draco malfoy on söpö

mimmi88

te kenen mielestä draco malfoy on söpö niin olette erittäin oikeassa olen ihastunut draco malfoyhin

19

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *iina*

      Siis ihan siihen kirjan Dracoon vai Tom Feltoniin joka esittää niissä elokuvissa Dracoa? Mustakin Tom on ihana... Aah...

      • myrtti

        "draco" on niiiin söpö!!!=)
        ja se on sairaan hyvä näyttelee


      • mimmi88

        tom feltoniin oon ihastunu


    • Malfoy

      Malfoy (siis kirjan) on aivan sairaan söpö!!!! mutta Tom on vieläki söpömpi!!!! se on siis niiiiiin ihana!!!!!!!!!!!!!! TOM FELTON FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • <3

        ...olet Dracon kuvan nähnyt? En siis nyt tarkoita Tomia, vaan DracoDracoa. Ei kai siitä mitään kuvaa ole? Sitä vaan, että ei kukaan voi olla kenekään mielestä söpö, jos ei häntä/hänen kuvaansa ole nähnyt.


      • Harry!!p_love_
        <3 kirjoitti:

        ...olet Dracon kuvan nähnyt? En siis nyt tarkoita Tomia, vaan DracoDracoa. Ei kai siitä mitään kuvaa ole? Sitä vaan, että ei kukaan voi olla kenekään mielestä söpö, jos ei häntä/hänen kuvaansa ole nähnyt.


    • Malfoy

      Malfoy (siis kirjan) on aivan sairaan söpö!!!! mutta Tom on vieläki söpömpi!!!! se on siis niiiiiin ihana!!!!!!!!!!!!!! TOM FELTON FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • WaZaRDi

      Sen nimi on Thomas Felton mut sitä sanotaan Tomiksi. Se on syntyn 22.syyskuuta 1987

      • mimmi88

        kyl mä tiedän sen nimen ja et koska se on syntyny


    • Malfoy_Love_

      Minunkin mielestäni Draco Malfoy on söpö,
      tarkoitan sitä hahmoa.
      Ginny Weasley on tosi nätti, olisinpa samanlainen!

    • ASDFGHJKLÖä

      nytkö vasta huomasit asian ;P

      • Dracofanittaja

        Dracolla on söpö kampaus, ja muutenki se hahmo on just nii ihanaaaaa! P.S. jos oisin Tylypahkassa ni joutuisin Luihuseen...


      • Potteristi
        Dracofanittaja kirjoitti:

        Dracolla on söpö kampaus, ja muutenki se hahmo on just nii ihanaaaaa! P.S. jos oisin Tylypahkassa ni joutuisin Luihuseen...

        Joo, draco on tosi komea ja no muistuttaa mua joskus luonteeltaan, ja mäkin pääsisin Luihuiseen


      • Anonyymi
        Dracofanittaja kirjoitti:

        Dracolla on söpö kampaus, ja muutenki se hahmo on just nii ihanaaaaa! P.S. jos oisin Tylypahkassa ni joutuisin Luihuseen...

        Malfoy on liian söpö ollakseen totta siis oikee jos mä näkisin sen niin menisin varmaan ekana pyytää mun poikkikses😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😏🤩🤩🤩🤩🤩🤩❤❤❤❤💚💚💚


      • Anonyymi
        Dracofanittaja kirjoitti:

        Dracolla on söpö kampaus, ja muutenki se hahmo on just nii ihanaaaaa! P.S. jos oisin Tylypahkassa ni joutuisin Luihuseen...

        niimpä, draco on siis oikeesti niin söpö


    • Anonyymi

      no mä oon se on ihana. pienenä

      • Anonyymi

        rakastan sen hymyä


    • Anonyymi

      niiiii ihana pienenä

    • Anonyymi

      Draco on ihan p*r*seestä mä olisin tylypahkassa
      ihan saletisti rohkelikko ja vihaan kaikkia luihuisia👹👹

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe