Huhujaja koskien FK -ja PP -elokuvia
HarryPotterFanZone on julkistanut sivuillaan huhuja niin Feeniksin kilta - kuin Puoliverinen prinssi -elokuvista. Sivuston tietojan mukaan Feeniksin kilta -elokuvan pituus tulee olemaan 135 ja 165 minuutin välimaastossa. Sivustolla paljastettiin, myös, että huhun mukaan elokuvassa nähtäisiin Arthur Weasley Pyhän Mungon taikatautien ja -vammojen sairaalassa, Oljo, Weasleyn kaksosten lähteminen Tylypahkasta sekä Velhomaailman ihmeisiin perehdyttävät tutkinnot. Myös kohtauksia Riesusta on kuvattu ja ne saattavat olla mukana elokuvassa. Sen sijaan Dobbya tai kohtauksia mörön kanssa ei elokuvassa nähtäisi. Tämä tarkoittaisi sitä, ettei Mollyn ja mörön kohtaaminen Kalmanhanaukiolla pääsisi mukaan elokuvan lopulliseen versioon.
Harry Potter ja Puoliverinen prissi -elokuvaa koskevat huhut käsittelevät elokuvan ohjaajaa. Huhun mukaan Warner Brosin ehdokkaita ovat Chris Columbus, Alfonso Cuaron, James McTeigue, Terry Gilliam ja Matthew Vaughn. Sen sijaan M. Night Shyamalan, jota aiemmin huhuttiin kuudennen tai seitsemännen Potter -elokuvan ohjaajaksi, olisi nyt HPFZ -sivuston saaman huhun mukaan kieltäytynyt Warner Brosin työtarjouksesta.
Warner Bros ei ole antanut tiedotetta koskien näitä tietoja. Joten tietoja tulee käsitellä tällä hetkellä vain huhuina.
Lue uutinen täältä: http://www.harrypotterfanzone.com/
Mitä mieltä
FK ja PP elokuvat
4
569
Vastaukset
- _D0bby_
ihan hyvältä kuulostaa...jännä ois nähä riesu kun aikasemmissa leffoissa sitä ei oo...mut vähän harmittaa kun dobbya ei nähä lainkaan ;( ja HUISPAUSTA! xP kovasti haluaisin,että pyhästä mungosta nähään paljon :)
Ihan vain vihjeeksi sanon, että kyllä tämän palstan henkilöt tietävät hpfanit.vuotis.net osoitteen ja varmasti myös Tulisalaman osoitteen. He löytävät ainahin Hpfaneista nuo samat uutiset ^^' Ja tuo oli melkein suoraan kopioitu Hpfaneista.
Toivon, että keksitte hyviä keskusteluja yms. Ettekä käytä tätä palstaa minään tavallisena uutispalstana johon toimitetaan uutisia. (Hauskasti selitetty.)
Parahin terveisin,
Blue-Tree- ööh..
ihän kaikki tiedä mistään hp fanisivuista ja muuta :D Joten toisille tuo uutinen saattoi olla hyödyllinen.Vai..?
- Jyrki Viertola
Toivottavasti se Shyamalan ei todellakaan tee mitään HP-leffaa ku se on oikeesti ihan surkee ohjaaja. tai siis ei se osais varmaan tehä kunnon HP-meninkiä vaa jotain surkeeta signs-tyylistä kakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437