että UNIX/BSD, on eri käyttöjärjestelmä ja erilainen kuin Linux samaa, paskaa ne on kummatkin.
Ensinnäkin työpöydät ihan samanlaiset KDE tai Gnome, eikös työpöytien pitäisi kans olla erilaiset,,,
Windows on erilainen, OSX on erilainen mutta LINUX ja UNIX on samanlainen ja toimii samanlailla
Kertokaa nyt hyvä helvetti mikä tekee näistä kahdesta Linuxsista ja UNIXista niin erilaisen vaikka ovat kuitenkin ihan samalaisia, HÄH
Että ihan vittuillaan jos Linux palstalla erehtyy jotain UNIX juttua kysymään??
Miten LINUX porukka
10
709
Vastaukset
on UNIX:iin posix:in kautta yhteensopiva... EI samanlainen, vaan saman kaltainen!
Ja mitä tulee työpöytiin... Ne taas eivät liity millään tavalla asiaan, koska ovat pelkästään ohjelmia muiden joukossa, jotka pyörivät itse käyttiksen päällä tarjoten palvelujaan...- M$-trollille tiedoks!
"samaa, paskaa ne on kummatkin."
Ei ne ole paskaa. Sun Microsoftis se on paskaa!- MacUbuntu
ja kallista paskaa... :DD
- kde
Kaveri ei näköjään tiedä edes että mikä itse asiassa on käyttöjärjestelmä..=D
- tietämään
että osx pohjautuu myöskin unixille? kovin on heikkoa tuo sun tietotasos jos et sitäkään tajua että graafinen käyttis on vain lisä siinä päällä, niitähän löytyy ripakopallinen erilaisia linuxillekin. Toisin ku wintoyn explodelle.
- ---------------------
Että linux ei ole unix vaan unixin kaltainen klooni, kun *BSD on unix.
- mitäs vttuaaaah?
"Että linux ei ole unix vaan unixin kaltainen klooni, kun *BSD on unix."
Kun ne on molemmat klooneja. FreeBSD/NetBSD/OpenBSD pohjautuu osin samaan koodiin, mutta AT/T UNIX järjestelmästä sekä Linux että em/BSDt yhtä kaukana. Sorry jos rikoin pilvilinnas..
- minä-
Kuules nyt pikkupeelo..
GNOME:lla ja KDE:lla ei ole yhtään mitään tekemistä käyttiksen kanssa, ne on vain softaa käyttiksen päällä.
Windows peeloille voi toki olla vaikea ymmärtää se, että käyttis ei ole sidottu tiettyyn työpöytään, eikä työpöytä ole sidottu tiettyyn käyttikseen. - joo joo
"Että ihan vittuillaan jos Linux palstalla erehtyy jotain UNIX juttua kysymään??"
Mee kysymään UNIX palstalta mitä eroa niillä on tai kysy Google sedältä.- kysy_
_kysyn tästä lähtien vain Bill sedältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465