tilasin saunalahdelta N93 puhelimen ja siihen pikkukolmonen paketin maksan kk maksua 29.95 €/kk (lisämaksu 0 €) kahden vuoden ajan eli yhteensä 718,80 euroa.
MB hintaseuranta http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/45263
mukaan halvimmat kaupat myyvät N93 puhelinta hintaan 702-115 euroa,
minä saan ostettua saunalahdelta tämän puhelimen kahden vuoden maksuajalla, joten
saunalahden hinnan ei pitäisi olla kallis.
Tämän pitäisi olla hyvä kauppa??
tilasin saunalahdelta N93
4
1782
Vastaukset
- jees luuri,
mutta en ole varma käsitinkö oikein, kun mun mielestä siihen tulee päälle 6,95e/kk ja puhelut maksaa 9senttii/min tai 3e/vrk???
Eli maksettavaksi jäisi 885e/24kk ilman puheluita.
Toivottavasti olen väärässä ;)- Julmetun julma Igor
Jos ottaa halvimman puhelimen Motorolan E770 niin silloin pikkukolmosen hinta on 6,95/kk, N93 hinta on 29,95/kk.
- hinta..
Itse ostin suoralla kaupalla n93 680€ liikkeestä(ovh ko. liikkeessä729€) ja antoivat vielä n90 280€ eli rahaa liikkui 400€.. paljon rahaa "puhelimesta" mutta ompahan maksettu :) harkitsin myös kytkyä mutta kun sain noin hyvällä hinnalla/välirahalla niin kaupat syntyi näin tälle kertaa..
- kytky on vaihtoehto onneksi.
toisilla taas ei,eli joutuu turvautumaan velkarahaan tai kytkyyn,jos haluaa uuden 3.g. puhelimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja14514433Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va446042SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1685630Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant214760Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124417HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.604246Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot233924"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083702Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan293617Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan692703