Miten LINUX porukka

kehtaa väittää

että UNIX/BSD, on eri käyttöjärjestelmä ja erilainen kuin Linux samaa, paskaa ne on kummatkin.

Ensinnäkin työpöydät ihan samanlaiset KDE tai Gnome, eikös työpöytien pitäisi kans olla erilaiset,,,
Windows on erilainen, OSX on erilainen mutta LINUX ja UNIX on samanlainen ja toimii samanlailla

Kertokaa nyt hyvä helvetti mikä tekee näistä kahdesta Linuxsista ja UNIXista niin erilaisen vaikka ovat kuitenkin ihan samalaisia, HÄH

Että ihan vittuillaan jos Linux palstalla erehtyy jotain UNIX juttua kysymään??

10

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on UNIX:iin posix:in kautta yhteensopiva... EI samanlainen, vaan saman kaltainen!
      Ja mitä tulee työpöytiin... Ne taas eivät liity millään tavalla asiaan, koska ovat pelkästään ohjelmia muiden joukossa, jotka pyörivät itse käyttiksen päällä tarjoten palvelujaan...

    • M$-trollille tiedoks!

      "samaa, paskaa ne on kummatkin."

      Ei ne ole paskaa. Sun Microsoftis se on paskaa!

      • MacUbuntu

        ja kallista paskaa... :DD


    • kde

      Kaveri ei näköjään tiedä edes että mikä itse asiassa on käyttöjärjestelmä..=D

    • tietämään

      että osx pohjautuu myöskin unixille? kovin on heikkoa tuo sun tietotasos jos et sitäkään tajua että graafinen käyttis on vain lisä siinä päällä, niitähän löytyy ripakopallinen erilaisia linuxillekin. Toisin ku wintoyn explodelle.

    • ---------------------

      Että linux ei ole unix vaan unixin kaltainen klooni, kun *BSD on unix.

      • mitäs vttuaaaah?

        "Että linux ei ole unix vaan unixin kaltainen klooni, kun *BSD on unix."

        Kun ne on molemmat klooneja. FreeBSD/NetBSD/OpenBSD pohjautuu osin samaan koodiin, mutta AT/T UNIX järjestelmästä sekä Linux että em/BSDt yhtä kaukana. Sorry jos rikoin pilvilinnas..


    • minä-

      Kuules nyt pikkupeelo..

      GNOME:lla ja KDE:lla ei ole yhtään mitään tekemistä käyttiksen kanssa, ne on vain softaa käyttiksen päällä.

      Windows peeloille voi toki olla vaikea ymmärtää se, että käyttis ei ole sidottu tiettyyn työpöytään, eikä työpöytä ole sidottu tiettyyn käyttikseen.

    • joo joo

      "Että ihan vittuillaan jos Linux palstalla erehtyy jotain UNIX juttua kysymään??"

      Mee kysymään UNIX palstalta mitä eroa niillä on tai kysy Google sedältä.

      • kysy_

        _kysyn tästä lähtien vain Bill sedältä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe