Eräällä jalkapallopalstalla väitettiin niin. Minua jäi vaivaamaan asia, onkohan se totta?
Onko Jari Litmanen osittain romani?
9
4615
Vastaukset
- antonius
Hyvä olisi jos olisi. Junttikansalle jäisi miettimistä siinä, kuinka hienoja ihmisiä maailmasta köytyykään vaikkei olisikaan ´puhdas´ suomalainen.
- timbo
muistan mypan pelit kun jari pelas saviniemessä puoli kautta kampmannin valmennuksessa 1992 mie kyl luulen et hää onkin hollantilainen mut en oo varma
- Totuuden torvi
Tässä totuus asiasta:
Mitä vi***a se sinulle kuuluu???????? - Yari
varttimanne
- timbo
mika myllylä,matti nykänen,jari litmanen,suomen kansa on kova etsimään syytä kansalaisten pahaan oloon,katsokaa haloosta pitää enemmän globalisaatiosta kun kansan mielenterveydestä ,hähhän onkin suurta ikäluokkaa ,eipähän sille kelvannut edes yk-homma mie oisin voinut lähteä kun oon työtön talkoohommaa
- Kajaanin_Haagert
On se kumma kun yksinkertaiseen kysymykseen ei voi perkele vastata vaan pitää tulla jeesustelemaan omilla mielipiteillä ja pönkittää omaa oloaan sillä että on niin vitun suvaitsevainen vaikka tässä ei ollut siitä kysymys vaan siitä, että onko Jari Olavi Litmanen romani/osittain romani?
- mää vaa täältä
Litti on 1/4 novelli. Ylpeää kansaa.
- gxhg
Ettei olis Kenialainen? Kuten ilmeisesti Mannerheimkin oli...
- Anonyymi
Onko Jari Litmanen mustalainen?
”Ei ole”, sanoo Walden. ”Jari Litmasen molemmat isovanhemmat ovat suomalaisia.” Eli teoria Litmasen italialaisesta tai ranskalaisesta isoisästä ei siis pidä paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465701Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki502963- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122006törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151716- 1451305
- 131197
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133