Missäköhän hinnoissa pyörii tuollaiset yllämainitut puolimoottori haulikot? Makasiini kapasiteettia on 8 patruunaa.
Benelli M1 12/76
5
4517
Vastaukset
- aso osa
minkä ikäinen ase se on. mutta uskoisin hinnan olevan n.500e
- niitä
muunnettavia, elikkä voi muuttaa toiminnan itselataavasta pumpuksi ja päinvastoin niin tuskin irtoaa viisisatasella, vastaavaa värkkiä ei taida olla muilla valmistajilla.
- eikai se ollut
niitä kirjoitti:
muunnettavia, elikkä voi muuttaa toiminnan itselataavasta pumpuksi ja päinvastoin niin tuskin irtoaa viisisatasella, vastaavaa värkkiä ei taida olla muilla valmistajilla.
ei se taida olla m1 jota muutetaan. jos pikkuisen olis viittiny kertoa aseesta kun viestin laitto. mutta ku ei mitään.
- Myyntiä harkitseva
eikai se ollut kirjoitti:
ei se taida olla m1 jota muutetaan. jos pikkuisen olis viittiny kertoa aseesta kun viestin laitto. mutta ku ei mitään.
Mitäköhän tietoa aseesta vielä halutaan? Aseen ikää en tiedä, sillä olen itsekin sen käytettynä ostanut. Kuinka paljon silla on ammuttu? Varmasti ihan riittävästi, sillä ase on viritetty practical haulikoksi. Itse kuitenkin ole sillä ampunut sellaiset vajaat 200 laukausta.
Kyseessä siis on M1 puolimoottori, kuten ensimmäisessä viestissä on jo mainittu, ei M3 tai M4. Jotain käsitystä iästä varmaan saa siitä, että aseessa ei missään lue Super90:tä.
Asetta ei ole varustettu pistoolikahvalla, vaan perinteisellä puutukilla. Aseen päällä kylkiasenteiten picantilly kisko aimpointia varten. - lähempänä olisiko
Myyntiä harkitseva kirjoitti:
Mitäköhän tietoa aseesta vielä halutaan? Aseen ikää en tiedä, sillä olen itsekin sen käytettynä ostanut. Kuinka paljon silla on ammuttu? Varmasti ihan riittävästi, sillä ase on viritetty practical haulikoksi. Itse kuitenkin ole sillä ampunut sellaiset vajaat 200 laukausta.
Kyseessä siis on M1 puolimoottori, kuten ensimmäisessä viestissä on jo mainittu, ei M3 tai M4. Jotain käsitystä iästä varmaan saa siitä, että aseessa ei missään lue Super90:tä.
Asetta ei ole varustettu pistoolikahvalla, vaan perinteisellä puutukilla. Aseen päällä kylkiasenteiten picantilly kisko aimpointia varten.benelli m1 super 90 maksoi jokuvuosi sitten uutena 800e ja jos miettii mitä ne on maksanu sitä ennen ja siitä pois se mitä tippuu kun ase on käytetty niin voin sanoa ettei kannata edes myydä. laukausten määrä ei laatu merkissä merkitse mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212384
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4292203Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981200Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?141013- 45859
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16837Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109796Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.238748Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167737