Mökillä siskopuolta

jape is back

Kaivoin esille tämän vanhan kirjoittamani novellin. Ajattelin kirjoittaa lisää jos näistä tykätään.

Tämä on toinen novellini, ja toinen kertani eveliinan kanssa. Ensimmäisen löytää tuolta Eka kerta puolelta.

Olimme meidän mökillä viikonloppureissulla, kovin harvinaista että olisi koko perhe siellä yhtä aikaa. Mukana oli myös porukoiden kaksi ystävää. Päivänä jona saavuttiin mökille keskisuomeen ei tapahtunut mitään kummallista. Olin kuullut porukoiden puhuvan että he lähtisivät huomenna illansuussa käymään kaupungilla kiertelemässä ja menevänsä johonkin baariin. Mökille jäisi siis vain minä ja Eveliina. Odotin tuota hetkeä, vaikka ajattelin ettei mitään saattaisi tapahtuakaan väillämme. Mutta silti saisin olla kahdestaan eveliinan kanssa.

Ekana päivänä tontilla riitti kaikennäköistä puuhaa kuten ruohonleikkaamista, kastelua, siivoamista jne. Ilta tulikin äkkiä siinä hommia tehdessä ja kävin laittamassa saunan lämpiämään. Meillä on sauna siellä eri rakennuksessa kuin mökki. Sauna on melko pieni, vain 5 metrin päässä rannasta, mutta kyllä siellä varmaan 4 henkilöä mahtuu juuri ja juuri saunomaan kerralla. Ainakin kaikki aikuiset menivät samaan aikaan saunomaan. He viipyivätkin siellä varmaan tunnin ja kävin sitten itse heidän jälkeensä. Saunassa ollessani ajattelin jälleen eveliinaa, (niinkuin yleensä teen joka päivä) ja muistelin tuota meidän ekaa kertaa kotona. Mieleni teki tarttua kovettuneeseen kaluuni ja tyydyttää itseni, mutta kiinnijäämisen mahdollisuus oli liian suuri, enkä uskaltanut. Ajattelin jotain muuta että saisin kaluni laskemaan. Saunottuani ja kun kaluni oli lakannut seisomasta kävin järvessä pulahtamassa ja kuivattelin itseni.

Eveliina meni jälkeeni saunaan ja hänellä oli taas tuo hirmuisan seksikäs hymy kauniilla kasvoillaan. Mieleeni tuli heti että oliko hän nähnyt seisokkini. Emme sanoneet mitään toisillemme, jatkoimme vain kävelyä pysähtymättä. Eveliina meni saunaan ja minä pyyhe ympärilläni kohti mökkiä. Olisin halunnut jäädä kurkistelemaan saunan pienestä ikkunasta, mutta mökin "olohuoneesta" olisi ollut muilla suora näkymä kurkisteluihini joten jätinpä väliin. Siellähän ne oli olohuoneessa juttelemassa ja naureskelemassa asioista oluen kera. Istuin sohvalle ja sain itsekin oluen, mutta vain yhden. Eveliina tuli myöhemmin mukaan ja istuutui vastapäätä olevalle toiselle sohvalle vieraiden viereen. "Eveliina ei varmaan kaljaa juo" Sanoi toinen vieraistamme, Matti. Matin puoliso Tarja jatkoi ja sanoi eveliinalle "Ota tuosta yksi siideri jos haluat" Vanhempiamme se ei tuntunut haittaavan. Oltiinhan me kotonakin joskus maisteltu porukassa.

Juttelimme kauan ja kello olikin jo yli keskiyön. Vieraat menivät "vierashuoneeseen" nukkumaan ja vanhemmat tuohon mökin varsinaiseen makuuhuoneeseen. Mökissä olikin jäljellä sitten vain yksi huone jossa olisi voinut nukkua. Sanoin eveliinalle että ota sinä vaan tuo huone, minä voin nukkua tuossa sohvalla. Eveliina kiitti ja meni huoneeseen. Hain makuupussini ja kävin sohvalle, ei se hirveän mukavalta tuntunut mutta vaihtoehtoja ei oikein ollut.

