Saints Row myyntilistojen kärjessä

SLAP THE HO!

11

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peli oli..

      pääsin justiin tänään koko pelin läpi tarina tehtävät ja muutenkin sivutehtäviä tuli hakattua ihan mukavasti.viihdyttävä peli kaikenkaikkiaan.

      • ehkä jopa paras

        ehkä paras peli mitä ikinä millään konsolilla on tullu pelattua.


      • samaa mieltä
        ehkä jopa paras kirjoitti:

        ehkä paras peli mitä ikinä millään konsolilla on tullu pelattua.

        Pesee kyllä ainakin GTA San Andreaksen (ja sen lypsy-jatko-osat) selkeästi ja SE on se joka merkitsee.


      • .........
        samaa mieltä kirjoitti:

        Pesee kyllä ainakin GTA San Andreaksen (ja sen lypsy-jatko-osat) selkeästi ja SE on se joka merkitsee.

        taas nämä "ei elämää" ihmiset on päässyt pelin alle viikossa läpi :D mulla meni ainaki 2 kuukautta GTA san andreaksen kans.
        koittakaa ny vähä hillitä sitä pelaamista.

        en usko että se Grand Theft Auto IV:tä voittaa kuitenkaan.


      • mutta..
        ......... kirjoitti:

        taas nämä "ei elämää" ihmiset on päässyt pelin alle viikossa läpi :D mulla meni ainaki 2 kuukautta GTA san andreaksen kans.
        koittakaa ny vähä hillitä sitä pelaamista.

        en usko että se Grand Theft Auto IV:tä voittaa kuitenkaan.

        ei saints row olekaan niin laaja pelialue,kun esin gta:ssa.tämä peli pesee kyllä kaikki loppuun kuluneet gta:t mennen tullen.pääsin läpi noin nopeasti,kun jäin yksinkertaisesti koukkuun saints rowin maailmaan.grafiikka paaljon nätimpää,kun yhdessäkään gta:ssa ja muutenkin yksityiskohtaisempaa.mielestäni tehtävätkin oli paljon viihdyttävämpiä.


      • samaa mieltä
        ......... kirjoitti:

        taas nämä "ei elämää" ihmiset on päässyt pelin alle viikossa läpi :D mulla meni ainaki 2 kuukautta GTA san andreaksen kans.
        koittakaa ny vähä hillitä sitä pelaamista.

        en usko että se Grand Theft Auto IV:tä voittaa kuitenkaan.

        Itse olen mielestäni pelannut kohtalaisen paljon, mutta siltikään en ole pelannut tarinatehtäviä läpi, vaan talletuksessa se näyttää (muistaakseni) 52% tai 54%. Tosin aikaa on haaskattu melkoisesti a) leikkimiseen b) pelimaailman tutkimiseen c) sivutehtäviin d) on-line -mättöön.

        Saints Row tuskin menettää mielenkiintoa aivan heti, varsinkin kun siihen kohta saa melko varmasti lisätehtäviä ym. sälää livestä.


      • Builders

        Vähän kiva .Mulla on sama peli mutta en pääse millään läpi sitä gingis m.o.m se yks niistä on vaikein muista olen saanut hopeaa enkä senkään jälkeen tiedä mitä pitää tehdä onko olemassa mitään koodia että sen pääsisi yli


      • Raitalaita

        Hyvä peli tykkään älyttömästi.Ainoa ongelma on etten pääse millään läpi sitä genkis m.o.m maata läpi onko ketään joka päässyt kaikki ne 3maata läpi?


    • myyyyyy

      muutenhan gayboksin tekijäM4 tekisi konkurssin. Joka kyllä muutenkin on jo edessä kun oikeat konsolit jyrää yli.

      • voi olla joooOO

        oishan se hienoa jos ne "oikeat" koneet jyräis... Mutta ku niitä ei oo kuule tulossa tänne pohjolaan vielä yli puoleen vuoteen ja sitten kun tulee niin ketään ei oikeesti kiinnosta pätkääkään


    • Beef Man

      ...se on jälleen kerran taas sitä samaa mitä aina ennenkin.
      Ihmiset ei taida tosissaan välittää siitä että nykyään pelit on samanlaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe