Viagra ja nainen

40+

Onko kellään kokemusta miten esim. Viagra toimii naisilla? Parantaahan se peniksen verenkiertoa miksei se toimisi myös naisen vaginassa.

16

16995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs mies
    • tavalla

      vaikutaa viagra naiseenkin, eli genitaalien verenkierto vilkastuu. Naisella ei vaan ole paisuvaiskudosta niin paljon kuin miehellä, tai eihän meillä kaikilla miehilläkään sitä valitettavasti niin hirvästi ole :D

      En silti lähtisi suosittelemaan naiselle viagraa tai jos pakko kokeilla, kokeile pikkuisella murusella.

    • löytyy
      • Viagraa

        Toissakesänä kokeilin. Ei vaikutusta, ei kuumotuksia, tuli vain oksettava olo


      • voisi kokeilla.
        Viagraa kirjoitti:

        Toissakesänä kokeilin. Ei vaikutusta, ei kuumotuksia, tuli vain oksettava olo

        Voi olla ihan kiva juttu.


    • tapauksessa

      Vähän aikaa sitten oli uutisissa, että mies oli antanut naiselleen Viagraa ja naikkonen heitti veivinsä nurkkaan.
      Mikset kokeile tuota naisten L-argininea? Mä tilasin netistä muijalle L-argiplexia (www.sigrapills.com) pussin ja voin tietysti kuvitella, mut nainen on selvästi aktiivisempi ekan satsin jälkeen (vajaa 1kk). Pussissa on 100 tab. ja suositus 5 /päivä. Muija on ottanut vain 4 tab. pvssä.
      Lue argiinista netistä, se aktivoi verenkiertoa monella tapaa. Ihan hyvä tuote.

      • selvennys

        Kyseinen juttu oli "laatulehdessä" nimeltään Hymy.

        Viagra oli määrätty naiselle, jolla oli pulmonaarihypertensio eli korkea keuhkoverenpaine. Eli se harvinainen tauti, jonka hoitoon ko.aine alunperin kehitettiinkin. Tuo tauti on hyvin harvinainen ja vaikka kuinka hoidettaisiin niin yleensä aika fataali eli kuolettava.

        No nainen sitten kuoli tautiinsa, mutta ei siis viagraan. Itseasiassa nainen ei edes nauttinut kuin yhden viagra 25mg:n kunnes lopetti hoidon ilman lääkärin konsultointia. Viagra olisi voinut pelastaa hänet, jos olisi vain syönyt lääkkeen eikä nähnyt sitä vaan "kikkelilääkkeenä".

        Se Hymyn juttu oli ihan täyttä paskaa ja taaskaan ei oltu kyselty lääkäreiltä mitään ennen kirjoitelmaa.


      • näin...
        selvennys kirjoitti:

        Kyseinen juttu oli "laatulehdessä" nimeltään Hymy.

        Viagra oli määrätty naiselle, jolla oli pulmonaarihypertensio eli korkea keuhkoverenpaine. Eli se harvinainen tauti, jonka hoitoon ko.aine alunperin kehitettiinkin. Tuo tauti on hyvin harvinainen ja vaikka kuinka hoidettaisiin niin yleensä aika fataali eli kuolettava.

        No nainen sitten kuoli tautiinsa, mutta ei siis viagraan. Itseasiassa nainen ei edes nauttinut kuin yhden viagra 25mg:n kunnes lopetti hoidon ilman lääkärin konsultointia. Viagra olisi voinut pelastaa hänet, jos olisi vain syönyt lääkkeen eikä nähnyt sitä vaan "kikkelilääkkeenä".

        Se Hymyn juttu oli ihan täyttä paskaa ja taaskaan ei oltu kyselty lääkäreiltä mitään ennen kirjoitelmaa.

        ...eli olet oikeassa. Täällä joku "tietäjä" julistaa viagran naisille vaaralliseksi, vaikka ei ole lukenut kuin hymyn lööpin siwan kassalla, joka lööppikin kyllä oli syvältä harmoniikasta.

