L: Kummitussirkkoja

Lahjoitan sauvasirkkalajien Medauroidea extradentata ja Phaenopharos khaoyaiensis munia sekä Medauroidea extradentatan poikasia hyviin koteihin. Molemmat lajit ovat helppohoitoisia ja sopivat aloittelijalle erinomaisesti. M. extradentata kasvaa noin 9-11 cm pitkäksi ja P. khaoyaiensis noin 15 senttiseksi. Terraarion korkeuden on oltava vähintään kolme kertaa sirkan pituuden verran. Munien haudonta kestää lajista riippuen 2-6kk.
Asun Vantaalla, joten poikasten nouto täältä. Munia voi myös postittaa kaikkialle, mutta niitä voi tulla hakemaankin. Mukaan saat hoito-ohjeet.

Kysy kuvia tai lisätietoja, vastaan mielelläni: [email protected].

0

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, olo on nyt paljon parempi

Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe
        Ikävä
        41
        4304
      2. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
        Maailman menoa
        351
        2332
      3. Toki välitän sinusta

Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu
        Ikävä
        9
        2251
      4. Laita mies mun nimikirjaimet tänne

Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭
        Ikävä
        76
        1449
      5. Mitäs olet suunnitellut viikonlopuksi

Mitä aiot tehdä viikonloppuna
        Sinkut
        152
        1039
      6. voi luoja että

Mulla on ikävä sua
        Ikävä
        41
        961
      7. Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!

Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?
        Kannus
        9
        877
      8. Sinusta tuli mies

Mielestäni todella läheinen ja lähennyimme paljon tuon parin kuukauden aikana kun näimme usein. Nyt kun taas ei sattunei
        Ikävä
        56
        811
      9. Jos olisitte jo pari kaivattusi kanssa

mitä haluaisit saada häneltä joululahjaksi? 😊
        Ikävä
        51
        789
      10. Onnellista olisi...

Jos mies soittaisit minulle! T. Vanhempi nainen
        Ikävä
        31