missä linux jakelussa toimii suoraan wlan (Chipset: Broadcom Corporation BCM4318 802.11 b/g), vai toimiiko missään.
guruille
5
491
Vastaukset
antoi heti vihjettä mitä tarvitaan...
http://www.google.fi/search?q=linux BCM4318&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official- missä toimii
suoraan, ei ndiswrapperilla.
- Utopiaa
missä toimii kirjoitti:
suoraan, ei ndiswrapperilla.
"ei ndiswrapperilla."
Vitsiäkös heität? Jakeluun (kernel) olisi toki laitettu sopiva ajuri, jos sellainen olisi ylipäätään yleisesti tarjolla.
Ndiswrapper tarjoaa mahdollisuuden ladata Windows-ajuri Linux-järjestelmään, jolla kortin saanee toimimaan.
Linux jakeluihin löytyy valmis moduli. Esim:
/usr/src/linux-headers-2.6.15-26-k7/include/config/bcm43xx
Mutta se, toimisiko sinun korttisi tuolla modulilla, en osaa sanoa. Enkä kurillanikaan viitsi mainita jakelua ;) hehh... - nämä linux
Utopiaa kirjoitti:
"ei ndiswrapperilla."
Vitsiäkös heität? Jakeluun (kernel) olisi toki laitettu sopiva ajuri, jos sellainen olisi ylipäätään yleisesti tarjolla.
Ndiswrapper tarjoaa mahdollisuuden ladata Windows-ajuri Linux-järjestelmään, jolla kortin saanee toimimaan.
Linux jakeluihin löytyy valmis moduli. Esim:
/usr/src/linux-headers-2.6.15-26-k7/include/config/bcm43xx
Mutta se, toimisiko sinun korttisi tuolla modulilla, en osaa sanoa. Enkä kurillanikaan viitsi mainita jakelua ;) hehh...ihmiset on. vrt edellinen:(
Niin toimii muuten wlanit suoraan ilman ndiswrapperia mm. HP ja Lenovo kannettavissa.
- olen myöskin
miettinyt samaa asiaa, mutta olen onnistunut vain live-suomi knoppixella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437