Olen viemässä autoa huoltoon Keuruulle ja kysyisinkin mikä siellä on ammattitaitoisin autokorjaamo?
Olen kuullut että Keuruulla on paljon korjaamoita.
Mikä siis on hinta/laatu suhteelataan paras?
Keuruun autokorjaamot, mikä paras?
4
1176
Vastaukset
- Tulee ainaskiiii
Liimataisen autokorjaamolla mäntymäentiellä.ja jos valohoitoa haluat ( kallistakiii) sit martauto K-raudan vastapäätä.
- pettynyt
...olen ainakin saanut huonohkoa palvelua kalliiseen hintaan. Auto-Aherra (Megamarketin takana) ollut positiivinen.
- teollisuusalueella
pettynyt kirjoitti:
...olen ainakin saanut huonohkoa palvelua kalliiseen hintaan. Auto-Aherra (Megamarketin takana) ollut positiivinen.
Oleva kari & veli-pekka Pikkusaaren huoltola toimii ammattitaidolla.autot.mp.mopot ....suosittelen ja palvelu ok.
- joudut
Viemään esim. mopoa.scooteria. jotain muuta ns. pikku polttomoottoria esim. Mikin koneeseen. kyllä kestää ja kauan. siellä myyjä (t) lupailee ja kuinkas ollakkaan eivät saa varaosia ns.määräaikaan mennessä. ja sit pikkuhuoltokin venyy aivan sairaasti. En todellakaan suosittele... Mikin Koneessa liian vähän henkilökuntaa tulosvastuuseen nähden.pitäis varmaan tehdä asialle jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067668
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075828- 835137
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113200- 552937
- 572881
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102424- 612417
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562026