adoptiolapset

!Jamey!

Onko teistä joku adoptiolapsi?
Tunnetko biologiset vanhempasi?
Minkä ikäisenä sinulle kerrottiin että olet adoptoitu?
Oletko Suomesta vai jostain muusta maasta?
Onko sinulla sisaruksia adoptioperheessäsi?
Kuinka vanaha olet nyt?

4

2216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -siljuli

      Tunnetko biologiset vanhempasi? Olen nähnyt joskus todella pienenä.

      Minkä ikäisenä sinulle kerrottiin että olet adoptoitu? Aina olen muistaakseni tiennyt asiasta.

      Oletko Suomesta vai jostain muusta maasta? Ruotsista.

      Onko sinulla sisaruksia adoptioperheessäsi? Ei ole.

      Kuinka vanaha olet nyt? 15. Täytän joulukuussa 16.

      Vanhempani eivät voineet pitää minua ja minut adoptoitiin pulenvuoden ikäisenä. Oikeilla vanhemmillani oli alkoholiongelma. Kaverit ei tiedä että olen adoptoitu enkä kerrokkaan. Sanon adoptiovanhempiani isäksi ja äidiksi niin kuin muutkin lapset omia vanhempiaan. :)

    • Ananiam

      Olen adoptiolapsi ja tällä hetkellä 23-vuotias. Olen yhteydessä biologiseen äitiini ja sisaruksiin silloin tällöin. Olen aina tiennyt adoptiostani ja puhun siitä avoimesti ja se auttaa. Minulta monesti kysytään minkä ikäinen olit kun sait tietää että olet adoptiolapsi, sitä en osaa sanoa, sillä olen aina elänyt asian kanssa! Adoptiovanhempani ovat minun ainoat äiti ja isä! Minulla on adoptioperheessä "sisko", joka on sijaislapsi eli ei mitään sukua minulle mutta yhtälailla oikea sisko!Jos haluat jutella enemmän laita mailia tulemaan; [email protected]

      • heyhoney

        mulla oli veli jota rakastin kuin kuuta ja aurinkoa taivaalla, mutta hän näki paremmaksi tappaa itsensä, hän on minun ainoa veli. vaikka minulla on ns sisaruksia. hän oli ainoa josta välitin ja jota rakastin


      • heyhoney
        heyhoney kirjoitti:

        mulla oli veli jota rakastin kuin kuuta ja aurinkoa taivaalla, mutta hän näki paremmaksi tappaa itsensä, hän on minun ainoa veli. vaikka minulla on ns sisaruksia. hän oli ainoa josta välitin ja jota rakastin

        en ole ikinä kokenut kuuluvani perheeseen, olen aina miettinyt omia vanhempia. millaisia he ovat ja kuinka paljon muistutan heitä ja miksi he antoivat minut pois yms. en ole ikinä tuntenut yhteyttä adoptiovanhempiini. he hakkasivat minua ja olivat kaikin puolin kamalia. minulla on otto sisko jota vihaan ja inhoan aivan suunnattomasti. hän oli aina lellikki perheessä ja sain hänen takia selkääni useasti, kun esim hän ei viitsinyt tulla sovittuun aikaan kotiin..... ns vanhempani jopa kiisteli avioerotessaan siitä kumpi joutuu ottamaan minut.... samoin minut oli valittu lastenkodista sillä periaatteella että näytän siltä että voisin olla heidän lapsi.... rakkaudesta tai välittämisestä viis...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe