Sony Digital Handycam DCR-TRV/120E

Upi 23

Miten saan videokamerani nauhoituksessa päivämäärän ja kellonajan mukaan? Vaihdoin uuden akun ja siinä yhteydessä hävisi muistista tuo ominaisuus.
Päivämäärä ja aika vilahtaa alussa n 5 sek virran päällelaiton yhteydessä, mutta en tiedä mistä asetuksesta voisin laittaa ne nauhoituksessa näkyviksi. Ei ole käyttöohjetta, mistä voisin katsoa.

4

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Digiootti

      Kun avaat kameran LCD näytön, sen takana DATA CODE näppäimestä saat näkyviin kuvaus päivämäärän ja kellonajan kameran LCD näytöllä.
      Jos haluat vastaavat tiedot näkyvän myös TV ruudulla, (johon kamera on kytketty) se valitaan kameran menu valikosta näin, FTC / DISPLAY / V-OUT/LCD.

      • upi 23

        Kokeilin tuota DATA CODE ja mitään ei tapahtunut.Näytölle ei tule mitään aikaa. Voisiko syynä olla kameran sisäisen patterin heikkous? Täytyy huomenna ostaa uusi paristo ja kokeilla.


      • Digiootti
        upi 23 kirjoitti:

        Kokeilin tuota DATA CODE ja mitään ei tapahtunut.Näytölle ei tule mitään aikaa. Voisiko syynä olla kameran sisäisen patterin heikkous? Täytyy huomenna ostaa uusi paristo ja kokeilla.

        koski toistotilaa. Nauhoitettaessa (kuvattaessa) päivämäärä ja aika näkyy 5 sekuntia virran kytkemisen jälkeen minunkin kamerassani, samoin käyttöohjeessa kerrottiin noin. Päivä ja kellonaika tallentuu silti kuvattaessa koko ajan nauhalle.
        Kun vaihdat sisäistä paristoa, kytke akku, tai verkkolaite kiinni kameraan, muuten joudut asettamaan päiväyksen ja kellonajan uudelleen.


      • Upi 23
        Digiootti kirjoitti:

        koski toistotilaa. Nauhoitettaessa (kuvattaessa) päivämäärä ja aika näkyy 5 sekuntia virran kytkemisen jälkeen minunkin kamerassani, samoin käyttöohjeessa kerrottiin noin. Päivä ja kellonaika tallentuu silti kuvattaessa koko ajan nauhalle.
        Kun vaihdat sisäistä paristoa, kytke akku, tai verkkolaite kiinni kameraan, muuten joudut asettamaan päiväyksen ja kellonajan uudelleen.

        Kiitos hyvä ystävä neuvoistasi. Nyt on kaikki kunnossa jälleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe