Moi!
Etsin jonsuussa asuvaa ihmistä jolla tällä hetkellä nuori koiranpentu ja jolla olisi kiinnostusta tavata silloin tällöin, käydä lenkillä ja antaa pentujen leikkiä. Minulla on pieni koiranpentu, muttei tuttavapiirissä yhtään ainoaa jolla olisi koiranpentu.
Olisi mukava tutustua ja ehkä mennä loppusyksystä koiranpentukurssille.
Jos kiinnostuit, laittaisitko säpo-osoitteesi niin voitaisiin aluksi vaihtaa muutama maili.
:) :)
koiranpentu kaveria??
jnslainen_
3
593
Vastaukset 3
Moi!Juu,löytyyhän niitä koiranpentuja :) Itselläni on 5 kk ikäinen sekarotuinen koiranpentu,kokoa on kyllä jo n.55cm säkä.. Onko itselläsi minkä ikäinen kaveri?
- koiranhoitaja
Moi..Olen dogsitter eli olen koulutettu hoitamaan koiraasi/koiriasi pientä maksua vastaan..Ota yhteyttä jos tarvitset apua koiran lenkityksessä tai hoitamisessa..
- Kaapovaaan
koiranhoitaja kirjoitti:
Moi..Olen dogsitter eli olen koulutettu hoitamaan koiraasi/koiriasi pientä maksua vastaan..Ota yhteyttä jos tarvitset apua koiran lenkityksessä tai hoitamisessa..
Minut on ohjelmoitu hoitamaan koiratyttöjä ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241496
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1071232Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361132Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551091- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100766- 25746
- 34738
- 9645
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629