Aamu koitti ja kaikkien piti olla yhtäaikaa aamupalalla. Vanhemmat oli laittaneet tarjolle vaikka mitä, toisin kuin kotona. Yrittivät kai vain tehdä vaikutuksen vieraisiimme. Istuimme pöydässä jonkun aikaa syöden ja keskustellen mitä tekisimme tänään. Päivällä kukin sai tehdä mitä haluaisi, käydä soutelemassa järvellä, kalastamassa, ottaa aurinkoa, uida jne. Ja iltapäivällä paistoimme tietenkin makkaraa, jota oli otettu kylmälaukkuun kotoa todella paljon. Terassilla oli grilli ja pöytä johon kaikki mahduimme. En voinut olla katsomatta kun eveliina laittoi paistamansa makkaran ensimmäistä haukkua varten suuhunsa, kokeillen huulillaan oliko se kuumaa. Se vaan näytti niin kiihottavalta kun ajattelin oman kaluni tuohon sievään kätöseen ja eveliinan huulet sen ympärille. Sitten eveliina puraisi etuhampaillaan makkarasta pään poikki ja se taas ei olisi tuntunut kovin hyvältä kalussani. Eveliina katsoi minuun ja hymyili taas yhtä seksikkäästi kuin ennenkin. Ruokailun jälkeen otimme aurinkoa ja taisimme kaikki nukahtaakiin hetkeksi aurinkoon.

Ilta alkoi lähestyä, kello oli siinä puoli kuuden kieppeillä ja porukat olivat lähdössä kaupungille. Hetki jota olin odottanut, taksi saapui hakemaan heidät. Näin auton perävalojen häipyvän ja seuraavaksi näinkin jo Eveliinan ottamassa vieläkin aurinkoa rannalla. Oli hyvin lämmin kesäilta, lämpöasteita oli varmasti yli 25. Eveliina nousi patjaltaan ja huusi minulle että liittyisin seuraan. Aluksi olin hieman nolona koska tajusin juuri tuijottaneeni häntä. Menin sinne ja eveliina pyysi että hakisin itselleni lepotuolin ja ottaisin hänen kanssaan aurinkoa. No tottakai hain tuolin itselleni ja asettelin sen makaavaan asentoon. Eveliina sanoi että eikö kannattaisi ottaa t-paita pois, et siä tuolla tavalla rusketu. No riisuin paitani ja kävin tuolille makaamaan. Eveliina sanoi vain että "no nyt näyttääkin paljon paremmalle, shortseja sun ei kuitenkaan tarvitse ottaa pois ellet välttämättä halua" ja hymyili taas ihanasti. Hymyilin vain takaisin. Levitin aurinkovoidetta kaikkialle mihin ylsin, mutta en kerennyt edes pyytää eveliinaa rasvaamaan selkäni kun hän jo otti purkin ja puristi sieltä käteensä rasvaa ja levitti ne selkääni hellästi. Se tuntui hyvältä, ajattelin että kuinka pehmeät kädet eveliinalla onkaan. Makasimme siinä sitten jonkun aikaa ja kysyin eveliinalta halusiko hän saunoa tänään. Voitaisiin saunoa yhtä aikaa jos sulle käy? "Kyllähän se minulle käy hyvin, voisit vaikka laittaa sen lämpiämään jo nyt"

