Voisiko joku kertoa millainen on faaraomuurahainen? Kuinka hyvin muurahaisen rakenteen erottaa? Meillä pieniä juuri ja juuri silmillä havaittavia vaaleita hiekan värisiä ötököitä ollut ikkunalaudoilla ja pattereiden päällä. Voisiko kyseessä olla faaraomuurahainen?
Faaraomuurahainen
9
8574
Vastaukset
- kielillä
http://ohioline.osu.edu/hyg-fact/2000/2136.html
Lisätietoa saat googlaamalla: Pharaoh ant - murkku 88
Faaraomuurahainen on pari milliä pitkä, vaikuttaa läpikuultavalta.
Olen nähnyt niitä n. 100 v. vanhassa talossa Helsingin kantakaupungissa, tulivat jostain ja käpsyttelivät mm. veskissä altaalla ja keittiön tiskipöydällä.
Koko talo myrkytettiin, kesti useamman kuukauden, mutta tehosi. Tuo H:gin ympäristöviraston nettisivu on hyvä. - TIEDÄN
Kysymyksessä on todennäköisesti Faaraomuurahaiset. Meillä oli niitä koko rivitalo täynnä mut saatiin pikkukaverit kaikki pois moi
- Muurahaisvihaaja
kerroit, että talossanne oli faaraomuurahaisia ja pääsitte niistä eroon. minulla on samanlainen ongelma asunnossani, tai itseasiassa koko kerrostalossa, enkä tiedä keinoja hävittää niitä. kyllä niiden kanssa elää, mutta ovat kuulema saastuttavia ja levittävät bakteereja. ei kiitos!!
- Tiedän
Muurahaisvihaaja kirjoitti:
kerroit, että talossanne oli faaraomuurahaisia ja pääsitte niistä eroon. minulla on samanlainen ongelma asunnossani, tai itseasiassa koko kerrostalossa, enkä tiedä keinoja hävittää niitä. kyllä niiden kanssa elää, mutta ovat kuulema saastuttavia ja levittävät bakteereja. ei kiitos!!
Boorihappoa apteekista teet 1-2 rosenttisen sekotuksen nöttepähkinäsuklaaleviteeseen sekoita hyvin ja laita möhnä pieniin purkkeihin ja pistät syöttejä moneen paikkaan murkut vievät kuningattarelle möhnää ongelma häviää muutamassa kuukaudessa ja anna sit viedä rauhassa kun ne löytävät syötin teelusikallinen yhteen kohteeseen riittää
- hiirifani
Muurahaisvihaaja kirjoitti:
Otin juuri 2 kesyhiirtä itselleni ja nyt mulle tuli faaraomuurahaisia koko keittiö on täynnä niitä.Mä pidän hiiristä mutta en muurahaisista en tiedä mistä ne on tulleet.Ne voi asua kuulemma vaikka kahvinkeittimessä ja miillä on kuningatarkin jossain pesässä.
- hanna
niillä on monia kuningattaria ja uudet kuningattaret parittelevat pesässä ja ei parveile vaan leviää jakaantumalla
- ripli
Älkää kattoko enempää alieneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764