        Jos ihminen kuolee esim. liikenneonnettomuudessa, ei se ole kuollut viagraan, vaikka sitä olisi käyttänytkin.


      • sigramiäs
        näin... kirjoitti:

        ...eli olet oikeassa. Täällä joku "tietäjä" julistaa viagran naisille vaaralliseksi, vaikka ei ole lukenut kuin hymyn lööpin siwan kassalla, joka lööppikin kyllä oli syvältä harmoniikasta.

        Jos ihminen kuolee esim. liikenneonnettomuudessa, ei se ole kuollut viagraan, vaikka sitä olisi käyttänytkin.

        Antakaa muijille Sigraa niin johan turpoaa ja kostuu paikat. Hyvin pelittää.


      • mies syötti
        selvennys kirjoitti:

        Kyseinen juttu oli "laatulehdessä" nimeltään Hymy.

        Viagra oli määrätty naiselle, jolla oli pulmonaarihypertensio eli korkea keuhkoverenpaine. Eli se harvinainen tauti, jonka hoitoon ko.aine alunperin kehitettiinkin. Tuo tauti on hyvin harvinainen ja vaikka kuinka hoidettaisiin niin yleensä aika fataali eli kuolettava.

        No nainen sitten kuoli tautiinsa, mutta ei siis viagraan. Itseasiassa nainen ei edes nauttinut kuin yhden viagra 25mg:n kunnes lopetti hoidon ilman lääkärin konsultointia. Viagra olisi voinut pelastaa hänet, jos olisi vain syönyt lääkkeen eikä nähnyt sitä vaan "kikkelilääkkeenä".

        Se Hymyn juttu oli ihan täyttä paskaa ja taaskaan ei oltu kyselty lääkäreiltä mitään ennen kirjoitelmaa.

        Se oli kyllä ukon antama Viagra muijalleen. Oliskohan eri juttu?


      • liioittelu
        näin... kirjoitti:

        ...eli olet oikeassa. Täällä joku "tietäjä" julistaa viagran naisille vaaralliseksi, vaikka ei ole lukenut kuin hymyn lööpin siwan kassalla, joka lööppikin kyllä oli syvältä harmoniikasta.

        Jos ihminen kuolee esim. liikenneonnettomuudessa, ei se ole kuollut viagraan, vaikka sitä olisi käyttänytkin.

        ei istu tässäkään asiassa hyvin. Jutut on toimittajien kirjoittamia, eikä lukijoiden tarvitsekaan niitä "tietää" aina oikein.


      • vaan...
        liioittelu kirjoitti:

        ei istu tässäkään asiassa hyvin. Jutut on toimittajien kirjoittamia, eikä lukijoiden tarvitsekaan niitä "tietää" aina oikein.

        ...saatiin tosikko langoille !


      • hengenvaarallista
        mies syötti kirjoitti:

        Se oli kyllä ukon antama Viagra muijalleen. Oliskohan eri juttu?

        Te kotitohtorit, jotka syötätte muijillenne Viagraa, kun olette honanneet et itsellä seisoo paremmin, ootte unohtaneet sen tosiasian että muijan kroppa on tyystin erilainen.
        Ei pelkästään genitaalialueilla, vaan myös koko kropan herkkyysjärjestelmä esim.sydän ovat erilaiset.
        Viagraa ei ole rekisteröity naisille, ei sen vuoksi, että tehdas tahtoo vittuilla, vaan sen vuoksi. että seuraukset voi olla ennustamattomat ja katastrofaaliset.Otatte megalomaanisen riskin.
        Jos muija ei halua, kannatta asia ottaa muuten perinpohjaiseen selvitykseen ja käydä rupattelemassa jossain vaikka yksityisellä lääkärillä.
        Viagran antaminen toiselle ilman reseptiä on rikos ja saattaa tappaa!


