut hetken ajan siitä suunnasta jota kuvasin.Kuvasin tv:tä,koska tein "elokuvan"kuvasin elokuvaa ja puhuin filmille,tein siten elokuvan minusta ja poikaystävästäni Romeo ja Julia-elokuvasta.Kuvasin niin ettei tv:n reunat näy,eikä edes tekstitys,ja puhuin itse.Siinä lopussa oli tämä kohta,jossa hetkellisesti näkyi minä,kamera ja sohva takana.Tv on kirjahyllyllä,mutta toista videokameraa ei minulla ole.Mietin,kun painoin yhtä nappia kelatakseni pikkukasetin alkuu,mutta se ei ruvennut kelaamaan,ja laitoin sen videon sisälle ja se kelasi sitten alkuun.Jos se olikin "peilaustoiminto"eli kamera voi kuvata itseään suunnasta,jota päin kuvataan.Yllätyin,että sekin voi olla mahdollista.
yllätyin eilen kovasti
2
526
Vastaukset
- Ei suinkaan
kamera.
- angel.of.heaven
Tv heijasti kameran. Miten tehdään OMA DIAESITYS, johon saa valita siis musiikin. ELI kuinka tehdään MUSIIKKIVIDEO? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4402528Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142360Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521475Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4171038Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41908- 153905
- 56859
- 79845