Cosmo haastattelu: suomennos

Erizo

Suomensin osan Christinan Cosmopolitan (US) haastattelusta, MUTTA vain osan. Alkuperäinen teksti löytyi ulkom. keskustelupalstalta. Toivottavasti skannaukset tulevat pian nettiin.

---

-Mikä on rohkeinta, mitä olet tehnyt urallasi?

Pukeuduin niihin chapseihin. Olen iloinen, että tein niin ja tein niin nimenomaan, kun olin nuori. En tiedä kykenisinkö laittamaan niitä enää ylleni.

-Ensimmäinen levysi oli debyytti, toinen Stripped, joka oli kapinaasi. Mitä tämä kolmas levy on?

Tämä on levy minusta onnellisena. Paljon hienoja asioita on tapahtunut. Olen ollut Jordanin kanssa neljä ja puoli vuotta ja hän on minun paras ystäväni koko maailmassa. Olen rauhoittunut. Olen tyytyväinen elämään ja viimein tunnen olevani paikassa, jossa olen rauhoittunut ja kykenen todella nauttimaan kaikesta ympärilläni. Nekin laulut, jotka käsittelevät levyllä tuskallisia asioita, kuten Oh Mother, sisältävät kuitenkin myös sen positiivisen näkökulman.

-Oh mother käsittelee isääsi, joka pahoinpiteli äitiäsi. Miten kasvaminen tuon kaltaisessa ympäristössä vaikutti niihin valintoihin, joita olet tehnyt omassa elämässäsi?

En usko, että se on vaikuttanut minun ihmissuhteisiini, mutta uravalintaani kyllä. Halusin menestyä, ettei minun olisi tarvinnut enää koskaan tuntea itseäni niin avuttomaksi.

-Sanotaan, että avioliitto on rankkaa. Onko se sinusta niin?

Kyllä on. Yllätyt ja petyt tietyistä asioista ensimmäisenä avioliittovuotenasi. Luulen, että suurin harhaluulo on se, että kaikesta tulee täydellistä eikä mikään mene enää pieleen. Mutta meillä on vahva side toisiimme. Olen valmistautunut kasvamaan vanhaksi mieheni kanssa.

-Vaivaako menestymisesi Jordania?

Ei, sillä hän ei ole kiinnostunut valokeilassa olemisesta. Hän ei ole yrittämässä tehdä omaa almbuia taikka pasta lehtien kansikuviin. Hän tukee minua sataprosenttisesti, mutta hänellä on silti omat päämääränsä ja pyrkimyksensä. Tuollainen piirre miehessä viehättää minua.

-Joten voimmeko sanoa, että olette tavallaan normaali pariskunta?

Vietämme taco-iltoja. Vietämme alastomia sunnuntaipäiviä. Me vain makaamme sängyssä ja rentoudumme toistemme kanssa tehden asioita, joita mies ja vaimo tekevät. On tärkeää ottaa aikaa puolisoasi varten ja vaalia suhdetta.

-Keitä laulajia ihailet?

Mielestäni Kelly Clarksonilla on voimakas ääni. Alicia Keysin ääni on myös hieno.

----

Nimi: Christina Aguilera

Suosikki ruumiinosani on
a.   takapuoleni
b.   rintani
c.   vatsani
d.   sääreni

Christina kirjoitti: e. suuni

Olen ollut rakastunut
a.   kerran
b.   kaksi kertaa
c.   kolme kertaa
d.   enemmän kuin kolme kertaa
Christina kirjoitti b. kaksi kertaa

Ennen kuin menen lavalle, minä aina…
Christina kirjoitti: Saan perhosia maharani ja rukoilen.

