onko merkonomi ammatti? mitä merkonomi tekee?
merkonomi?
6
2158
Vastaukset
- Yo-merkonomi
on liiketalouden perustutkinto. Itse valmistuin yo-merkonomiksi v. 2003, suuntautumisvaihtoehtona asiakaspalvelu ja markkinointi.
- melkonomi
ammattinimike joka ei ilmeisesti tarkoita mitään.
- Kauppislainen
Merkonomi ei ole ammatti vaan tutkinto,kaksi aivan eri asiaa. Merkonomi tutkinnossa opiskelet esim. markkinointia ja taloushallintoa.
- merkonomiksi
Olen lukiossa ekalla luokalla ja haluaisin syksyllä vaihtaa koulua (en käy lukiota loppuun) ja lähteä opiskelemaan merkonomiksi. vain merkonomiksi ammattikoulussa. Opiskelu siellä, onko vaikeaa? millaista ja miten paljon on kieliä ( enkku, ruotsi) ja entäs matikka? onko helppoa saada töitä? palkka? missä itse olette opiskelleet? :)
ja ei kiitos tradenomeista! en halua kuulla kuinka he väittävät olevansa muka parempia kuin merkonomit, eikös ne kaikki tee kummiski suurinpiirtein samoja hommia???
Vastailkaa, Kiitos! :)- merkonomi
Voi vaihtaa. Vaikka kaksoistutkintoonkin, mutta myös pelkästään merkonomiin. Ei ole vaikeaa. Mihinpäin sie oot menossa? Oulassa ainaki on vanhanaikaisia opettajia ja myös rehtori. Varmaa niin kitupiikki ettei opetkaa saa uudistua. Menis vaa sotepuolelle ku ne tuntuu olevan sen tärkeimpiä.
On silti kivojakin opeja. - merkonomiksi
merkonomi kirjoitti:
Voi vaihtaa. Vaikka kaksoistutkintoonkin, mutta myös pelkästään merkonomiin. Ei ole vaikeaa. Mihinpäin sie oot menossa? Oulassa ainaki on vanhanaikaisia opettajia ja myös rehtori. Varmaa niin kitupiikki ettei opetkaa saa uudistua. Menis vaa sotepuolelle ku ne tuntuu olevan sen tärkeimpiä.
On silti kivojakin opeja.aattelin mennä joko kuopioon tai varkauteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139880Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11868Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684