Pikkuveljeni on mua pidempi =/

tytskyli14

mä oon 14 vuotias ja 154cm ja mun pikkuveli on just täyttäny 13 ja se on jo 174cm. inhottavaa... pikkuveljen kaveri tuli meille, ei ollu ennen nähny mua ja se kysy mun pikkuveljeltä, et "onks toi sun pikkusysteris?" joo, kyllä oon =DD tai ainaki pieni isosisko =D

9

2349

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edwardon

      Olen 13-vuotias, 152 cm pitkä ja 11-vuotias pikkuveli on 150-152 ja menee aivan pian ohi. :/

      • pituus ei merkitse mitään..

        Isosiskoni (20v) on 173cm
        Äiti on 175cm
        Ja minä (13v) oon 172cm


    • ....

      mä oon 12 voutias tyttö ja oon 166cm,
      mun isosisko 19v. ja on 153cm, mun äiti on 49v. ja on 152cm, mun toinen isosisko on 164cm ja on 25v. :D

      • joomoi:D:Dd

        Mun pikkusisko täytti pari kk sit 10v ja se on nyt mua jotain 10cm pitempi, ite oon 14 enkä enää kasva, sisko kasvaa et repikää siitä! :D


      • vielä armeijassa
        joomoi:D:Dd kirjoitti:

        Mun pikkusisko täytti pari kk sit 10v ja se on nyt mua jotain 10cm pitempi, ite oon 14 enkä enää kasva, sisko kasvaa et repikää siitä! :D

        kasvaa.


      • ton viestin
        vielä armeijassa kirjoitti:

        kasvaa.

        kirjoittaja on sukupuoleltaan poika. No, kyllään tytötkin voi toki mennä armeijaan, mutta se on kyllä aika harvinaista se.


    • pikkupoika17

      Minulla on ISOsisko joka on n.20 cm lyhyempi kun minä olen 197 cm. Se on hauskaa kun ISOsisko on sellanen tantta.

      hihi

    • Mun mielestä

      tuo ei ole mitenkään ihmeellistä. Kyllähän pojat nyt kasvavat keskimäärin pitemmiksi kuin tytöt. Se, että sisko olisi vielä täysikasvuisenakin pitempi, kuin täysikasvuinen veli, niin se on melkoisen harvinaista se. Pojat vaan yleensä kasvaa tyttöjä pitemmiksi. Ei sille mitään voi.

    • 14 :D

      mä oon 14w´ja oon melkein 180cm ja mun sisko on 22w ja se on melkein 180cm :D ja nyt on käyny ilmi et mä oon justiin saman mittanen siskoni kans :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe