Nyt on digiboxi hommattu entisten DVD-soittimen ja videoiden lisäksi. Mutta miten nuo olisi fiksuinta kytkeä kun tv:n scarttipaikat (2 kpl) loppuvat kesken? Ja että pystyy nauhoittamaan videolta toista kanavaa kuin mitä katsoo digiboxista (1 viritin)?
Miten fiksuinta kytkeä?
5
677
Vastaukset
Kytke videonauhuri gigiboksin VCR-scartiin ja sitten TV-scart televisioon. Jos TV:ssäsi vain yksi scart ottaa RGB:tä niin päätä kummalle se on tärkeämää DVD:lle vai digiboksille.
Et voi nauhottaa toista digikanavaa kuin mitä katsot. Toki voit vielä vuoden ajan nauhottaa tai katsoa toista analogikanavaa.- Stig
Oletan, että boksissa ja videossa on kaksi scarttia.
Antenni:
Seinä-->Boksi-->Video-->TV
Scartit:
1) Boksi-->Video
2) Video-->TV
4) DVD-->TV
Kun video nauhoittaa analogisia, voit katsoa
boksia.
Kun video nauhoittaa boksia, voit katsoa analogisia.
Itsellä video osaa "heittää" signaalin yli,
itseään häiritsemättä.
Jos videossa on SAT-tila voit laittaa sen
päälle, jolloin riittää että ajastat boksin.
Jos hommaat toisen boksin pelkästään katselua varten, tai kovalevyllisen.
Laita sen scart DVD:n ja TV:n väliin.- tumpelo
Mitens nuo kytkennät kannattaa tehdä silloin kuin videoissa on vain yksi scart?
- Stig
tumpelo kirjoitti:
Mitens nuo kytkennät kannattaa tehdä silloin kuin videoissa on vain yksi scart?
Scartit:
Video-->Boksi
Boksi-->TV
Boksi osannee "heittää" videon signaalin yli
televisiolle, kun katso ohjelmia videosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697324Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913167
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462229- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171777- 281661
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141643- 361440