Siis voiko tällä laitteella tallentaa dvd levylle
jos joku viisaampi voisi tarkentaa??
KiSS DP-558 DivX-DVD soitin 80GB HDD tallennin - TV-virittimellä, kiintolevyllä ja verkkoliitännällä.
DP-558 on varustettu DVD-soittimella, TV-virittimellä, 10/100 verkkoliitännällä ja 80 GB kiintolevyllä. KiSS DP-558 perustuu verkkoliitännällä varustettuun DP-500 - DVD-soitin malliin. Lisänä DP-558:ssa on 80GB kiintolevy sekä TV-viritin. Kiintolevylle voi ladata verkkoliitännän kautta uskomattoman määrän musiikkia, videoita ja valokuvia tai vaikkapa lähes 100 MPEG-4 pakkattua elokuvaa. Kiintolevylle voi tallentaa n. 34 tuntia TV-ohjelmia.
Laitteen mukana tulee PC-Link - ohjelmisto, jolla ohjataan toimintoja verkkoliitännän ja kiintolevyn osalta. DP-508 tukee mm. DivX, XviD, MPEG-4, MP3, Ogg Vorbis ja CD-RW/DVD /-RW - formaatteja
Mitä tarkoittaa
HDD tallennin?
2
372
Vastaukset
Jos laite on vain DVD-soitin, ei sillä voi tallentaa DVD:lle vaan ainoastaan kovalevylle. Tuollaisia laitteita on joitakin. En tosin ymmärrä miksi.
- LadyFantasy
Aika selvästi tarkoitus on, että kovalevyltä tallenteet siirretään verkkoliitännän kautta tietokoneelle. Tähän on laitteen mukana asianmukaiset ohjelmistot.
KISS:n kehitystoiminta on vain ollut melko hiljaista pitkään, sen jälkeen kun Linksys sen osti, joten laitekanta alkaa olemaan hiukan vanhahtavaa. Kovalevy on pieni ja tv-viritin on analoginen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913157
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462219- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171767- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181391