Minkä arvoiset ovat Riihimäen Lasin ehjät ja hyväkuntoiset lasipurkit, molempien vetoisuus 5 litraa. Toinen on ruskea ja toinen kirkas.Ruskean päällä on karhun kuva ja kirkkaan päällä lukee, Ihanne 5litraa.
Riihimäen lasipurkit
5
8586
Vastaukset
- annifanni
myös tosi kiinnostunut kun kaivoin varastosta lasipurkkeja.Löytyi riihimäen 3l.vihertävä purkki.Muutama kirkas puolen litran.En vaan löydä tietoo.AAPUVA.
- utelias
Onko sinun purkkisi pyöreitä, vai tavallisia ?
Minulla on pyöreitä purkkeja,joissa ei ole kansia,en tiedä kuuluuko niihin kannet.
Noita tavallisia säilöntäpurkkeja on kirpparilla ollut myynnissä 2-10 €,mutta pitää olla ehjät kannet. - designeri
No! Noita lasipurkkeja varsinkin kannettomia on varmaan satojatuhansia Suomessa melkein jokaisessa kämpässä ja kylmäkellarissa kurkkupurkkina on noita purnukoita joten mitään antiikkiarvoa niillä ei ole. Kirpputoreilla ja osta ja myynti-liikkeissä noista purkunoista pyydetään koosta riippuen 3 eurosta ylös päin. En ole koskaan nähnyt yli 20 euron hintapyyntöjä. Enemmän noilla purkeilla on käyttö kuin rahallista arvoa.
- skorpioni 57
designeri kirjoitti:
No! Noita lasipurkkeja varsinkin kannettomia on varmaan satojatuhansia Suomessa melkein jokaisessa kämpässä ja kylmäkellarissa kurkkupurkkina on noita purnukoita joten mitään antiikkiarvoa niillä ei ole. Kirpputoreilla ja osta ja myynti-liikkeissä noista purkunoista pyydetään koosta riippuen 3 eurosta ylös päin. En ole koskaan nähnyt yli 20 euron hintapyyntöjä. Enemmän noilla purkeilla on käyttö kuin rahallista arvoa.
kyllä riihimäen lasin ihanne purkki joka on kooltaan 10 l maksaa 50-80e . se on nimittäin keräily harvinaisuus
- Vaari1951
Löysin kellarista Riihimäen Lasin nimellä varustetun ESA 2,5l :n "ilmakuplaisen" pyöreän lasipurkin. En löytänyt tietoja mistään internet sivuilta. Mistä tuotteesta on kyse?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258