Mitä kautta Kanadaan

Tiipii

Mitä reittejä olette matkanneet Torontoon? Mikä olis helpoin kun Finnair ei talvella lennä sinne?

8

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkustaja

      Olen lentanyt seka Frankfurtin (Lufthansa/Air Canada) etta Pariisin (Air France)kautta.
      Molemmat olivat hyvia. Vaihdot sujuivat hyvin ja helposti.

    • ihmettelee

      London,Frankfurth,Copenhagen,New York.

      • Torontoon

        BLUE1 tai Ryanair Stanstediin ja
        halpalentoyhtiö Zoom Airlinesilla Torontoon.


    • Suht edullinen

      Oon menossa marraskuussa torontoon ja varasin lennot klm:n kautta. Välilaskut amsterdamissa ja makso yhteensä edestakaisin 580 €. Mikään lentoyhtiö ei tunnu lentävän suoraan tähän vuodenaikaan joten tuo tuntui parhaimmalta. Harkitsin myös pariisin kautta menoa mutta lentojen vaihtoon olisi jäänyt yhteensä 1 tunti aikaa joten en viitsinyt laittaa aikatauluja niin tiukille. Ja toisaalta KLM on ihan hyvä lentoyhtiö mielestäni. Ei näyttänyt tulevan halvemmaksi tuon zoom airlinesinkaan kautta.

    • sippolaari

      Hei!

      Itse kaytan suhteellisen paljon Hki-New York-Hki lentoja ja menen Nykista junalla Torontoon. Helppoa ja tulee halvaksikin :) Noin 400e finnarilla. Ei lentokoneenvaihtoja. Juna NY-Toronto on yhteensa noin 50 dollaria eli 40e. Hinnaksi tulee siis noin 450e, mutta matkaan menee hiukan kauemmin aikaa.

      Silloin kun on kiire niin KLM amsterdamin kautta on ok vaihtoehto.

    • Pariisin kautta

      Moi,

      Olen lentänyt useita eri reittejä ja yleensä kaikki on mennyt ok. Myös Pariisin kautta on tullut mentyä ainakin kolme kertaa, mutta viime kerta oli viimeinen. Menin neljä vuotta sitten jouluksi Pariisin kautta ja matkatavarat tulivat neljä päivää myöhässä Torontoon ja kaksi päivää myöhässä takas. Hukassa oli samaan aikaan valtava määrä laukkuja Pariisin kentällä!!! Myös tapa millä Air France hoiti asian oli uskomaton. Toki kun tavarat oli ollut kateissa yli 48 tuntia, lupasivat he maksaa pienen korvauksen, että sai esimerkiksi hammasharjan ostettua...Toki olin sen jo siinä vaiheessa hankkinut. Oli vain vaikea saada ketään kiinni kun sulkivat puhelimet ja pitivät vain nauhoitusta päällä. Piti sitten pääkonttoriin ottaa yhteyttä, että alkoi tapahtua. Hukkuuhan matkatavaroita muillakin yhtiöillä, mutta esim. Finnair pystyi vastaavassa tilanteessa paikallistamaan tavarat heti ja toimitti perille seuraavana päivänä. Eli nykyisin kyllä lennän mitä muuta kautta tahansa, mutta Pariisista pysyn kaukana.

      • voiko

        tai uskaltaako hieman huonolla englannin kielen taidolla lähteä itse sekkailemaan Suomi-Nyki ja siitä junalla tai bussilla Torontoon sukuloimaan? Hirvittää..Tarkoitus olis lähteä keväällä toukokuussa matkaan.Ilmeisesti tulisi edulliseksi lentää Nykiin.Olishan siellä toki mukava käydä vähän pällistelemässä Manhattanilla.


      • Kanadaan
        voiko kirjoitti:

        tai uskaltaako hieman huonolla englannin kielen taidolla lähteä itse sekkailemaan Suomi-Nyki ja siitä junalla tai bussilla Torontoon sukuloimaan? Hirvittää..Tarkoitus olis lähteä keväällä toukokuussa matkaan.Ilmeisesti tulisi edulliseksi lentää Nykiin.Olishan siellä toki mukava käydä vähän pällistelemässä Manhattanilla.

        Olen myös lähdössä sukuloimaan alkukesästä Torontoon :) Oletko jo lyönyt suunitelmat lukkoon?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe