ongelmani on polttarini, kutsuvieraiden joukossa on kaksi naista jotka eivät tule toimeen keskenään mutta molemmat ovat hyviä ystäviäni ja haluaisin molemmat paikalle. toinen vain on kieltäytynyt tulemasta koska ei halua tätä toista naista nähdäkään. tuntuu että ystäväni ei tee kiusaa kuin minulle ja en tiedä millä saisin hänet paikalle? polttarini kuitenkin ovat vain kerran elämässä ja haluaisin paikalle parhaat kaverini. mitä siis tehdä? onko jollain ollut vastaavanlainen tilanne?kuinka selvitit sen?
mitä tehdä kun ystäväni eivät tule toimeen keskenään?
4
959
Vastaukset
- Erizo
Kieltäytyvä kaverisi on itsekäs.
Jos sinä olet hänelle tärkeä, hän nielee ylpeytensä.
Sinun tehtävänäsi ei ole kuitenkaan selvitellä kaveriesi välejä taikka tehdä valintaa heidän väliltään. Et voi myöskään pakottaa ihmisiä mihinkään.
Tee kaverille selväksi se, että kyse on nyt sinun suuresta päivästäsi ja haluaisit hänen tulevan jakamaan ilon kanssasi. Mutta jos hän päättää olla tulematta, se pahoittaa mielesi.
Eli neuvo pähkinänkuoressa: Sano kaverille, että haluat hänen tulevan, mutta älä pakota taikka patista. Tee selväksi myös se, miltä se tuntuisi, jos hän ei tulisi.
Muuta et voi tehdä, valitettavasti.
Toivottavasti teidän välillenne ei tule riitaa. Jos tulee, niin kaverisi on todella ymmärtämätön.- mitää`?
Eks tää oo Paris Hilton keskustelu?
- tuossa muu auta
kuin että masturboi rajusti.
- klhgjhfk
Mitenkähän tämä liittyy paris hiltoniin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392457
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529