te kenen mielestä draco malfoy on söpö niin olette erittäin oikeassa olen ihastunut draco malfoyhin
draco malfoy on söpö
19
593
Vastaukset
- *iina*
Siis ihan siihen kirjan Dracoon vai Tom Feltoniin joka esittää niissä elokuvissa Dracoa? Mustakin Tom on ihana... Aah...
- myrtti
"draco" on niiiin söpö!!!=)
ja se on sairaan hyvä näyttelee - mimmi88
tom feltoniin oon ihastunu
- Malfoy
Malfoy (siis kirjan) on aivan sairaan söpö!!!! mutta Tom on vieläki söpömpi!!!! se on siis niiiiiin ihana!!!!!!!!!!!!!! TOM FELTON FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- <3
...olet Dracon kuvan nähnyt? En siis nyt tarkoita Tomia, vaan DracoDracoa. Ei kai siitä mitään kuvaa ole? Sitä vaan, että ei kukaan voi olla kenekään mielestä söpö, jos ei häntä/hänen kuvaansa ole nähnyt.
- Harry!!p_love_
<3 kirjoitti:
...olet Dracon kuvan nähnyt? En siis nyt tarkoita Tomia, vaan DracoDracoa. Ei kai siitä mitään kuvaa ole? Sitä vaan, että ei kukaan voi olla kenekään mielestä söpö, jos ei häntä/hänen kuvaansa ole nähnyt.
- Malfoy
Malfoy (siis kirjan) on aivan sairaan söpö!!!! mutta Tom on vieläki söpömpi!!!! se on siis niiiiiin ihana!!!!!!!!!!!!!! TOM FELTON FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- WaZaRDi
Sen nimi on Thomas Felton mut sitä sanotaan Tomiksi. Se on syntyn 22.syyskuuta 1987
- mimmi88
kyl mä tiedän sen nimen ja et koska se on syntyny
- Malfoy_Love_
Minunkin mielestäni Draco Malfoy on söpö,
tarkoitan sitä hahmoa.
Ginny Weasley on tosi nätti, olisinpa samanlainen! - ASDFGHJKLÖä
nytkö vasta huomasit asian ;P
- Dracofanittaja
Dracolla on söpö kampaus, ja muutenki se hahmo on just nii ihanaaaaa! P.S. jos oisin Tylypahkassa ni joutuisin Luihuseen...
- Potteristi
Dracofanittaja kirjoitti:
Dracolla on söpö kampaus, ja muutenki se hahmo on just nii ihanaaaaa! P.S. jos oisin Tylypahkassa ni joutuisin Luihuseen...
Joo, draco on tosi komea ja no muistuttaa mua joskus luonteeltaan, ja mäkin pääsisin Luihuiseen
- Anonyymi
Malfoy on liian söpö ollakseen totta siis oikee jos mä näkisin sen niin menisin varmaan ekana pyytää mun poikkikses😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😏🤩🤩🤩🤩🤩🤩❤❤❤❤💚💚💚
- Anonyymi
niimpä, draco on siis oikeesti niin söpö
- Anonyymi
no mä oon se on ihana. pienenä
- Anonyymi
rakastan sen hymyä
- Anonyymi
niiiii ihana pienenä
- Anonyymi
Draco on ihan p*r*seestä mä olisin tylypahkassa
ihan saletisti rohkelikko ja vihaan kaikkia luihuisia👹👹
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k372363Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482010Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91946Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421661Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1361369Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi22961Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62873Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka118861Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️67847- 67846