Onkohan emättimen bakteeritulehdukset tai ne epäspesifistiset tulehdukset vaarallisia? Esim. voiko ne pitkään jatkuessa aiheuttaa jotain vakavaa. Itselläni alapäässä usein epämääränen olo, muttei oo mitään pahempia oireita. Joskus aikasemmin todettu, että bakteerikannat jotenkin sekasin. Mitään lääkitystä ei kuitenkaan määrätty, sanottiin että menee ohi itsestään.
Sitten, mikä on trikomonas? Onko se joku bakteeritulehdus vai sukupuolitauti? Vahingollinen? Millaisia oireita siihen kuuluu? Kuinka lääkitään?
Kiitän vastauksista!
Emätintulehdukset / Trikomonas
2
1439
Vastaukset
- on siimaeliö
siis trichomonas ja tarttuu yhdynnässä -pääsääntöisesti. Ikävä ja hankala vaiva, eikä parane kuin lääkekuurilla, jolloin useimmiten hoidetaan myös kumppani. Kutina, kirvely, vaahtoava valkovuoto ovat oireita. Epäspesifiset tulehdukset vaativat myös, että kumppani hoidetaan myös.Hygienia tärkeää. Voivat piillä miehellä joten kondomi käyttöön, jos ei varmuutta.
- jague
mulla on ollu pitkään tulehduksia, joista ei tunnu pääsevän eroon millään.. oon kuullu et pitkäänhoitamattomasta hiivasta voi seurata vakavempia juttuja.. sekabakteeritulehdus ei hoitamattomana aiheuta vakavempia sairauksia, mut jokainen nainen kohtaa sen noin pari kertaa elämässään.. mulle on sanottu et apteekista saa maitohappobakteereja sun muita, joilla bakteerikannan sais pysyttyä tasapainossa.. niin kauan kun on vaivaa ja epävarmuus jäytää kannattaa mennä lääkäriin..
omalla kokemuksella voin sanoa et kun hiiva on kehittyny tarpeeks pahaks, ei istumisesta tai liikkumisesta meinaa tulla mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991