Onko kukaan järjestänyt? Mitä teitte? Mistä saisi tietoa paikallisista jutuista esim. benjistä tai laskuvarjohyppypaikoista tms.?
Polttarit Tallinnassa?
5
1180
Vastaukset
- Arjalay
Me oltiin polttareissa siellä kesällä. Ohjelmassa oli mm. limusiiniajo, kaikille jalkahoito Nail Barissa www.nailbar.ee ja polttarijuhlakalulle käsihoito samassa paikassa. Sen jälkeen mentiin viinin maistajaisiin Veini Pööninkiin ja oltiin syömässä höyrylaiva Admiraalissa. Illalla kierreltiin Vanhaa kaupunkia. Aaamulla oli vielä aamusauna Club 26:ssa.
Amoriini.comissa on pitkä juttu polttareista Tallinnassa. Siellä oli ainakin laskuvarjohyppylinkki. Benjiä en muista oliko. http://www.amoriini.com/Sivusto/Haaopas/polttarit/tallinnassa.php- Raskis
Kiitos! Mahtavalta kuulostaa ja toi linkin juttu on ihan super!
- Nubia06
Millä laivalla sinne kannattaa mennä jos porukassa on 8 tyyppiä? Mikä ois halpa ja sellanen et matkalla jo vois bilettää?
- Nabula
Linda Line? Keulassa on pieni pubi.
- Lubica
Kannattaa katsella paikallista lehteä kesällä. Sitä jonka saa terminaalista. Niissä on yleensä hyviä vinkkejä ja tarjouksia.
Toi amoriinien tallinna-juttu on myös hyvä. Sillä pärjää myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984