http://www.aprilia.fi/index.php?sivu=RS125Street
jos tosta pyörästä ottaa putkesta kurit pois niin kuin pal se menee?? kertokaa viel et mis päin putkee ne on??:DD
huomioooo
1
547
Vastaukset
- rotax 122
Terve
Sorry myöhäisestä vastauksestani. Asiaan :
me ollaan saatu ilman kureja 33 hevosvoimaa dynossa kanpuralla 34 mm VHSB dellortolla ja porttaamattomalla pytyllä.
Kurit 11 kw vakioversiossa :
-ilmansuodattimen toinen sisääntuotorvi valettu tukkoon (voi snurraa itse auki, ei tartte ostaa 21,5kw:n torvea 22 euroa)
-pakokaasuluisti on pultattu melko alaasentoon kiinteästi (siis ei säätyvä) siis RAVE
-kaasuttaja on 28mm Dellorto, suosittelen 34 mm VHSB Dellorto, joka oli 90luvulla käytössä 32hv täystehoversioissa.
-pakoputkessa väliportteja sekä katittomissa sekä
katillisissa versioissa.
Ne ilmoittaa 21,5 kw täystehoversiossa (28hv) 28 mm Dellorton pikkukaasarilla.
-CDI boksipanee sytkäennakot pienelle 5000-6000 kierroksen välillä jolloin kone menee täysin polvilleen. Voi muuttaa boksin avaamalla itse (ei vaikea). Tää on pakokaasupäästöjen takia.
NÄÄ tiedot pätee ainakin 2005 vuosimalliin asti. Moottoriversiossa Rotax 122, joka tuli markkinoille 1997.
Kulkee 21,5 kw/28 hv täystehoversiona noin 160-170 km/t.
Terveisin
Rotax 122
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976