Onko kenelläkään uutta tietoa Jyväskylän Kangaslammella elokuun alussa tapahtuneesta puukotuksesta? Siis jotakin muutakin tietoa kuin "nainen puukotti miehen kännissä hengiltä ja on tappanu ennenkin".
Onko kenelläkään tietoa milloin käräjät käydään?
Ja tiedän kyllä että aiheesta on aiempi keskustelu jo täällä mutta tähän keskusteluun en kaipaa mitään "antakaa asian jo olla, ei kuulu teille, minä tiedän mutta en kerro" -paskaa.
Mikäli aihe on sinulle henkilökohtainen tai muuten vaan arka, niin ole hyvä ja sivuuta tämä keskustelu ja säästä tyhjänpäiväiset "mitä se sinulle kuuluu" -kommenttisi muualle.
Jyväskylän puukotus
26
3996
Vastaukset
- ...........
lokakuussa alkaa oikeudenkäynti.
- Minä vaan
juorujahan aina liikkuu, mutta uutta tietoa tuskin saat ennen käräjiä, ainakaan tämän palstan kautta.
- prosphorous
Viimeisimmässä Alibi-lehdessä ei näyttänyt olevan mitään juttua aiheesta, joten todennäköisesti odottavat käräjiä ja kirjoittavat varmaankin aika kattavan jutun aiheesta. Mielenkiintoinen tapaus kaikin puolin.
- Totuuden Torvi
Meinaatko heti lehden ostettuasi sulkeutua sen kanssa vessaan runkulle?
- prosphorous
Totuuden Torvi kirjoitti:
Vaan aion runkata jo kaupan lehtihyllyllä.
- rimpula
totuuden torvi...sinullapa on aina todella mielenkiintoisia kommentteja,annahan olla jo jos ei todellakaan ole mitään ASIAA!
- Totuuden Torvi
rimpula kirjoitti:
totuuden torvi...sinullapa on aina todella mielenkiintoisia kommentteja,annahan olla jo jos ei todellakaan ole mitään ASIAA!
Huvittaa vaan, kun asiasta mitään (=eli sen, mitä lehdessä on lukenut) tietämättömät spekuloivat...
- prosphorous
Huvittaa vaan, kun asiasta mitään (=eli sen, mitä lehdessä on lukenut) tietämättömät spekuloivat...
Mikäli et osannut lukea aloittajan viestiä niin voin suomentaa sen sinulle.
Tähän ketjuun ei siis kaivata mitään "te ette tiedä mitään, minä tiedän, mutta en kerro, lällällää" -paskaa.
Osallistu keskusteluun vasta siinä vaiheessa kun osaat perustella miksi tällä palstalla ei voisi puida ja spekuloida henkirikoksia.
Taitaa taas kalikka kalahtaa tässä kohtaa turhan lähelle? - T.Torvi
prosphorous kirjoitti:
Tähän ketjuun ei siis kaivata mitään "te ette tiedä mitään, minä tiedän, mutta en kerro, lällällää" -paskaa.
Osallistu keskusteluun vasta siinä vaiheessa kun osaat perustella miksi tällä palstalla ei voisi puida ja spekuloida henkirikoksia.
Taitaa taas kalikka kalahtaa tässä kohtaa turhan lähelle?Puikaa vaan ihan niin paljon kun jaksatte, enhän mä ole sitä huvia teiltä kieltänyt... :)
- savantas
T.Torvi kirjoitti:
Puikaa vaan ihan niin paljon kun jaksatte, enhän mä ole sitä huvia teiltä kieltänyt... :)
Erittäin mahtavaa että saimme itse Suuren Gurun luvan keskustelullemme.
- rimpula
juu ei ollut mitään juttua,ihan mielenkiinnolla odotan minäkin mitä siitä naisesta tullaan kirjottamaan.
ja totuuden torvi,mistäs sinä tiedät kuinka paljon täällä ihmiset sattuu asiasta tietämään??ja onko sillä loppupeleissä jotain väliä sinulle?jotain vaan pitää täällä louskuttaa,niinkö? - T.Torvi
savantas kirjoitti:
Erittäin mahtavaa että saimme itse Suuren Gurun luvan keskustelullemme.
Ja jatkakaa toki, en minä halua keskustelua estää. Muistakaa kuitenkin, että kyseessä on ihminen, jolla on olemassa omaisia.
- savantas
T.Torvi kirjoitti:
Ja jatkakaa toki, en minä halua keskustelua estää. Muistakaa kuitenkin, että kyseessä on ihminen, jolla on olemassa omaisia.
Ja missään muissa henkirikoksissahan ei ole lukuisia omaisia?
- tekevälle sattuu
rimpula kirjoitti:
juu ei ollut mitään juttua,ihan mielenkiinnolla odotan minäkin mitä siitä naisesta tullaan kirjottamaan.
ja totuuden torvi,mistäs sinä tiedät kuinka paljon täällä ihmiset sattuu asiasta tietämään??ja onko sillä loppupeleissä jotain väliä sinulle?jotain vaan pitää täällä louskuttaa,niinkö?oli näet jo toinen henkirikos tälle nuorehkolle naiselle. Takavuosina puukolla hengettömäksi veti miehen kypärämäessä. Vilkasta seutua.
- prosphorous
tekevälle sattuu kirjoitti:
oli näet jo toinen henkirikos tälle nuorehkolle naiselle. Takavuosina puukolla hengettömäksi veti miehen kypärämäessä. Vilkasta seutua.
Juu, tämä edellinen tappo on ollut jo tiedossa ja se tehtiin muuten tukehduttamalla/kuristamalla. Eikä siis puukolla.
- Epätietoisuudessa uiva
prosphorous kirjoitti:
Juu, tämä edellinen tappo on ollut jo tiedossa ja se tehtiin muuten tukehduttamalla/kuristamalla. Eikä siis puukolla.
Tappoiko tolkutta vai tolkuissaan? Oliko tapettu tuttu vai satunnainen tuttu?
Utelee tämä.
PS. Muukin lisätieto on tervetullutta. - !!!!!!!
prosphorous kirjoitti:
Taitaa taas kalikka kalahtaa tässä kohtaa turhan lähelle?
- ...........
tänään kävin jättämässä samille hyvästit haudalla.
pahalta tuntuu,liian pahalta- savantas
Kerro toki lisää...
- hautausmaalla
...se hauta on jos haluaa käydä siellä.
- ..........???
Käräjät on käyty...
"Noppis" sari?? sai täyden tuomion taposta,puolessa välissä tuomioa voi vasta valittaa.luultavasti istuu koko tuomion koska on aikaisemminkin tappanut!- Utalo
oli tappanut? Pikaistuiksissaan, päissään? Vissiin täydessä tolkussa ollut, kun kerran joutuu istumaan? Onkohan tuosta ollut jo alibissa tms julkaisussa?
- Lasse Laiskiainen
Ei ole käräjiä vielä edes aloitettu.
- on..........
Lasse Laiskiainen kirjoitti:
Ei ole käräjiä vielä edes aloitettu.
varma tieto..
tuttu oli todistamassa! - Lasse Laiskiainen
on.......... kirjoitti:
varma tieto..
tuttu oli todistamassa!Tiedän kyllä päivämäärän jolloin käräjät alkavat, mutta en viitsi sitä tässä kertoa.
- hyvä
Lasse Laiskiainen kirjoitti:
Tiedän kyllä päivämäärän jolloin käräjät alkavat, mutta en viitsi sitä tässä kertoa.
kun sinä tiedät ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214