Vinkki tahranpoistoon:
vaatteista tahrat saa hyvin pois sappisaippualla. Sonett-saippualla lähtee punaviini, veri, kuulakärkikynä yms. tahrat.
Maksaa noin 5 e, ja sitä saa monista ruokakaupoista.
Sappisaippualla tahrat pois
5
919
Vastaukset
- toinen on sappi- ja toinen
Tosi on! Ja toinen ihan ehdoton ainakin lapsiperheissä, joissa vatteisiin jää rasvatahroja, on marseille-saippua. Sitä saa lähes kaikista päivittäistavarakaupoista, toisin kuin sappisaippuaa. Hinta on vain parisen euroa.
- sottapytty
mistä saisin se Sonett saippua? Sopiiko se myös värillisiin vatteisiin?
- läntti
Meillä kotona on kolme vihreää isoa lakanaa, joissa kaikissa on vanhoja veritahroja...siis lähteekö vanhat pinttyneet veritahrat pois näillä saippuoilla?Tavallisessa pesussa ei lähde, eikä hinkkaamalla. Kloriitilla olen harkinnut mutta sehän vie värin lakanasta. ???????????????????
- mestari teoissaan
joo te ette tiiäkkää niin hyvää jutskaa kun mä. Se millä tahra tehtykkin niin samalla aineella lähteeki....elikkäs kun jonku perse vuotaa verta, tuoreeltaan sen saa nopiaa pestyä pois, mutta jos jää vanhaksi tahraksi niin antakaa perseenne vuotaa lisää vanhan päälle ja vaikuttaa hetken ja sitte äkkiä pestä puhtaaks... samanlailla menee punaviini, mustikkamehu ym... tahrakin että vanhan päälle lisää ja pestä pois!
- apina
selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164456Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv622567Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61123- 66864
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 40806
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768