Ryhmäseksiä saunassa

Hotgirl

Olin uupunut pitkän työpäivän jälkeen ja laahustin kotiin tietämättä että kämppikselläni oli bileet. Itse kämppikseni oli sammunut sohvalle ja olikin ensimmäinen ihminen jonka huomasin. Hetken mietittyäni huomasin, että maassa oli vaatteita. Siinä oli hame, paitoja, rintaliivit, stringit ja kahdet bokserit. Näistä päättelin että jossain oli alastomia ihmisiä. Menin saunaan ja huomasin siellä 2 tuntemaani miestä ja jonkun naisen, jota en tunnistanut. He houkuttelivat minut kanssaan saunaan ja hetken mielijohteesta päätin mennä heidän sekaansa.
He eivät olleet paljonkaan kännissä. Nainen esittäytyi sannaksi ja ehdotti ryhmäseksiä. Nyökkäsin ja hymyilin hänelle. Hän tuli viereeni istumaan ja alkoi suudella minua. Hieman ihmeissäni aloin suutelemaan takaisin. Näin miesten jalkovälissä liikettä. He alkoivat kannustaa meitä lesboilemaan. Sanna alkoi suudella rintojani ja ujutti toisen kätensä märkään vakooni. Hän työnteli sormiaan sisääni ja hieroi klitoristani. Se tuntui taivaalliselta. Juuri kun olin saamassa orgasmin, hän lopetti ja asettu selälleen lauteille. Ymmärsin että oli vastapalveluksen aika ja aloin nuolla hänen vakoaan. Työnsin kieleni sisään ja imin hänen nesteitään. Sanna kiemurteli nautinnosta. Enempää miesten ei tarvinnut nähdä. He ottivat Minusta ja saannasta kiinni ja työntyivät sisäämme. He naivat meitä kuin eläimet. Parini Juho laukesi sisääni ja istui viereeni. Minulle tämä ei vielä riittänyt ja istuin hänen syliinsä. Ujutin hänen kalunsa sisääni ja aloin ratsastaa kovaa vauhtia. Rintani heiluivat hänen päänsä edessä ja hän kiihottui uudelleen. Hän puristi pakaroitani. Ennen kuin nesteet valuivat uudestaan, laskeuduin pois hänen sylistään ja aloin imeä hänen kulliaan. Hän voihki että lisää lisää ja minä tein työtä käskettyä.
Vieressäni Sanna alkoi hiipua ja lopulta sammui. Hän huohotti ja lähti pesuhuoneeseen. Hänen parinsa Timo meni myös peseytymään. En halunnut lopettaa vielä ja menin pesuhuoneeseen. Käskin timon mennä makaamaan ja menin kontalleen hänen päällensä. Timo työsi vielä kovan kalunsa vakooni ja nai minua. Juho tuli saunasta ja alkoi naida minua perseeseen. Nyt minulla oli kaksi miestä sisälläni. Sain orgasmin ja niin saivat hekin. Irrottauduin heistä ja imin ja nuolin molemmilta spermat. Olimme kaikki uupuneita. Timo ja Juho pesivät minut huolellisesti. Menimme kaikki olohuoneeseen, jossa Sanna odotti meitä. Menin hakemaan meille kaikille bisset keittiöstä. Sannalla oli päällään vain kylpytakki. Timo ja Juho joivat nopeasti ja lähtivät sitten. Jäin Sannan kanssa kahdestaan.
Yhtäkkiä Sanna alkoi taas suudella minua. Hän nousi päälleni ja hieroi rintojani. Hän liikkui tosi nopeasti ja olin liian väsynyt estääkseni häntä. Hän alkoi nuolla ja hieroa vittuani ja minä nautin taivallisesta kohtelusta. Sain monta orgasmia ja lopulta nukahdin sannan syliin. Aamulla heräsin alasti sohvalta viesti vieressäni. Siinä luki: "Otetaan joskus uudestaan. -sanna"

6

26633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nick

loistavaa...=)

• __

no ei ollu yhtään hyvin kerrottu!

• Lääh

SAIRASTA PASKAA!!!

• dick

Helvetin epäloogista tekstiä. Kyllä tappi valahti täysin veltoksi tuota sepustusta tavatessa...

• juu

pikkukakkonen

• Jöördis-täti

Mielikuvitusta pitääkin olla.
      Ja siitä puute mistä puhe..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      118
      5576
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      451
      1756
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      200
      1213
    4. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1199
    5. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1183
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1063
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      975
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      951
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      906
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      856
    Aihe