Huonoin tapani on:
a.   roskaruoan syöminen
b.   suoraan puhuminen
c.   kiroileminen
d.   juoruileminen
e.   muu
Christina kirjoitti a ja b, mutta lisäsi B:n jälkeen, että “mutta se ei ole aina PAHA asia…”

En lähde kotoa ilman
a. Blackberry:ni
b. punaista huulipunaa
c. korkeita korkoja
d. Jordania
e. muuta, mitä?
Christina kirjoitti d., ja lisäsi “minun välttämättömyyteni”

En ole koskaan…
Christina kirjoitti “lasketellut”

Haluaisin laulaa dueeton
a.   Madonnan kanssa
b.   Kelly Clarksonin kanssa
c.   Barbara Streissandin kanssa
d.   Mary J Blidgen kanssa
e.   Jonkun muun, kenen kanssa
Christina kirjoitti e.: “Lauryn Hill”

Olen aina pitänyt
a.   kilteistä pojista
b.   pahoista pojista
Christina vastasi: MOLEMMISTA

Suosikki lauluni, jota tykkään laulaa on:
a.   Dirrty
b.   Beautiful
c.   Fighter
d.   Ain’t no other man
e.   Muu
Chrstina vastasi b ja d.

Toivon, että kykenisin lopettamaan…
Chrstina kirjoitti: Napostelun nukkumaanmeno aikaan

9

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

-So Christina, you like to push the boundaries (she has seven piercings – one in an unmentionable place). But what’s the bravest thing you’ve done in your career?

Putting on those (buttless) chaps. I love that I did it and that I did it when I was young. I don’t know if I could put those suckers on now.

-Your first album was your debut; your second, Stripped, was your rebellion, what about album number three?

This one is about me being happy. A lot of great things have happened. I’ve been with (Jordan) for four and a half years, and he’s my best friend in the whole wide world. I’m at peace. I’m content with life, and I’m finally at that place where I fell relaxed and can really enjoy what’s going on around me. Even the songs on this album that deal with hurtful things, like Oh Mother, have a positive twist.

-Oh Mother is about your father abusing your mother. How did growing up in that kind of environment affect the choices you’ve made in your own life?

I don’t think it’s affected me relationship wise. I wasn’t one of those people who repeated the cycle of abuse and looked for other abusers, which can happen. But it has affected how I am, career-wise. I was going to succeed so I’d never feel helpless again.

-They say the first year of marriage is super tough…what do you reckon?

Yeah, I think it is. You’re surprised and disappointed by certain things in your first year. I think the biggest misconception is that everything is going to be perfect and nothing is going to go wrong. But we have a strong bond. I’m prepared to grow old with this man. We look forward to the ups and downs.

-Does Jordan get intimidated by your success?

No, he’s not interested in the spotlight. He’s not trying to make an album or be on the covers of magazine. He’s 100 per cent in my corner supporting me, but he still has his own goals and ambitions. I’m attracted to that in a man.

-So does that mean you’re a (kinda) normal couple?

We have taco night. We have naked Sundays. You just lie in bed all day and chill with each other (naked) and do the things that husbands and wives do. It’s important to take time for your spouse and nurture the relationship. We love our coziness.

-Which singers do you admire?

I think Kelly Clarkson has a powerful voice. Alicia Keys has a cool tone.

Name: Christina Aguilera

My favourite part of my body is:
      a. My butt
      b. My boobs
      c. My abs
      d. My legs
      She wrote e. my mouth

I’ve been in love:
      a. Once
      b. Twice
      c. Three times
      d. More than three times
      She said b. Twice

Before I go on stage, I always…
      Get butterflies and say a prayer.

My worst habit is:
      a. Eating junk food
      b. Saying what’s on my mind
      c. Swearing
      d. Gossiping.
      e. Other
      She said a. Eating junk food & b. Saying what’s on my mind. She wrote next to be “but that’s NOT a “BAD” thing…)

I won’t leave the house without:
      a. My Blackberry
      b. Red lipstick
      c. High heels
      d. Jordan
      e. Other
      She said d. Jordan and wrote “my essential” next to it.