Menin laittamaan uuniin puita ja sain ne syttymään. Palasin hetkeksi tuolille makaamaan taas mutta sauna oli lämpeni aika nopeasti. "Tuolla saa varmaan jo aika hyvät löylyt" Eveliina sanoi. Kävin vain vaihtamassa päälleni uimashortsit. Tulin saunalle ja eveliina oli jo lauteilla. Huomasin että eveliinan nännit olivat kovettuneet ja ne näki selvästi bikinien läpi. Hän piti myös haarojaan vähän auki, mutta karvoitusta ei näkynyt sojottavan mistään yli. Ilmeisesti hän oli siistinyt alapäänsä. Mutta keskityin sitten enemmän katselemaan Eveliinan kovettuneita nännejänsä samalla kun nousin lauteita ylöspäin. Voi luoja kuinka täydelliseltä eveliina näyttikään. Pyöreät sopivan kokoiset rinnat ja nännit kovettuneina. Koitin olla ettei seisokkia syntyisi, onnistuinkin siinä aluksi mutta sitten katsoin eveliinaa vähän ajan päästä uudestaan ja kaluni alkoi kohota kohti täyteen mittaansa. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin lähteä saunasta ja pulahtaa järveen. Kuulin vähän ajan päästä kun saunan ovi aukesi. Eveliina tuli ulos ja käveli hitaasti hiekkarantaa pitkin kohti vettä. Hän vielä hulmutteli hiuksiaan ja hymyili hieman. Tuli sitten veteen ja ui luokseni. Hän nousi veden alta eteeni ja sanoi että tämähän on ihan lämmintä. Sillä hetkellä tuntui kuin koko maailma olisi hiljentynyt sillä katsoimme toisiamme todella pitkään. Sitten eveliina tuli vielä lähemmäs minua ja nosti kätensä vedestä olkapäilleni ja laski ne käsivarsilleni. Nojauduin itse vähän eteenpäin ja annoin Eveliinalle lyhyen suudelman. "Jatka vaan" hän sanoi ja laitoin käteni Eveliinan lantiolle ja suutelin uudestaan, tällä kertaa pitempään ja hyvin hellästi. Eveliina vastasi suudelmaani ja työnsi kielensä suuhuni. Se oli taivaallista. Eveliinan huulet ja kosketus tuntuivat niin hyvältä. Eveliina laski toisen kätensä veden alle ja ujutti sen shortsieni sisään ja otti kovettuneen kalunsa käteensä, veteli sitä muutaman kerran edes takaisin ja otti sitten kädestäni kiinni ja lähti kävelemään kohti rantaa. Nousimme vedestä rannalle ja menimme nurmikolle patjan luo jossa eveliina oli makoillut aiemmin aurinkoa ottamassa. Eveliina meni polvilleen patjalle ja jäin seisomaan nurmikolle hänen eteensä. Eveliina hymyili minulle ja veti shortsini hitaasti alas. Ne jäi nilkkojeni ympärille. Eveliina otti kovan kaluni käteensä ja veteli sitä edestakaisin hitaasti, sitten hän lipoi sitä muutaman kerran kielellään ja otti terskan nupin suuhunsa. Hän runkkasi nopeammin ja hyväili huulillaan kaluni päätä. tiesin etten kestäisi tälläistä kovin kauaa ja eveliinakin huomasi että olin laukeamaisillani. Hän otti kalun ulos suustaan ja jatkoi kaluni runkkaamista kädellään. Eveliina nousi hieman ylöspäin ja laukesin useana sperma syöksynä hänen rinnoille joissa oli vielä bikinit päällä. Olo oli todella helpottunut ja hymyilin eveliinalle, huohottaen vieläkin. Hän piti kalustani kiinni runkaten sitä vieläkin hitaasti ja kysyi sitten minulta jaksaisinko vielä. Tottakai jaksaisin, ei minulla kauaa menisi kun seisokki olisi taas päällä. Eveliina hymyili innostuneena ja nousi suutelemaan minua ja kävi sitten uudestaan istumaan ja minä juoksin mökkiin hakemaan kondomia niin nopeasti kuin kintuistani pääsin. Lompakossani oli yksi ja nyt saisin käyttää sen eveliinan kanssa. Palasin eveliinan luo joka makasi selällään patjalla, menin hänen päälleen ja suutelin häntä. Hänen bikininsä kosketti ihoani ja rinnat tuntuivat ihanilta. Nousin polvilleni ja eveliina nousi istumaan ja alkoi riisua bikinien yläosaa pois ja heitti ne sitten nurmikolle. Seisokki oli heti varma kun näin nuo eveliinan ihanat tissit, joissa oli vielä spermaakin. Eveliina hieroi tissejänsä ja samalla spermat levittyivät joka puolelle rintoja. Nojasin eteenpäin ja suutelin eveliinaa. Hän kävi taas makaamaan selälleensä ja hyväilin eveliinan rintoja, nuollen samalla hänen kiinteää vatsaansa. Avasin bikinien alaosan narut ja vedin ne eveliinan jaloista pois. Eveliina olikin siistinyt alapäänsä ja siellä oli vain vähän karvoitusta. En tuota kauaa tohtinut ihailla kun kieleni oli jo eveliinan pillun kimpussa. Nuolin eveliinan kosteaa pillua joka puolelta ja hyväilin klitorista ja eveliina inahteli ja kiemurteli lantiotansa. Nuolin kosteaa pillua kiihkeästi ja eveliinan vartao alkoi täristä, jatkoin hyväilemistä sillä tiesin eveliinan olevan orgasmin partaalla. Hänen selkänsä meni kaarelle ja lantio kiemurteli seksikkäästi. Eveliina huohotti ja rentoutui sitten hitaasti ja alkoi hyväillä hitaasti pilluansa sormillaan. Ja tulihan se seksikäs hymy taas eveliinan kasvoille.Hän nousi istumaan, otti kondomin patjalta ja alkoi rullata sitä kaluni ympärille. Seisokki oli yhtä kova kuin viimeeksi ja nousin eveliinan päälle. Otin kalun käteeni ja hyväilin sillä pillun huulia ennen kuin työnsin sen sisälle. Se upposi hitaasti eveliinan pilluun ja aloin työstää sitä aina tahtia nopeuttaen kunnes olin löytänyt sopivan tahdin. Eveliina veti käsillään pepustani minua lähemmäs itseään joka työnnöllä. Tiesin etten taaskaan kestäisi kauaa kun tulisin. kaluni alkoi nytkähdellä ja tunsin kuinka spermaa alkoi syöksähdellä kalustani. Orgasmi oli todella mahtava ja laskeuduin hitaasti eveliinan päälle suutelemaan jälleen. Makasimme patjalla lähekkäin ja kävimme myöhemmin järvessä pesemässä toisemme.

