Miiko Jeemu Maksimus

Mitä mieltä?

Niin siis mitä mieltä nimestä Miiko Jeemu Maksimus?

14

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahöhl

      kertomisesta adjektiivilla,aika kamala nimi kaikenkaikkiaan.
      Miiko piiko papana,istui oven takana,helppo nimi lällättää
      Jeemu kuulostaa autonniomeltä tai alokkaalta joka lusmuilee
      Maksimus maksimaalinen imukyky
      Laita ihan tavallinen Petteri tai Petri eikä tuommoista nimihirvitystä.
      Nimim. itte kysyit!

      • tämä nimi

        on jo annettu. www.kastetut.fi

        hirveä nimi, eikö vain?!


    • asxcvfbgnhjm

      tosissasi? Ethän?

    • nimi

      rämpsy.......

    • että---

      ny ton yritetty himpun verran liikaa... jokainen nimi rimpsusta, on jonkun toisen nimen epäonnistunut väännelmä.

    • mielestäni

      Miiko menettelee vaikka Miika parempi mut Jeemu tosi oudon kuuloinen minusta. Mielummin Teemu kuin Jeemu. Maksimus nimestä en kanssa tykkää. Tietty Maksimus menee jos perhe on ulkolainen.

    • hämmästynyt.

      mikä nimi tuo on? "vähän" turhan omaperäistä.. jos perhe on suomalainen ja asuu suomessa, miksi lapsi täytyy nimetä noin "erikoisesti" ?? sanonpa vain, että ongelmia tulee olemaan.. ja sääliksi käy tuon nimen haltijaa.

    • Miiko Jeemu Maksimus

      toi Maksimus tosiaan ks:llä...? Eikö se pitäis olla MaXimus? Eipä sillä, että x:llä kirjoitettunakaan se mitään pelastaisi.

      Aivan järkyttävä nimi. Lähinnä tulee mieleen, että joku alikoulutettu teiniäiti, joka kaiken lisäksi on vielä yh, on halunnut päteä erikoisella ja "paremmalla" nimellä.

      Miikolle vain onnea tarhaan ja kouluun. Vielä ei ole myöhäistä muuttaa nimeä.

    • kaikkea kanssa...

      Jos olisi Mikko Teemu Maksimus, niin olisi ollut edes muutama kunnollinenkin nimi rimpsussa!

    • maksin

      osanottoni lapselle nimen johdosta.

    • ..että löysin näille sivuil...

      Hymy kyllä nousi huulille, kun näitä juttuja luki.. =) Ei siksi että mielestäni nimi olisi kauhea.. huvittaa vain ihmisten kommentit!! =) =)
      Miksi poika tulisi "kärsimään" jos etunimi on Miiko?!?
      Jeemu.. pitäähän nimessä olla jotain omalaatuista, jotain mistä tulee muistoja mieleen!! =)
      Maksimus.. miksi sen tarvisi olla juuri niin miten monet sen yleensä laittaisi (X:llä)??!!

      Mitä jos vanhemmat eivät halua laittaa lapsensa nimeksi mitään ns. "tavallista" nimeä..
      Ei vaikka halua että ihan heti tulee samanlaista nimeä vastaan..??!
      Esim. Miika Teemu Matias... tai jotain!!??
      Mielestäni tuo kuulostaa paljon pliisummalta=)

      Mut hei, onneksi meitä on moneksi.. Eihän kaikkia tarvitsekkaan miellyttää!! Kyllä olisikin tylsää jos kaikki aina tykkäisi samoista asioista.. silloin näitäkään keskusteluja ei syntyisi.. vai mitä??!! =) =)

      Miiko Jeemu Maksimus... IHANA nimi... olen ylpeä pojastani!!!! =) =) =)

      P.s.. Kuolisitte varmaan "häpeästä" jos kuulisitte tyttöni nimen.. hih=)

      =) =) .... No hard feelings .... =) =)

    • helli

      Ihana nimi! Persoonallinen ja erikoinen. Parempi kuin mikään tusina-Tuija! Tuskin koulussakaan kiusataan sen verta enempää tai vähempää kuin mitään perus-perttiä! Ja voi niitä ,jotka antavat lapselleen nimen sen perusteella kun muillakin on..Sitte on koululuokat täynä näitä matias k. matias h. matias s. jne..erikoiset nimet kunniaan ja yksilöllisyys!!

    • ...tuo nimi..

      Mietin täällä omalle pojalleni nimeä ja Miiko on pyörinyt mielessäni.
      Googlettamalla nimeä löysin tänne ja pitihän minunkin oma kommenttini tänne lisätä..

      Mielestäni Miikossa ei ole kyllä mitään outoa/kummallista!?
      Eivätkä nuo muutkaan nimet olleet pahoja!

      Nauratti tuo yksi kommentti, että: "Kiusataan koulussa"..
      Ei minun aikanani ainakaan kukaan opettajista kutsunut minua koko nimellä, meinaan vaan jos kommentin kirjoittaja tarkoitti Jeemua tai Maksimusta!

      Taitaa olla sama kirjoittaja kaikissa negatiivisissä kommenteissa, tuntuis vähän siltä!
      Kateellisten panettelua! =)

      Eikö kuitenkin jokainen äiti päätä lapsensa nimestä ihan itse?

      -äiskä82-

    • Hauskaa että joka asiasta jaksetaan nykypäivänä kysellä muiden ihmisten mielipiteitä.. :D nimenomaan muiden.
      Onko omasta elämästä jotenki pois otettu jos ei satu pitämään juuri kyseisestä nimestä?
      Sepä olisikin varsin hienoa jos jokatoisella vastaantulijalla olis sama tai "perus suomalainen" nimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe