LASTEN OHJELMISSA VALEHDELLAAN

Usein......

Juu olen huomannut että lastenohjelmissa usein valehdellaan lapsille päin pläsiä, että kummituksia ei ole olemassakaan. Minusta ei ole oikein opettaa lapsia sillätavoin valehtelemaan.

13

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TruthOrFalse

Katoin kakkoselta tulevaa ohjelmaa johon lapset saavat soitella. Sitten siinä kysellään kysymyksiä. Siinä oli aiheena kummitukset. Juontaja sanoi eka että pelkääkkö nää kummituksia. Lapsi sano että en mä oikeestaan tai kyllä, en muista mitä se sano. Sitten seuraavaksi tuon jälkeen juontaja sanoi että ei niitä tartte pelätä kun kummituksia ei ole olemassakaan, ne ovat vain satua.

Onko ylen porukka muuten kuin skeptistä??? Kun ajattelin siitä ohjelmasta että kun se sano niin. Valehtelu on väärin, jonain päivänä sekin lapsi kohtaa kummituksen ja se luulee sitten että on tullut mielisairaaksi ja hakeutuu hoitoon. Valehtelu on väärin, kaikille pitäs jo koulussa kertoa totuus maailmasta, eikä piilotella selän takana asioita.

Kummituksetkin on oikeastaan henkiä, että semmosta tietoa teille jotka eivät tienneet.

Lapsille nykyään opetetaan väärin maailman asiat.

• M-gel

totta, mutta olisihan se totuus niille kova pala.

Minusta on parempi, että lapset saavat nukkua yönsä rauhansa. Mutta olisi oikein, jos he saisivat totuuden myöhemmin ilmi.

Itse en pienempänäkään uskonut niiden tyyppien selityksiä, ettei niitä ole, vaikka monesti inhottikin nukkua pimeässä huoneessa kuvitellen kaikenlaista, mitä ei saattanut edes tapahtua.

• Noita-Nainen.

Itse asiassa totta. Sitten lapsen hammennysta lisaa varmasti se, jos hanella todella ON kummituskokemuksia ja niita vain vahatellaan ja pistetaan johonkin "koulustressin" piikkiin.

• Muumeissa ainakin on mörköjä...

• -o-

Miksi niistä ei ole todisteita laajassa mielessä?
      Miksi niistä ei kerrota luonnontieteen oppikirjoissa?

• tällee

Tiede ei kykene antamaan vastauksia kaikkeen, ja toiseksi noi luonnontieteen oppikirjojen takana olevat henkilöt, ne on skepoja, ja nauraisivat ja pilkkaisivat jos joku alkaisi laittamaan niitä juttuja luonnontieteen oppikirjoihin..

Jos joku pikku skidi näkee kummituksia(kuudes aisti), niin tiede ei todellakaan kykene antamaan sille vastausta.

Ja tuntuu vähän nyt siltä, etteivät tiedetyypit vaivaudu menemään paikkoihin joissa kummittelee ,ja se johtuu siitä etteivät tiedetyypit usko niihin.

• Burtti
        tällee kirjoitti:

Tiede ei kykene antamaan vastauksia kaikkeen, ja toiseksi noi luonnontieteen oppikirjojen takana olevat henkilöt, ne on skepoja, ja nauraisivat ja pilkkaisivat jos joku alkaisi laittamaan niitä juttuja luonnontieteen oppikirjoihin..

Jos joku pikku skidi näkee kummituksia(kuudes aisti), niin tiede ei todellakaan kykene antamaan sille vastausta.

Ja tuntuu vähän nyt siltä, etteivät tiedetyypit vaivaudu menemään paikkoihin joissa kummittelee ,ja se johtuu siitä etteivät tiedetyypit usko niihin.

"Tiede ei kykene antamaan vastauksia kaikkeen"

Ei se pyrikään todistamaan olemattomia oleviksi.
        Myönnä pois: EI NIITÄ KUMMITUKSIA OO. Kyllä niistä olisi kunnon dokumentointejakin, eikä mitään kansantarinoita, jos niitä oikeasti olisi.

• kunnon dokumentointeja
        Burtti kirjoitti:

"Tiede ei kykene antamaan vastauksia kaikkeen"

Ei se pyrikään todistamaan olemattomia oleviksi.
        Myönnä pois: EI NIITÄ KUMMITUKSIA OO. Kyllä niistä olisi kunnon dokumentointejakin, eikä mitään kansantarinoita, jos niitä oikeasti olisi.

mutta kun sä et taida uskoa ollenkaa.

• Skep-Leka
        kunnon dokumentointeja kirjoitti:

mutta kun sä et taida uskoa ollenkaa.

Missä? Joku rakeinen videonauha tai valokuva?

Saanen tuoda julki halveksuntani: HAH!

• Amerest
        Skep-Leka kirjoitti:

Missä? Joku rakeinen videonauha tai valokuva?

Saanen tuoda julki halveksuntani: HAH!

Kuten eräs henkilö mainitsi: Ikinä, IKINÄ ei saada tarpeeksi todisteita aaveiden olemassaolosta. Kaikki todisteet on helppo tuomita väärennöksiksi.

Skeptikko alkaa uskoa näihin asioihin vasta kun itse jotain sellaista kokee. Ellei kyseessä ole itsepäinen yksilö.

• ovatdemoneja

kummitukset ovat demoneja

• friikki (kaikkien muitten m...

Demonit ovat enkeleitä jotka eivät suostuneet kuuntelemaan jumalaa ja jumala lähetti heidät maan päälle jolloin piru teki heistä omia "enkeleitä" ja kummitukset ovat eläimen/ihmisen rauhattomia sieluja jotka eivät ole saanut elää kunnon elämää

• Sanji1

Ei kai pikkulapsille pidä kertoa kaikkein pelottavimpia totuuksia? Eiköhän ne sitten kasvaessa opi itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      160
      6403
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      116
      5866
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5377
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3455
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      60
      3129
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2661
    7. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      27
      2392
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2370
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      2070
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1951
    Aihe