Myymäläetsivä

Urautunut "undercover...

Olen huomannut että näissä hommissa pikku hiljaa rupeaa urautumaan. Tulee aina otettua samoja tuotteita kärryyn ja käpisteltyä samoja ryysyjä päivästä toiseen. Tästä tulee aikaa myöden selvä turvariski koska asiakkaat oppivat tuntemaan kaverin joka pyörii aina saman tavaran kanssa. Toisaalta en kyllä kehtaa mennä naisten alusvaateosastolle, pitävät vielä jonain pervona.

7

3619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

PERVO

• vartijalla

lupaa auttaa rouvashenkilöä vaatteiden sovituksessa?.

• Myymälävaras

Voisitteko ystävällisesti nähdä edes hieman panostaa työhönne, arvon myymäläetsivät. Toimintanne on sen verran ilmiselvää, että varastamisessa ei ole edes mitään haastetta.

Kuten itsekin mainitsit otatte aina samoja tuotteita, kierrätte ilman takkia talvella, ette ikinä ota tuoreita tuotteita kärryyn tai koriin ja vielä autatte henkilökuntaa muissa hommissa, mitä valtaosa normaaleista asiakkaista ei taida tehdä.

Itselläni on uusi harrastus. Kerään kännykkäkameralla kuvia myymäläetsivistä ja julkaisen niitä myymylävarkaiden keskustelupalstoilla, viedäkseni muiltakin jännityksen ilon. Lisäksi postittelen samoja kuvia gay-foorumeille arvosteltavaksi ja homodeitti-ilmoituksiin muka omana kuvanani. Onneksi kaupoissa kuvaaminen on tätänykyä täysin sallittua.

Olette alhaisempia kuin madot.

Kauko

• tilintarkastaja

missä näitä kuvia voisi julkaista. mulla on tällä viikolla digikameralla otetut 4 siivilietsivän kuvat stockmannilta...

• Anonyymi

mitä myymäläetsivä tekee kotonaan ?, heh, vastaus on helppo, kyttää naapuriaan !½

• Anonyymi

Onko naapurissa myymälä?

• Anonyymi

mikä mulle tulee Putinista mieleen, ajankohtainen tyyppi ??

no tietenkin joku Securitaksen tai Avarnin myymäläetsivä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      110
      4310
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      72
      3106
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      315
      2871
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2342
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      77
      1562
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      77
      1388
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      98
      1342
    8. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1138
    10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    Aihe