You won’t believe I’ve never….
      Skied

I’d love to sing a duet with:
      a. Madonna
      b. Kelly Clarkson
      c. Barbra Streisand
      d. Mary J Blige
      e. Other
      She said e. Other “ Lauryn Hill”

The movie I watch again and again is….
      Basquiat & Amadeus

I’ve always been attracted to:
      a. Nice guys
      b. Bad body
      She said BOTH

My favourite song to sing is:
      a. Dirrty
      b. Beautiful
      c. Fighter
      d. Ain’t No Other Man
      e. Other
      She said b. Beautiful & d. Ain’t No Other Man

I wish I could stop….
      Snacking at bedtime
      …..but I seriously can’t help it!

• Erizo
    • Erizo

Käsittääkseni nämä ovat australialaisesta cosmosta, ei USAn.

http://serv1.imagehigh.com/view.php?id=3805939_chr83yu3.jpg&path=/imgss

http://serv1.imagehigh.com/view.php?id=3805956_chr84be8.jpg&path=/imgss

http://serv1.imagehigh.com/view.php?id=3805962_chr85xb2.jpg&path=/imgss

• MercyOnMe

Rekisteröit nimimerkkisi Erizo. :D Alkoiko pelottaa? ;>

• Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

Rekisteröit nimimerkkisi Erizo. :D Alkoiko pelottaa? ;>

Kukaan muu ei saa kirjoittaa nimissäni, sanoo Erizo! Tein rekisteröinnin empimättä, kun kohtalosi oli paljastunut.

Ihan kummallista, että simppeli on nykyään MercyOnMe. Minkähän minä olisin tilalle keksinyt...? En ottanut siis riskiä. :)

• MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

Kukaan muu ei saa kirjoittaa nimissäni, sanoo Erizo! Tein rekisteröinnin empimättä, kun kohtalosi oli paljastunut.

Ihan kummallista, että simppeli on nykyään MercyOnMe. Minkähän minä olisin tilalle keksinyt...? En ottanut siis riskiä. :)

Meinaan koko ajan kirjoittaa nimimerkin kohdalle "simple". ): Olisi vain pitänyt muuttaa se siniseksi. ;>

• Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

Meinaan koko ajan kirjoittaa nimimerkin kohdalle "simple". ): Olisi vain pitänyt muuttaa se siniseksi. ;>

Voithan sä vielä muuttaa tuon nimen, mutta jos muutoksia alkaa tulla kolmen päivän välein, niin älkää sitten ihmetelkö, jos kukaan ei enää tunnista sinua! ;)

Tänään on ollut kyllä Christina-sektorilla tosi hiljaista; ei mitään uutisia tai kunnon kuvia tai muuta vastaavaa. Boring. Alkaisivat jo tekemään sitä videota, niin olisi edes jotain, mitä kytätä.

• MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

Voithan sä vielä muuttaa tuon nimen, mutta jos muutoksia alkaa tulla kolmen päivän välein, niin älkää sitten ihmetelkö, jos kukaan ei enää tunnista sinua! ;)

Tänään on ollut kyllä Christina-sektorilla tosi hiljaista; ei mitään uutisia tai kunnon kuvia tai muuta vastaavaa. Boring. Alkaisivat jo tekemään sitä videota, niin olisi edes jotain, mitä kytätä.

..että pitäydyn tässä. ^^

Olet oikeassa, ei mitään uutta. Ja tosiaan, video tänne ja heti. ;>

• Erizo

Voi hölynpöly.

Alla olevan linkin takana on ns. "Christina-juttu". Mutta mikä siinä on huvittavaa, on se, että:

1. Otsikko on repäisty yhdestä lauseesta, jonka Christina on sanontu Glamour-lehden haastattelussa. Saitti ei liity Glamour-lehteen mitenkään.

2. Kuva, joka on tuohon "juttuun" liitetty, on Cosmopolitan-lehden kansi. What?!?!?

http://www.hollywoodrag.com/index.php?/weblog/comments2/christina_aguileras_baby_prediction/

Että tämmöistä sitten taas kirjoitellaan... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      315
      7329
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1347
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1221
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe