draco malfoy on söpö

mimmi88

te kenen mielestä draco malfoy on söpö niin olette erittäin oikeassa olen ihastunut draco malfoyhin

19

660

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *iina*

Siis ihan siihen kirjan Dracoon vai Tom Feltoniin joka esittää niissä elokuvissa Dracoa? Mustakin Tom on ihana... Aah...

• myrtti

"draco" on niiiin söpö!!!=)
        ja se on sairaan hyvä näyttelee

• mimmi88

tom feltoniin oon ihastunu

• Malfoy

Malfoy (siis kirjan) on aivan sairaan söpö!!!! mutta Tom on vieläki söpömpi!!!! se on siis niiiiiin ihana!!!!!!!!!!!!!! TOM FELTON FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• <3

...olet Dracon kuvan nähnyt? En siis nyt tarkoita Tomia, vaan DracoDracoa. Ei kai siitä mitään kuvaa ole? Sitä vaan, että ei kukaan voi olla kenekään mielestä söpö, jos ei häntä/hänen kuvaansa ole nähnyt.

• Harry!!p_love_
        <3 kirjoitti:

...olet Dracon kuvan nähnyt? En siis nyt tarkoita Tomia, vaan DracoDracoa. Ei kai siitä mitään kuvaa ole? Sitä vaan, että ei kukaan voi olla kenekään mielestä söpö, jos ei häntä/hänen kuvaansa ole nähnyt.

• Malfoy

Malfoy (siis kirjan) on aivan sairaan söpö!!!! mutta Tom on vieläki söpömpi!!!! se on siis niiiiiin ihana!!!!!!!!!!!!!! TOM FELTON FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• WaZaRDi

Sen nimi on Thomas Felton mut sitä sanotaan Tomiksi. Se on syntyn 22.syyskuuta 1987

• mimmi88

kyl mä tiedän sen nimen ja et koska se on syntyny

• Malfoy_Love_

Minunkin mielestäni Draco Malfoy on söpö,
      tarkoitan sitä hahmoa.
      Ginny Weasley on tosi nätti, olisinpa samanlainen!

• ASDFGHJKLÖä

nytkö vasta huomasit asian ;P

• Dracofanittaja

Dracolla on söpö kampaus, ja muutenki se hahmo on just nii ihanaaaaa! P.S. jos oisin Tylypahkassa ni joutuisin Luihuseen...

• Potteristi
        Dracofanittaja kirjoitti:

Dracolla on söpö kampaus, ja muutenki se hahmo on just nii ihanaaaaa! P.S. jos oisin Tylypahkassa ni joutuisin Luihuseen...

Joo, draco on tosi komea ja no muistuttaa mua joskus luonteeltaan, ja mäkin pääsisin Luihuiseen

• Anonyymi

Malfoy on liian söpö ollakseen totta siis oikee jos mä näkisin sen niin menisin varmaan ekana pyytää mun poikkikses😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😏🤩🤩🤩🤩🤩🤩❤❤❤❤💚💚💚

• Anonyymi

niimpä, draco on siis oikeesti niin söpö

• Anonyymi

no mä oon se on ihana. pienenä

• Anonyymi

rakastan sen hymyä

• Anonyymi

niiiii ihana pienenä

• Anonyymi

Draco on ihan p*r*seestä mä olisin tylypahkassa
      ihan saletisti rohkelikko ja vihaan kaikkia luihuisia👹👹

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      165
      1101
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      737
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      135
      707
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      27
      703
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      669
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      625
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      592
    8. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      199
      591
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      580
    10. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      580
    Aihe