Sisareni kutsui minut perheineni heidän 30-vuotishääpäivilleen. Pitävät oikein kutsut lähimmille sukulaisille ja ystäville.
Mikähän voisi olla sopiva lahja heille? Riittäisikö pelkkä kukkakimppu kera kauniin itsetehdyn kortin? Onko kellään hyvää ideaa?
30 -vuotishääpäivät
4
1990
Vastaukset
- sinivilkku
Lahja riippuu niin paljon siitäkin, kuinka hyvin huumoripuoli pelaa.
Ystävämme viettivät viime syksynä 35-vuotis hääpäivää. Neuloin kummallekin villasukat ja yhden toooosipitkän kaulahuivin. Alkosta hain heidän lemppariviiniään ja sitten vielä suolakeksilajitelma. Kaikki sievään koriin ja mukaan kortti, johon runoilin sitten kaikenlaista aviotaipaleen mittaan tapahtunutta.
Lopuksi kehoitimme heitä jonain kylmänä iltana menemään mökille, panemaan saunan lämpiämään ja lämpiämistä odotellessa istahtamaan laituripenkille villasukat jalassa ja kaulaliina kiedottuna kummankin niskaa lämmittämään.
Saunan jälkeen sitten vähän viiniä ja suolakeksejä ja..... :)
Heillä oli todella hauskaa, ihmettelivät vaan, että kuinka voimme muistaa.... miehellä kun oli silloin nuorena aina tapana vetää silloinen tyttöystävä kaulahuivilla lähemmäksi :) - marika81.
Kohta 3500 on allekirjoittanut vetomuksen väkivallan lopettamiseksi.Allekirjoita sinäkin.
Pieni roskajoukko antaa huonon nimen kaikille ulkomaalaisille!
www.adressit.com sivulla kaksi (2) otsikolla "Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen"
Olkoon tämä kaikkien raiskattujen puolesta. Kiitos.- Ninni30
Täällä hyviä lahjavinkkejä hääpäivälahjaksi
http://www.energiakeskus.com/energiasivut/symboliikka-haapaivat.php
- tuolla noi
Visit W3Schools!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064