    • Anonyymi

      Kokeilin naisten viagraa kun kotona ei maistunut yhtään, otin illalla alkoi vaikuttamaan katselin nettiä joku kirjoitti pitää ottaa useampana päivänä tuntu vielä aamulla kiva tunne otin töihin lähtiessä, tuli vähän kuuma toissä otin jakkutakin pois, huomasinrinnat reakoi nännit nätisti koholla kiihotti oikeastaan kun nuori IT-mies laitteli konetta huomasin kun katsoo istuin tuolin reunalla että sain painaa turvonnutt pillua, sanoi pitävänsä taukoa ja käy kotona syömässä pitsaa, sanoin huomaamattomasti olit kiva syödä pitsaa mentiin työ autolla meni päätteelle nauroi pitää antaa yksi vastaus nauroin on naiselle kun et työkoneella uskalla.
      Sanoi tule, näytöllä oli mun ikäinen nainen seksi asussa ja teksti oli hurjaa. Johannes katsoi eikö ole hurjaa koskin rinnalla vahingossa olkapäähän nännissä tuntui heti, meni sekuntti kun suudeltiin pusero lähti Johannes työnsi seinää vasten avasi housuja nosti hametta ja puotti housut työntyi raakasti sisään kuiski olet niin pantava se kuulosti himokkaalta Johannes imi kovia nännejä ja olin melkein kalun varassa kuiskin et tiedä miten haluttaa olin kuin pyöreä turra reikä eikä mikään riitä kiljiun melkein heti orgasmissa Johannes vain pani huusin uudestaan kun laukesi Johannes pyysi vähän anteeksi. Istuttiin sohvalla ja syötiin. Kerroin että otinliikaa pilleriä kun luulin että ei heti toimi, Nauroin kyllä toimi olisin voinut vaikka stödä sinut kun lopeteltiin johannes työnsi lattialle kuiskas haluat vielä ja työntyi sisään olin kuin huora pyysin lisää sanoin olet syvällä pane Johannes nai sanoin nyt tuntuu ja tärisin sain ihanaa sisään kävin pesulla ja Johannes myös oltiin töissä kuin ei mitään, olin lähdössä kun Johannes kysyi tarvinko kyytiä Johannes sanoi tarvit nännit oli räjähtämis pisteessä, Johanneksen luona rajua panoa kasi kertaa.
      Kotona illalla sanoin miehelle ota sinäkin meno oli hurjaa mieheni sanoi eikö mikään riitä aamulla oltiin kilttejä toisille kiva lähteä töihin, Johannes kävi välillä puhumassa kuiskasin ei ainakaan tänään, Meni pari päivää kun hymyilin Johannes tanssi pois. Lähdettiin töistä tuntia ennen jäi enemmän aikaa. Oli pakko lopettaa niiden varomaton käyttö muuten olisin nyt huora eli ne toimii ainakin mulla, nyt ovat vain varalla.

      • Anonyymi

        Johannes sitä ja tätä. Voit kirjoittaa romaanin noista fantasioista. Johannenksen tilalle voit keksiä vielä kuumemman nimen.Johannes ei ole mitenkään eroottinen nimi.


    • Anonyymi

      Viagran toiminta ja miehen vehkeen toiminta.
      Miehen vehkeessä virtaa veri ihan normaalistikkin aika hyvin.
      Mekaanisesti erektio toimii siten että paluupuolella on ikäänkuin venttiili jota kuristetaan niin penis jäykistyy.
      Erektio ongelmassa tuo venttiili ei toimi kunnolla ja viagra korjaa tuota vettiiliä.

      Naisella kun ei ole tuollaista elintä eikä venttiliä niin eihän viagra silloin toimi.

      Tuosta toiminnallisetta syystä lääkärit haluavat ensin testijakson jossa todetaan toimiiko tuo mekanismi, jos ei nin silloin syy voi olla verisuonissa jolloin painetta ei synny (veri kiertää liian vähän).

      Kaikki tuo löytyy ihan lääkäritermein kerrottuna, minun kirjoitus oli vähän kuin automekaanikon tavalla kirjoitettuna mutta idea on juuri se mitä kirjoitin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe