Sieltä jossa kerran,
elämä maistui elämältä.
Päivätki oli sisältöä täynnä,
pihatiellä monta jalkaparia riensi.
Ikkunasta avoimesta,
ulos leijui,äidin tekemä,
pullan tuoksu.
Perheen koossa pitävä voima,
isä,sen kaikki ties.
Perheen eteen raatoi,
lasten silmissä ,
paloi odotuksen lies.
Rakkauden liekki yhdistävä,
sanoittaki.
Se lämmin lies,
sen äärellä,sai sielut
tärkeimmän ravinnon.
Kasvaa ja varttua tasapainoiseks,
siihen kasvuun tarvittiin.
Isän ,äidin rakkaus.
Se rakkaus ,joka heidät
kerran yhteen toi.
Sen voimasta sai,
kerran koko perhe ravinnon.
Sen henkisen minän,
rahalla ei ulkoisella,
korvata voi.
Rakkaus ,olit keskeinen ,pyhä,
sinun paikka sydämissä paloi.
Sen alttarin äärellä,
saimme elää kerran.
Nyt yössäni valvon ja koen.
Saimme omistaa suurinta rikkautta.
Jota ei rahalla saa,
rakkaus ,sinä asuit kodissamme.
Koossa pitävä voima.
4
232
Vastaukset
Kauniisti kirjoitettu, kiitos.
Tuli oma lapsuudenkoti mieleen, vaikka ei ollut ylellisyyttä eikä muotivaatteita, oli kuitenkin lämmin koti, puhtaat vaatteet ja isän ja äidin rakkaus.- TöllinLiisa
Kiitos sinulle,sait sanoillas
kyyneleet silmiini.
Olen itsekki eläny köyhän lapsuuden.
Miten lapsi aistii ,sen aidon rakkauden?
Sen sain äidiltäni,jäin orvoks 3 vuotiaana.
Niinpä me kaks häkkilintua,
sotaorpo ja sotalaps,rakkaus yhdisti meidät.
Halusimme antaa lapsillemme ,
turvallisen kodin.
Tulin justiin puutarhastani ,sielä vadelma-aitaa
valmistelin .
Ilmaki aivan ihana ,nautin taas kätteni töistä.
Rakkaudella sinulle -lomasävel-Liisalta
- *MURUKULTA*
Menneessä on mukava silloin tällöin käydä, varsinkin siellä missä on ensiaskeleita ottanut..Kiitos ja mukavaa pvää sinulle! :)
- TöllinLiisa
Elikkä rauta oli kuuma,
sitä elämän parasta aikaa
Ihan valvoin viimeyönnä?
Minulla hyvät unilahjat ja
nyt valveilla piti.
Siinä sitä ehti käydä ,
jos missä.
Terveiset puutarhasta,sielä oon aamusta
jo kuukkinnu ,hiki päässä.
Tyytyväinen mieli ,sain paljon tehtyy.
Nyt juon kahvit sen kunniaks.
Lämmöllä kaikea hyvää sinulle ,kiitos käynnistäs.'Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514