kerran Lapissa

oli hauskaa

Saunan kostea ilma hyväili ihoani. Kuumuus väsytti, rentoutti. Suljin silmäni ja nojauduin hirsiseinää vasten. Polttavan kuuma seinä pisteli selkääni, mutta olin liian väsynyt vääntelehtimään. Kahdeksan tuntia lautailemassa oli vaatinut veronsa.
Mökissämme soiva Rammstein kuului etäisenä saunaan. Biisi taisi olla Stripped. Hyräillessäni mietin, olivatkohan pojat tulossa saunaan kanssani. Ajatus sai minut hermostumaan, mutta olin sittenkin liian raukeassa olotilassa kiiruhtaakseni suihkuun, joten tyydyin käpertymään entistä pienemmäksi nurkkaani. Olin miltei unessa, kun tajuntaani kantautui pukuhuoneen oven kolahdus. Joku meni hetkeksi suihkuun, ehkä vain muutamaksi sekunniksi, kastellakseen itsensä.
Raotin luomiani vain hieman huomatakseni, että vaikuttavan urheilullinen vartalo kuului Sampolle. Suljin silmäni ja yritin vaikuttaa mahdollisimman välittömältä, kun Sampo avasi saunan oven. Kuudes aistini sanoi, että minua tuijotettiin. Sampo toivottavasti mietti, olinko edes kuullut hänen tuloaan. Toinen vaihtoehto oli, että Sampo oli havainnut jännittyneisyyteni. Jos näin oli, Sampolla oli nyt se uskomattoman leikkisä, pirteä virne kasvoillaan. Mutta minähän en aikonut kurkistaa, silloin esitykseni menisi pilalle.
Ilmeisesti olin kuitenkin vakuuttava, sillä Sampo oli hiljaa ja kiipesi istumaan etäälle minusta.
- Nukutsä? kysyi rauhallinen, syvä miesääni.
- Melkein, vastasin viileästi.
Mitään ei enää sanottu. Sampo heitti löylyä, ähkäisi hiljaa ja kyyristyi kuuman aallon iskiessä korkeuksista selkiimme. Uteliaisuuteni sai roolilta vallan, enkä enää ummistanut silmiäni, vaikka katseiden kohtaamisen vaara oli olemassa pahimman kuumuuden haihduttua.
Nyt Sampo kääntyi katsomaan minua. Avoimesti hänen katseensa vaelteli kehollani. Välillä hän antoi katseensa pysähtyä, viipyä ja toisinaan kiiruhtaa. Tilanne oli kiusallinen, enkä rohjennut katsekontaktiin. Yht'äkkiä hän lopetti ja sanaakaan sanomatta heitti uuden kauhallisen vettä kiukaalle.
Nyt oli minun vuoroni, ajattelin ilkikurisesti. Annoin pääni kääntyä hiljalleen ja helpotuin huomatessani, että Sampokin oli nojautunut seinää vasten ja sulkenut silmänsä. Mittailin Sampon atleettista vartaloa silmilläni. Hänen ihonsa kiilteli hiestä, mikä sai treenatun, kiihottavan lihaksikkaan kropan näyttämään vielä paremmalta. Vatsalihakset... rintalihakset... upeassa trimmissä... hauis...
Terävä ääni leikkasi saunan kuumuutta - Katsele ihan rauhassa, Sampo ilmoitti. Hätkähdin, ilmeisesti niinkin kuuluvasti, että Sampo avasi silmänsä ja katsoi minua lempeästi.
- Sä oot söpö, Sampo hymähti.
- Oonko mä noin pelottava? se kysyi, nosti energisesti ylävartalonsa pystyyn ja hilasi itsensä ihan mun viereen istumaan.
- Älä... , Sampo otti mun reidestä hellästi kiinni, jännitä... , veti sen pois mun vatsanseutuvilta ja laski rauhallisesti lauteelle.
Se siitä. Sampo oli lukenut mua kuin avointa kirjaa. Se tiesi, että mä olin täysin kokematon. Mä yritin kuitenkin keräillä roolini rippeitä.
- Sun käsi... , huomautin kylmästi ja katsahdin reiteni päällä lepäävään käteen.
- On ihan oikealla paikalla, Sampo jatkoi.
Samassa hänen toinen kätensä laskeutui hiuksilleni. Sormet silittivät poskeani Sampon kasvojen lähestyessä omiani. Katsoimme toisiamme kiinteästi silmiin koko ajan. Kuin vahingossa Sampon pehmeät huulet löysivät huulilleni. Varovasti Sampo maistoi ensin ylähuultani, sitten alahuultani ja sitten me suutelimme. Ensin hellästi, sitten ahnaammin. Vilunväreet kulkivat pitkin selkäpiitäni, vaikka saunassa oli lähemmäs 80 astetta lämmintä. Sampon toinen käsi siirtyi reiteni päältä sen sisäpinnalle ja hivuttautui määrätietoisesti, mutta hyvin rauhallisesti jalkoväliini. Toisella kädellään hän laski minut makaamaan selälleni lauteille.
- Rentoudu, Sampo kuiskasi kuin käskien minun sulkea silmäni.
Tunsin, kuinka Sampon märät huulet lähtivät kulkemaan pitkin reiteni sisäpintaa. Hän suukotteli sinne tänne, jättäen kuitenkin tietynlaisen vanan jälkeensä huulillaan. Kaikesta jännityksestäni huolimatta alapäässäni alkoi sykkiä, ja toivoin hänen siirtyvän pian klitorikselleni. Turha toivo: hän oli päättänyt kiusata minua ja pitkittää nautintoa, joten hänen taitavat huulensa jäivät seikkailemaan pitkäksi aikaa ulommille huulilleni. Kun vihdoin tunsin voimakkaan kielen alapäässäni, ulvahdin. Se sai Sampon innostumaan. Päässäni pyöri ja ennen kuin tajusinkaan, suuri elin työntyi minuun väkivalloin. Ulisin, ynisin, purin hammasta: Sampon voimakkaat työnnöt tuntuivat taivaallisilta... uskomattoman taivaallisilta... niin taivaallisilta, että kuumat aallot toistensa jälkeen kulkivat lävitseni ja räjähdin. Kouristuksista ei ollut tulla loppua.
Yhtäkkiä pukuhuoneen ovi kuului menneen kiinni. Sampo jätti työmaansa vastentahtoisesti, hymyili minulle puhtaanvalkoisella hammasrivistöllään ja lähti saunasta.
- Sun tyttöystävälläs oli joku neitsytleikki meneillään, kuulin Sampon sanovan, ennen kuin nukahdin orgasmin tuuditteleviin jälkimaininkeihin.

1

7945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykx vaan

      jatkoa..:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe