tilasin saunalahdelta N93 puhelimen ja siihen pikkukolmonen paketin maksan kk maksua 29.95 €/kk (lisämaksu 0 €) kahden vuoden ajan eli yhteensä 718,80 euroa.
MB hintaseuranta http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/45263
mukaan halvimmat kaupat myyvät N93 puhelinta hintaan 702-115 euroa,
minä saan ostettua saunalahdelta tämän puhelimen kahden vuoden maksuajalla, joten
saunalahden hinnan ei pitäisi olla kallis.
Tämän pitäisi olla hyvä kauppa??
tilasin saunalahdelta N93
4
1749
Vastaukset
- jees luuri,
mutta en ole varma käsitinkö oikein, kun mun mielestä siihen tulee päälle 6,95e/kk ja puhelut maksaa 9senttii/min tai 3e/vrk???
Eli maksettavaksi jäisi 885e/24kk ilman puheluita.
Toivottavasti olen väärässä ;)- Julmetun julma Igor
Jos ottaa halvimman puhelimen Motorolan E770 niin silloin pikkukolmosen hinta on 6,95/kk, N93 hinta on 29,95/kk.
- hinta..
Itse ostin suoralla kaupalla n93 680€ liikkeestä(ovh ko. liikkeessä729€) ja antoivat vielä n90 280€ eli rahaa liikkui 400€.. paljon rahaa "puhelimesta" mutta ompahan maksettu :) harkitsin myös kytkyä mutta kun sain noin hyvällä hinnalla/välirahalla niin kaupat syntyi näin tälle kertaa..
- kytky on vaihtoehto onneksi.
toisilla taas ei,eli joutuu turvautumaan velkarahaan tai kytkyyn,jos haluaa uuden 3.g. puhelimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875