Kirjoitan lisää jos tykkäätte, tähän mennessä oon kirjoittanut vain kaksi novellia. toisen löytää tuolta eka kerta puolelta.

5

44499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • izmir

      En yhtään ihmettele, jos tämä poistetaan täältä, vaikka ihan kiva tarinahan tämä ja edellinenkin oli...Kannattaa siirtää tarinat www.itsetyydytys.orgiin luettavaksi ja kommentoitavaksi.

      Muutoin kannattaa hieman keskittyä kappalejakoon, dialogiin ja asioiden kuvaamiseen hieman tarkemmin. Eikä pieni kieliopin hoonaaminenkaan tekisi pahaa. Kirjoittamaan oppii kuitenkin kirjoittamalla, joten jatka ihmeessä.

    • Kiihottunut...

      Todella ihana kertomus pilluni tuli kiimaiseksi, on ollut pakko runkata moneen kertaa. Kirjoita lisää... Määkin oon tehny sitä veljeni kanssa.

    • Transu, eihän

      "Eveliina laski toisen kätensä veden alle ja ujutti sen shortsieni sisään ja otti kovettuneen kalunsa käteensä, veteli sitä muutaman kerran edes takaisin"
      Jape on selkä.En välitä pikkuvirheistä, mutta kyllä tuo oli jo liikaa.

    • jytky83

      kirijoota ihimees lisää, oli torella kivaa luettavaa!!!

    • ^Kaunotar^

      Joo lisää vaan ihmeessä! Tosi kiihottavia ja hyviä tarinoita! Ei voi mitään, mutta pakostakin saa mahtavat orgasmit ton tekstin jälkeen :D Ja ensimmäinen oli kans hyvä, mut tää vielä parempi!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe