Olen huomannut että näissä hommissa pikku hiljaa rupeaa urautumaan. Tulee aina otettua samoja tuotteita kärryyn ja käpisteltyä samoja ryysyjä päivästä toiseen. Tästä tulee aikaa myöden selvä turvariski koska asiakkaat oppivat tuntemaan kaverin joka pyörii aina saman tavaran kanssa. Toisaalta en kyllä kehtaa mennä naisten alusvaateosastolle, pitävät vielä jonain pervona.
Myymäläetsivä
7
3011
Vastaukset
- ..............................
PERVO
- vartijalla
lupaa auttaa rouvashenkilöä vaatteiden sovituksessa?.
- Myymälävaras
Voisitteko ystävällisesti nähdä edes hieman panostaa työhönne, arvon myymäläetsivät. Toimintanne on sen verran ilmiselvää, että varastamisessa ei ole edes mitään haastetta.
Kuten itsekin mainitsit otatte aina samoja tuotteita, kierrätte ilman takkia talvella, ette ikinä ota tuoreita tuotteita kärryyn tai koriin ja vielä autatte henkilökuntaa muissa hommissa, mitä valtaosa normaaleista asiakkaista ei taida tehdä.
Itselläni on uusi harrastus. Kerään kännykkäkameralla kuvia myymäläetsivistä ja julkaisen niitä myymylävarkaiden keskustelupalstoilla, viedäkseni muiltakin jännityksen ilon. Lisäksi postittelen samoja kuvia gay-foorumeille arvosteltavaksi ja homodeitti-ilmoituksiin muka omana kuvanani. Onneksi kaupoissa kuvaaminen on tätänykyä täysin sallittua.
Olette alhaisempia kuin madot.
Kauko- tilintarkastaja
missä näitä kuvia voisi julkaista. mulla on tällä viikolla digikameralla otetut 4 siivilietsivän kuvat stockmannilta...
- Anonyymi
mitä myymäläetsivä tekee kotonaan ?, heh, vastaus on helppo, kyttää naapuriaan !½
- Anonyymi
Onko naapurissa myymälä?
- Anonyymi
mikä mulle tulee Putinista mieleen, ajankohtainen tyyppi ??
no tietenkin joku Securitaksen tai Avarnin myymäläetsivä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725074
- 734053
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703785- 1343250
- 482974
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3592696- 232658
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462020
- 1101932