olemme lähdössä bulgariaan kultahietikolle 17.09.06.. Majapaikkana hotelli Akacia.. Olisi mukava tietää etukäteen minkälainen hotelli tämä tälläinen on.. onko kenelläkään kokemusta tästä hotellista.. millaiset aamupalat, uima-altaat ym. ko. paikassa on??
hotelli akacia
4
868
Vastaukset
- mutta tuttuni kertoi
että oli ollut ihan hyvä hotelli. Aamiainen oli Gladiola Starin puolella ja oli ollut kuulemma maukasta. Siistä oli ollut ja palvelu pelasi.
- mukaan
en vaan tähän hotelliin, vaan slavey.tietoa vai mitä netin kautta ja matkatoimiston kautta sain.
mutta mitä siitä ,otetaan jo täältä mukaan positiivinen asenne ja seikkailu mieli,
eihän meillä täällä kotomaassakaan kaikki hotelit ole hyviä.syödään mitä pöydässä on .eikö kuitenkin ole tarkotus vietää lomaa ja mennä valmiiseen pöytään ja mikä parasta saa jättää tiskit siihen.nautitaan lomasta ,aurinkosta ,uimisesta altaassa, mustassa meressäja muuten vaan löhöilystä.
hauskaa lomaa jos vaikka törmäiltäs moro !
kävimme kesällä tossa hotlassa.aamupalat joka hotellissa samanlaisia.ystävällistä palvelua, mutta hotelli on tanskalais nuorison rymypaikka, eli läpi yön meteliä, korvatulpat mukaan.tallelokerolle pääsee 24h/vrk, rahanvaihto hotellissa klo 10-20.lasten allas ja aikuisten allas löytyy yhteisenä viereisen hotellin kanssa, kuten aamupalakin.rantsuun tosi lyhyt matka, niinkuin joka paikkaan muutenkin.hauskaa matkaa.- Oltiin alkukesällä
Hotelli Acasia ja Gladiola Star ovat vierekkäin, palvelutiski ja aamiaispuoli on yhteinen. Akacian puolelle siirrytään vaan käytävää eteenpäin ja huoneet ovat vain hiukan pienemmät ja siivous ei kuulu joka päivä, mutta muuten uskoisin, että tämä pätee myös Akaciaan. Olimme Gladiola starin puolella ja oli todella siisti, rauhallinen, kaikin puolin ihana hotelli. Aamiaispöytä hyvä, vaikkei ihan suomen hotellien tasoa vastaakaan, mutta ei mitään valittamista. Uima-allasalue ok myös ja sijaintinsa puolesta ei hotelli voisi paremmalla paikalla olla ! Melkein kympin me antaisimme =D Jos ja kun uudestaan menemme, valitsemme ilman muuta saman hotellin, jos mahdollista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664