Missäköhän hinnoissa pyörii tuollaiset yllämainitut puolimoottori haulikot? Makasiini kapasiteettia on 8 patruunaa.
Benelli M1 12/76
5
4564
Vastaukset
- aso osa
minkä ikäinen ase se on. mutta uskoisin hinnan olevan n.500e
- niitä
muunnettavia, elikkä voi muuttaa toiminnan itselataavasta pumpuksi ja päinvastoin niin tuskin irtoaa viisisatasella, vastaavaa värkkiä ei taida olla muilla valmistajilla.
- eikai se ollut
niitä kirjoitti:
muunnettavia, elikkä voi muuttaa toiminnan itselataavasta pumpuksi ja päinvastoin niin tuskin irtoaa viisisatasella, vastaavaa värkkiä ei taida olla muilla valmistajilla.
ei se taida olla m1 jota muutetaan. jos pikkuisen olis viittiny kertoa aseesta kun viestin laitto. mutta ku ei mitään.
- Myyntiä harkitseva
eikai se ollut kirjoitti:
ei se taida olla m1 jota muutetaan. jos pikkuisen olis viittiny kertoa aseesta kun viestin laitto. mutta ku ei mitään.
Mitäköhän tietoa aseesta vielä halutaan? Aseen ikää en tiedä, sillä olen itsekin sen käytettynä ostanut. Kuinka paljon silla on ammuttu? Varmasti ihan riittävästi, sillä ase on viritetty practical haulikoksi. Itse kuitenkin ole sillä ampunut sellaiset vajaat 200 laukausta.
Kyseessä siis on M1 puolimoottori, kuten ensimmäisessä viestissä on jo mainittu, ei M3 tai M4. Jotain käsitystä iästä varmaan saa siitä, että aseessa ei missään lue Super90:tä.
Asetta ei ole varustettu pistoolikahvalla, vaan perinteisellä puutukilla. Aseen päällä kylkiasenteiten picantilly kisko aimpointia varten. - lähempänä olisiko
Myyntiä harkitseva kirjoitti:
Mitäköhän tietoa aseesta vielä halutaan? Aseen ikää en tiedä, sillä olen itsekin sen käytettynä ostanut. Kuinka paljon silla on ammuttu? Varmasti ihan riittävästi, sillä ase on viritetty practical haulikoksi. Itse kuitenkin ole sillä ampunut sellaiset vajaat 200 laukausta.
Kyseessä siis on M1 puolimoottori, kuten ensimmäisessä viestissä on jo mainittu, ei M3 tai M4. Jotain käsitystä iästä varmaan saa siitä, että aseessa ei missään lue Super90:tä.
Asetta ei ole varustettu pistoolikahvalla, vaan perinteisellä puutukilla. Aseen päällä kylkiasenteiten picantilly kisko aimpointia varten.benelli m1 super 90 maksoi jokuvuosi sitten uutena 800e ja jos miettii mitä ne on maksanu sitä ennen ja siitä pois se mitä tippuu kun ase on käytetty niin voin sanoa ettei kannata edes myydä. laukausten määrä ei laatu merkissä merkitse mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321