Eräällä jalkapallopalstalla väitettiin niin. Minua jäi vaivaamaan asia, onkohan se totta?
Onko Jari Litmanen osittain romani?
9
4359
Vastaukset
- antonius
Hyvä olisi jos olisi. Junttikansalle jäisi miettimistä siinä, kuinka hienoja ihmisiä maailmasta köytyykään vaikkei olisikaan ´puhdas´ suomalainen.
- timbo
muistan mypan pelit kun jari pelas saviniemessä puoli kautta kampmannin valmennuksessa 1992 mie kyl luulen et hää onkin hollantilainen mut en oo varma
- Totuuden torvi
Tässä totuus asiasta:
Mitä vi***a se sinulle kuuluu???????? - Yari
varttimanne
- timbo
mika myllylä,matti nykänen,jari litmanen,suomen kansa on kova etsimään syytä kansalaisten pahaan oloon,katsokaa haloosta pitää enemmän globalisaatiosta kun kansan mielenterveydestä ,hähhän onkin suurta ikäluokkaa ,eipähän sille kelvannut edes yk-homma mie oisin voinut lähteä kun oon työtön talkoohommaa
- Kajaanin_Haagert
On se kumma kun yksinkertaiseen kysymykseen ei voi perkele vastata vaan pitää tulla jeesustelemaan omilla mielipiteillä ja pönkittää omaa oloaan sillä että on niin vitun suvaitsevainen vaikka tässä ei ollut siitä kysymys vaan siitä, että onko Jari Olavi Litmanen romani/osittain romani?
- mää vaa täältä
Litti on 1/4 novelli. Ylpeää kansaa.
- gxhg
Ettei olis Kenialainen? Kuten ilmeisesti Mannerheimkin oli...
- Anonyymi
Onko Jari Litmanen mustalainen?
”Ei ole”, sanoo Walden. ”Jari Litmasen molemmat isovanhemmat ovat suomalaisia.” Eli teoria Litmasen italialaisesta tai ranskalaisesta isoisästä ei siis pidä paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020