tilasin saunalahdelta N93 puhelimen ja siihen pikkukolmonen paketin maksan kk maksua 29.95 €/kk (lisämaksu 0 €) kahden vuoden ajan eli yhteensä 718,80 euroa.
MB hintaseuranta http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/45263
mukaan halvimmat kaupat myyvät N93 puhelinta hintaan 702-115 euroa,
minä saan ostettua saunalahdelta tämän puhelimen kahden vuoden maksuajalla, joten
saunalahden hinnan ei pitäisi olla kallis.
Tämän pitäisi olla hyvä kauppa??
tilasin saunalahdelta N93
4
1764
Vastaukset
- jees luuri,
mutta en ole varma käsitinkö oikein, kun mun mielestä siihen tulee päälle 6,95e/kk ja puhelut maksaa 9senttii/min tai 3e/vrk???
Eli maksettavaksi jäisi 885e/24kk ilman puheluita.
Toivottavasti olen väärässä ;)- Julmetun julma Igor
Jos ottaa halvimman puhelimen Motorolan E770 niin silloin pikkukolmosen hinta on 6,95/kk, N93 hinta on 29,95/kk.
- hinta..
Itse ostin suoralla kaupalla n93 680€ liikkeestä(ovh ko. liikkeessä729€) ja antoivat vielä n90 280€ eli rahaa liikkui 400€.. paljon rahaa "puhelimesta" mutta ompahan maksettu :) harkitsin myös kytkyä mutta kun sain noin hyvällä hinnalla/välirahalla niin kaupat syntyi näin tälle kertaa..
- kytky on vaihtoehto onneksi.
toisilla taas ei,eli joutuu turvautumaan velkarahaan tai kytkyyn,jos haluaa uuden 3.g. puhelimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2633949
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1432808Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162292Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3632071Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281964- 571548
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491476Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan791211- 1031197
- 1111170