Tytöt 16-19v!

kysynpä vaan...

Minkälainen poika on teistä kiinnostava? Siis minkälainen luonne sytyttää?

13

1548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gralgn

Sellainen mikä on vastakohta mukavalle.

• female sixteen

Valitettavaa, mutta ah, niin totta. ;>

• mutta kuitenki pääasiassa ystävälliyys on tärkeetä. mun mielestä myös ehdottomasti on olla kohtelias ja jutella jostain mistä molemmilla on jotain sanottavaa. myös mieleen jää jos hymyilee. vaikee sitä on määritellä, mutta aito ja ystävällinen ku on ni pääsee jo aika pitkälle :)

• bubu

Poika, jolla on oma tyyli, osaa pitää omat mielipiteet tärkeinä, huumorintaju ja erityisesti puhelias.
        Mutta se on kanssa tärkeää että poika osaa kuunnella. Ja ajatella tytönkin kannalta asioita, eikä katsoa vain omaa napaansa!
        Ulkonäöltä muuten... Ruskeet silmät ovat aina vedonneet muhun, mutta se on vain sivuseikka, johon ei pitäisi takertua. Ei se ulkonäkö nyt niin kamalan tärkeää ole, kunhan poika osaa pitää vähän huolta itsestänsä (käy suihkus/ei haise, pesee naamansa ettei olisi hirveästi finnejä. Saa olla finnejä, eihän sille voi mitään, mutta pitää nyt vähän pitää huolta itsestänsä!) Eli jos on siisti ulkonäkö niin sit kelpaa :)

• MarjaW

Heip,
      mulle pojan ulkonäöllä ei loppujenlopuksi ole niin väliä, kunhan jätkä näyttää siltä, että se voi pitää musta huolta =) En jaksa alkaa listata tähän nyt niitä perus kliseitä joita luonteesta aina sanotaan (rehellinen, kiltti, huumorintajunen... ym. laitan nyt muutaman tällasen vähän erilaisen)
      Jätkän luonteesta:
      -huomaavainen
      -Keskustelu sujuu sen kanssa (ei mitään kiusaantuneita keskusteluja joissa toinen osapuoli on 30min hiljaa)
      -huolehtivainen, välittää siitä onko mulla kaikki hyvin, mutta tietysti rajansa kaikella, ei mitään ylenpalttista vahtimista
      -On kiinnostunut myös siitä mitä mulle kuuluu... Se on hienoa huomata että toinen on kuunnellut mua. Jos kerron jostain mulle tärkeästä tapahtumasta, joka on esim. viikon päästä, niin on todella mukavaa kun sitten tämän taopahtuman jälkeen toinen kysyy esim. että miten tämä tapahtuma meni ym.
      - Haluan tuntea oloni turvalliseksi hänen seurassaan

• tyttö89

sellaine poika kiinnostaa joka flirttailee ja hymyilee paljon, näyttää siistille ja mukavalle :)

• flicka_

Hyvä huumorintaju on tärkeä.
      Puhelias saa olla, mutta sen verran tilannetajua, että tietää milloin suu on hyvä pitää kiinni.
      Kiltti, toiset huomioon ottava.

• en flicka

elikkäs: sellanen poika on kiva, joka on ystävällinen eli ei pilaile mun kustannuksella. poika kunnioittaa mun arvoja ja elämänkatsomusta eikä vähättele harrastuksiani tai perhettä tai ystäviä. ja sitten pojan on tarkoitetta sitä mitä sanoo ja pidettävä lupauksensa.

ite oon 16v. tyttö ja tietysti edellä oleva kuvaus pätee tyttöihinkin!

• Nti17

joka ei tuijota vain omaa napaansa. On ystävällinen, mukava, omaitsensä, kohtelias, ottaa tytön huomioon,ei omi kokonaan itselleen vaan antaa tilaa omille harrastuksille. :) Semmoinen. :)

• Elaine::

Vaikka olen nyt seurustellut 3 vuotta niin ihastuin silloin kauan sitten jätkässäni siihen että asiat sanotaan niin kuin ne ovat mut silti kohteliaasti, tietynlaiseen salaperäsyyteen ja mahtavaan huumorintajuun! Vaikka jätkäni onkin oikea herkkupala niin ihastuin ensin hänen luonteeseen ja sitten vasta siihen ulkonäköön.

Elikkä siis minua miellyttää: rehelliset, kohteliaat ja leikkimieliset jätkät. :)

• Crimson_Sorrow

Semmonen villi, seikkailunhaluinen,avoin uusille asioille, ei pingota, rehellinen, luotettava, joustava...

Antaa paljon hellyyttä, silittelee ja suukottelee..Suojelevainen ja kykeneväinen ottamaan minut huomioon...

Romanttinen, salaperäinen, ujo..Soittaa mulle kitaraa öisen tähtitaivaan alla, meren rannalla ja pitää hellästi sylissä

• violde

No jokasellaha on omat mieltymykset, mut ite tykkään sellasista jokka luo sellaisen turvallisen olon aina kun on sen pojan seurassa ja sit semmonen joka näyttää että välittää ja suojelee ja on tukena.

• vilmaneiti

ei sitä voi yhdellä tai kahdella lauseella määrittää mikä sillai sytyttää, koska on nii monta erilaista asiaa mitäkä sytyttää, ja kokonaisuus ratkaisee.
      Mutta jos mä otan oman kultani esimerkiksi
      nii se miksi mä ekana siihen ihastuin oli
      sen silmät ja hiukset.

Mun kulta
      on Kurt Cobainin näköinen eli namu.

Vaalea, puoli pitkätukkainen renttu,
      soittaa kitaraa ja on itsepäinen paskiainen.

Mä en osaisi rakastua mihinkään
      laitettuun mulkkuun, joka ei voi lähteä ulos
      jos sil on tukka huonosti ja naamassa finni,
      tärkeilevä paska ituniska.

Mun kultani ei suostu laittaan samanparisia sukkia, eikä se oikeen aina arvosta maailmaa,
      mutta se mulle se jota mä rakastan.

Ja itse kun olen rokkari kapinallinen,
      ni me ollaan aika söpö takkupää pari;)

Ja meidän rakkauden hedelmä se syntyvi toukokuussa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4928
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3259
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2306
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1422
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1251
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1180
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1148
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe