Millaiset tanssikengät ovat hyvät lavatansseihin...miesten malli ?
Miehen tanssikengät ?
21
4293
Vastaukset
- Tanssija**
sellaiset joilla on hyvä tanssittaa minua :))
- timppa*
Heti hokasit..että miksi kyselen :-).
Tulen sitten tanssittamaan...kun olen harjoitellut 'tarpeeksi'. Nyt on menossa treenikausi. - Tanssija**
timppa* kirjoitti:
Heti hokasit..että miksi kyselen :-).
Tulen sitten tanssittamaan...kun olen harjoitellut 'tarpeeksi'. Nyt on menossa treenikausi.Vai treenikausi menossa. Joko sulla on pari vai tulenko minä sun iloksesi:)) Kai me sitt ensi lauantaina jo kokeillaan miten ne askeleet sujuvat yhdessä?
- timppa*
Tanssija** kirjoitti:
Vai treenikausi menossa. Joko sulla on pari vai tulenko minä sun iloksesi:)) Kai me sitt ensi lauantaina jo kokeillaan miten ne askeleet sujuvat yhdessä?
on vielä kuvioitten harjoittelu kesken.
Mutta jos vanha..perinteinen tyyli kelpaa..niin askeleet kyllä sopii yhteen..ainakin uskon niin. - Tanssija**
timppa* kirjoitti:
on vielä kuvioitten harjoittelu kesken.
Mutta jos vanha..perinteinen tyyli kelpaa..niin askeleet kyllä sopii yhteen..ainakin uskon niin.perinteinen tyyli. Nähdäänkö vaaralla lauantaina?
- timppa*
Tanssija** kirjoitti:
perinteinen tyyli. Nähdäänkö vaaralla lauantaina?
En päässyt lauantaina. Olin muualla viikonlopun.
Oliko hyvät tanssit ??? - Tanssija**
timppa* kirjoitti:
En päässyt lauantaina. Olin muualla viikonlopun.
Oliko hyvät tanssit ???Jos sitä oliko kivaa mitataan sillä sainko tanssia, niin oli tosi kivaa. Jos taas jollakin muulla esim. miesten tanssitaidoilla, niin oli tosi tylsää :)) Niin olisit vain ollut siellä mua tanssittamassa. Menetkö tänään kurssille?
- timppa*
Tanssija** kirjoitti:
Jos sitä oliko kivaa mitataan sillä sainko tanssia, niin oli tosi kivaa. Jos taas jollakin muulla esim. miesten tanssitaidoilla, niin oli tosi tylsää :)) Niin olisit vain ollut siellä mua tanssittamassa. Menetkö tänään kurssille?
Just sitähän minäkin yritän...kohentaa tanssitaitoani, jotta meillä molemmilla olisi hauskaa tanssiessa :-).
Enhän nyt vielä voi paljastaa...mitä opettelen tai mitä mun pitäisi osata...
Mutta kyllä tanssiminen on hauskaa...jess...
haluan oppia muutakin uutta..ajan kanssa. - timppa*
Tanssija** kirjoitti:
Jos sitä oliko kivaa mitataan sillä sainko tanssia, niin oli tosi kivaa. Jos taas jollakin muulla esim. miesten tanssitaidoilla, niin oli tosi tylsää :)) Niin olisit vain ollut siellä mua tanssittamassa. Menetkö tänään kurssille?
Voitaisko tavata 'joskus' entisessä paikassa jutustelun merkeissä ??
- Tumppis
No minähän nyt en paljon mistään tiedä mutta itelläni on tuollaiset nahkaiset, kumi/kumiseos-pohjaiset matalalla korolla olevat nauhoilla solmittavat suomalaiset tanssikengät, -siis nimenomaan tanssi, -ei kävelykengät! ne ovat ainakinsellaiset yleishyvät melkein joka paikkaan. Pohjassa ei kovin karheaa kuviointia että ei pilaa luistoa. Ei kannata ainakaan missään tapauksessa ostaa mitään tavallisia avokkaita tai kävelykenkiä eikä mitään sellaisia joissa on kova ja sileä muovimainen pohja. Ehdottomasti nauhoilla sidottavat ja muutenkin hyvin istuvat kengät! Kunnollisiin kenkiin kannattaa sijoittaa jos tanssia aikoo harrastaa! Niitä ei saa mistään hobby ym. halleista vaan alan erikoisliikkeistä ja valistuneista kenkäkaupoista. Myös kenkämyyjältä kannattaa edellyttää asiantuntemusta, mitään kyläkaupan kenkämyyjän mielipiteitä: -"no tämmöisiä ne nyt tapaavat ostaa jotka joskus käyvät tanssimassa..." -ei kannata noteerata lainkaan. Hyvät tanssikengät maksavat uutena n. 70- 200 euroa. Kolmenkympin kengät unohda kokonaan!
- VVihtori
Tuollaisiin olen itse päätynyt: http://www.swingdanceshop.com/charblacandw.html
- samoin näkyy päätyneen moni muukin lavatanssija. Soveltuvat (luisto&pito) miltei lattialle kuin lattialle ja tanssii kuin tanssiin. Mustina eivät myöskään pistä muiden tanssijoiden silmiin... Pohjat kestävät kävelyn parkkipaikalta lavalle. Ja ko. kengät ovat (leveälestisenä ja mukana tulevilla pohjallisilla) kokolailla hyvät jalassa! - swing-polkka
Kun ostat Diamantit, muita et enää huoli!
Kenkä on tosi joustava, tuntuu kuin kenkää ei jalassa olisikaan!
Pohjana tietysti haljasnahka, muuta en huoli.
Hintakaan ei ole päätähuimaava, 87 euroa.
Myyjä mm. http://www.alemana.fi/diamant_miehet.htm - timppa*
Ja mieluummin yksiväriset....mustat.
- VVihtori
...ja kaikissa vinkeissä on kerrottu just mustista kengistä. Ainakin Alemanalta löytyy noita kaikkia, muitakin kauppiaita tietysti on.
- Dirty Dancer
Ihan mitkä tahansa kengät kunhan et vaan mustavalkoisia, pyydän.
- timppa*
Niin..en ajatellut itsekään..musta/valkoisia...siksi tarkensin...että yksiväriset...esim. mustat
- Bee ja Wee
Naisen mielipiteenä kerron, että kannattaa ostaa mustavalkoiset. Pääset paremmin tanssimaan naistentunnilla. Muut lasketaan luokkaan "pappa". Koskaan en hae muita.
- *Päivi*
Provo
- nähty-on
Vain pellet pitävät mustavalkoisia ja he jotka ovat itseään parempia tanssijoita.
- Liukastawau
Huonot tanssijat tykkää liukkaista kengistä ja hyvät tanssijat tykkää pitäväpohjaisista kengistä.
Minusta erittäin liukkaat on parhaat. - miehenkengät
Miehen kengät ovat sitä varten, ettei mies olisi häpeäksi kengilleen. Etenkin tanssiessa tämä tuppaa mieheltä joskus tai sitä useamminkin unohtumaan. Kengät eivät siis ole tanssiessakaan se juttu, vaan se juttu on myös tanssiessa se mies niissä kengissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027