Ryhmäseksiä saunassa

Hotgirl

Olin uupunut pitkän työpäivän jälkeen ja laahustin kotiin tietämättä että kämppikselläni oli bileet. Itse kämppikseni oli sammunut sohvalle ja olikin ensimmäinen ihminen jonka huomasin. Hetken mietittyäni huomasin, että maassa oli vaatteita. Siinä oli hame, paitoja, rintaliivit, stringit ja kahdet bokserit. Näistä päättelin että jossain oli alastomia ihmisiä. Menin saunaan ja huomasin siellä 2 tuntemaani miestä ja jonkun naisen, jota en tunnistanut. He houkuttelivat minut kanssaan saunaan ja hetken mielijohteesta päätin mennä heidän sekaansa.
He eivät olleet paljonkaan kännissä. Nainen esittäytyi sannaksi ja ehdotti ryhmäseksiä. Nyökkäsin ja hymyilin hänelle. Hän tuli viereeni istumaan ja alkoi suudella minua. Hieman ihmeissäni aloin suutelemaan takaisin. Näin miesten jalkovälissä liikettä. He alkoivat kannustaa meitä lesboilemaan. Sanna alkoi suudella rintojani ja ujutti toisen kätensä märkään vakooni. Hän työnteli sormiaan sisääni ja hieroi klitoristani. Se tuntui taivaalliselta. Juuri kun olin saamassa orgasmin, hän lopetti ja asettu selälleen lauteille. Ymmärsin että oli vastapalveluksen aika ja aloin nuolla hänen vakoaan. Työnsin kieleni sisään ja imin hänen nesteitään. Sanna kiemurteli nautinnosta. Enempää miesten ei tarvinnut nähdä. He ottivat Minusta ja saannasta kiinni ja työntyivät sisäämme. He naivat meitä kuin eläimet. Parini Juho laukesi sisääni ja istui viereeni. Minulle tämä ei vielä riittänyt ja istuin hänen syliinsä. Ujutin hänen kalunsa sisääni ja aloin ratsastaa kovaa vauhtia. Rintani heiluivat hänen päänsä edessä ja hän kiihottui uudelleen. Hän puristi pakaroitani. Ennen kuin nesteet valuivat uudestaan, laskeuduin pois hänen sylistään ja aloin imeä hänen kulliaan. Hän voihki että lisää lisää ja minä tein työtä käskettyä.
Vieressäni Sanna alkoi hiipua ja lopulta sammui. Hän huohotti ja lähti pesuhuoneeseen. Hänen parinsa Timo meni myös peseytymään. En halunnut lopettaa vielä ja menin pesuhuoneeseen. Käskin timon mennä makaamaan ja menin kontalleen hänen päällensä. Timo työsi vielä kovan kalunsa vakooni ja nai minua. Juho tuli saunasta ja alkoi naida minua perseeseen. Nyt minulla oli kaksi miestä sisälläni. Sain orgasmin ja niin saivat hekin. Irrottauduin heistä ja imin ja nuolin molemmilta spermat. Olimme kaikki uupuneita. Timo ja Juho pesivät minut huolellisesti. Menimme kaikki olohuoneeseen, jossa Sanna odotti meitä. Menin hakemaan meille kaikille bisset keittiöstä. Sannalla oli päällään vain kylpytakki. Timo ja Juho joivat nopeasti ja lähtivät sitten. Jäin Sannan kanssa kahdestaan.
Yhtäkkiä Sanna alkoi taas suudella minua. Hän nousi päälleni ja hieroi rintojani. Hän liikkui tosi nopeasti ja olin liian väsynyt estääkseni häntä. Hän alkoi nuolla ja hieroa vittuani ja minä nautin taivallisesta kohtelusta. Sain monta orgasmia ja lopulta nukahdin sannan syliin. Aamulla heräsin alasti sohvalta viesti vieressäni. Siinä luki: "Otetaan joskus uudestaan. -sanna"

6

26006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nick

      loistavaa...=)

      • __

        no ei ollu yhtään hyvin kerrottu!


    • Lääh

      SAIRASTA PASKAA!!!

    • dick

      Helvetin epäloogista tekstiä. Kyllä tappi valahti täysin veltoksi tuota sepustusta tavatessa...

      • juu

        pikkukakkonen


    • Jöördis-täti

      Mielikuvitusta pitääkin olla.
      Ja siitä puute mistä puhe..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe