mä oon 14 vuotias ja 154cm ja mun pikkuveli on just täyttäny 13 ja se on jo 174cm. inhottavaa... pikkuveljen kaveri tuli meille, ei ollu ennen nähny mua ja se kysy mun pikkuveljeltä, et "onks toi sun pikkusysteris?" joo, kyllä oon =DD tai ainaki pieni isosisko =D
Pikkuveljeni on mua pidempi =/
9
2374
Vastaukset
- Edwardon
Olen 13-vuotias, 152 cm pitkä ja 11-vuotias pikkuveli on 150-152 ja menee aivan pian ohi. :/
- pituus ei merkitse mitään..
Isosiskoni (20v) on 173cm
Äiti on 175cm
Ja minä (13v) oon 172cm
- ....
mä oon 12 voutias tyttö ja oon 166cm,
mun isosisko 19v. ja on 153cm, mun äiti on 49v. ja on 152cm, mun toinen isosisko on 164cm ja on 25v. :D- joomoi:D:Dd
Mun pikkusisko täytti pari kk sit 10v ja se on nyt mua jotain 10cm pitempi, ite oon 14 enkä enää kasva, sisko kasvaa et repikää siitä! :D
- vielä armeijassa
joomoi:D:Dd kirjoitti:
Mun pikkusisko täytti pari kk sit 10v ja se on nyt mua jotain 10cm pitempi, ite oon 14 enkä enää kasva, sisko kasvaa et repikää siitä! :D
kasvaa.
- ton viestin
vielä armeijassa kirjoitti:
kasvaa.
kirjoittaja on sukupuoleltaan poika. No, kyllään tytötkin voi toki mennä armeijaan, mutta se on kyllä aika harvinaista se.
- pikkupoika17
Minulla on ISOsisko joka on n.20 cm lyhyempi kun minä olen 197 cm. Se on hauskaa kun ISOsisko on sellanen tantta.
hihi - Mun mielestä
tuo ei ole mitenkään ihmeellistä. Kyllähän pojat nyt kasvavat keskimäärin pitemmiksi kuin tytöt. Se, että sisko olisi vielä täysikasvuisenakin pitempi, kuin täysikasvuinen veli, niin se on melkoisen harvinaista se. Pojat vaan yleensä kasvaa tyttöjä pitemmiksi. Ei sille mitään voi.
- 14 :D
mä oon 14w´ja oon melkein 180cm ja mun sisko on 22w ja se on melkein 180cm :D ja nyt on käyny ilmi et mä oon justiin saman mittanen siskoni kans :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475