Eremenko ei ole sanonut ettei halua edustaa Suomea.
Eremenko ei sanonut ettei halua pelata Suomen puolesta.
Eremenko sanoi tulevansa Suomeen kun hänet valitaan maajoukkueeseen, sitä eivät kaikki suinkaan ole tehneet.
Miettikääpä sitä!
Rauhoittukaa pösilöt
4
304
Vastaukset
- Sopulisoppaa
Eikä olis eka kerta kun lehtimies värittää/vääristää juttua. Olis kiva kuulla Eremenkon kommentti kirjoituksesta.
- aivan sama...
Siis voi pill... että jotain junttia jaksaa edes kiinnostaa jonkin vielä juntimman lausunnot... Koko suomen potkupallon vois siirtää johonkin kuppaseen kehitysmaahan. Kuka sitä edes kaipaa...
- Spongebobbi
Vaan näytätpä olevan sen verran kiinnostunut tästä potkupallosta, että tänne vaivauduit lukemaan ja ihan kommentoimaan aiheesta.
- Spongebobbi
Juttu toki kannattaa aina lukea, ennen kuin suunsa avaa.
Enkä ihmettele yhtään Eremenkon asennetta, mitä tulee tuohon rasismiin. Valitettavan suuri osa suomalaisista on läpimätä-sisäsiittoista kansaa, mitään vähänkään "erilaista" ei voida sulattaa.
Minun puolesta tällaiset kapeakatseiset reikäpäät joutaisi painua jonnekin Siperiaan, tai johonkin jossa oppisivat arvostamaan erilaisuutta. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219